Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin yhtymä MC  (Luettu 3583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 05.04.2013 09:32:04 »

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne kyseisestä transiitista. Itselläni se alkaa olla ohi ja koin tuon ajan jakson elämässäni samaan aikaan hyvin antoisana ja hyvin haastavana. Kuulostaa hassulta, mutta olo oli kuin vuoristoradalla. En ollut tuona aikana työelämässä mukana Smiley mutta nyt kun palasin työhön transiitin ohi mentyä, olen huomannut, miten asenteeni työhön ja elämään yleensäkin on muuttunut Smiley

Jotain karistettiin pois tuon transiitin aikana. Pelkoa, epävarmuutta, ahdistusta. Chiron paransi jotain minussa Smiley sillä koen itse muuttuneeni paljon. En enää stressaa niin paljoa.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.04.2013 12:25:23 »

Minulla kyseinen transiitti on ollut päällä hieman yli 2 vuotta sitten. Aika huomaamaton vaikutus on ollut. Äitiysloma loppui ja mietin vaihtoehtoja sille, mitä seuraavaksi tekisi. Uusia mahdollisuuksia ilmaantui aika nopeastikin, mutta ei kuitenkaan mitään valtavan pitkäkestoista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2013 19:11:26 »

Kiitos jakamisesta Lilli.

Minä oletan chironin olleen minun kohdallani asialla. Mulla oli pari vuotta työstressiä ja paineen tuntua, eikä ihme, sillä saturnus oppositioi koko sisäplaneettarykelmää ja samalla sitten perään neliöi askendanttianikin.
Oli aika saturnaalista aikaa. Sitten perään tuli chiron tuohon mc:lle niin tuntuu, että töihin paluun jälkeen koko asenne työntekoa kohtaan olisi muuttunut. Tiedän enemmän mitä haluan elämältä, en niinkään yksin työltä, vaan laajemmin.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #3 : 20.04.2013 19:43:32 »

Minulla on nyt menossa Chiron yhtymä IC. Tiedä häntä, onko se vai ura opp ura samaan aikaan, ihme voimatomuutta, taistelemista alavirettä ollut menossa. Annoin ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni periksi erässä työhön liittyvässä jutussa, josta olisin voinut selvitä. En vaan viitsinyt stressata vaikka tapoihini ei kuulu jättää mikään tällä tavalla.  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: