Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pika-apu  (Luettu 9505 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« : 05.04.2013 18:00:34 »

Ajattelin laittaa tällaisen ketjun pystyyn, johon jokainen pikaisesti apua tarvitseva voi jättää pyyntönsä ja auttajat vastauksensa, jos ei toivota yv.nä. Jollei tällaista siis ole jo, poistakaa mikäli löytyy  Smiley

Ja pistänpä tähän nyt kysymyksen samalla, jotta mikä hemmetti tuo heppu oikein on miehiään ja mitä sen kanssa pitäisi tehdä?

 smitten Kyllikki
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2013 20:55:51 »

Minäkin voisin tulla jättämään pika-avunpyyntöni:

Mä oon pitkään rämpinyt raha-asioiden kanssa, nyt on tilanne semmonen että nälkään ei sentään kuole, mutta on tässä taas vähän rajattua elämää, kun ei ole oikein varaa esim. matkustella tai mitään. Kauanko tätä joutuu vielä kestämään vai tulenko aina olemaan suoraan sanottuna köyhääkin köyhempi?
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2013 12:30:42 »

Hei,

Tämä ketju tuli kuin tilauksesta Smiley Jospa vaan joku katselisi <3

Mulla on ens viikolla todella tärkeä tapaaminen, jonka lopputulos ratkaisee parhaassa tapauksessa mun loppuelämän suunnan! Miltä näyttää, meneekö tapaaminen virastossa toivomallani tavalla ja alkaako ideani kantaa? Pelottaa ihan sikana!

Kiitos, jos vastausta tätä kautta saan!
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.2013 10:14:34 »

Tarvitsisin apua selkääni, jos joku hoitaja on kuulolla. Sattuu, ja särkylääkkeet yhtä tyhjän kanssa. Olen huono kestämään kipua ja tälläinen vetää päivän pipariksi.
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #4 : 07.04.2013 12:01:20 »

Hei! Näkisikö kukaan mitä tämä vuosi tuo? On ollut itsellä masentunut ja alakuloinen olo. Asiat on pahasti tökkineet ja harmittaa erään miehen menettäminen. Tulenko löytämään kunnon rakkaussuhteen tämän vuoden aikana? Niin et perhoset lentää vatsassa ja olo tuntuu mitä mahtavimmalta  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #5 : 07.04.2013 13:53:42 »

Tarvitsisin apua selkääni, jos joku hoitaja on kuulolla. Sattuu, ja särkylääkkeet yhtä tyhjän kanssa. Olen huono kestämään kipua ja tälläinen vetää päivän pipariksi.

Koska ihmisen hermoston toiminta lienee ensisijaisesti elektro-kemiallista ja kaiken kukkuraksi vesi on, joskin erittäin heikosti,
diamagneettista, suosittelen, ihmisen kehon koostuessa noin 70-prosenttisesti  vedestä, kokeilemaan magneettinappeja mm.
selkävaivoihin. Jos eivät auta, eivät lähes taatusti myöskään aiheuta ikäviä sivuvaikutuksia, kuten ruuansulatuskanavan salakavalia
verenvuotoja (NSAID'it: asetyylisalisyylihappo, ibuprofeeni...), jotka ääritapauksissa ovat johtaneet...kuolemaan!

Voimakkaita neodyymimagneetteja löytyy mm. täältä:

http://tinyurl.com/c89hyy7



tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2013 12:37:51 »

Viikonloppuna tapahtui jotain mullistavaa ja nyt elämä on hajalla ja sekaisin. Sad Voisiko joku katsoa minulle, miten tästä eteenpäin? Kiitos tuhannesti, jos joku voisi. Voi vastata yv:nä tai tähän.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2013 12:58:54 »

Hei! Näkisikö kukaan mitä tämä vuosi tuo? On ollut itsellä masentunut ja alakuloinen olo. Asiat on pahasti tökkineet ja harmittaa erään miehen menettäminen. Tulenko löytämään kunnon rakkaussuhteen tämän vuoden aikana? Niin et perhoset lentää vatsassa ja olo tuntuu mitä mahtavimmalta  smitten

Nousi ajatus:

Tahdotko rakastua ihmiseen vai rakastatko rakastumista?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #8 : 08.04.2013 13:52:34 »

Hei! Näkisikö kukaan mitä tämä vuosi tuo? On ollut itsellä masentunut ja alakuloinen olo. Asiat on pahasti tökkineet ja harmittaa erään miehen menettäminen. Tulenko löytämään kunnon rakkaussuhteen tämän vuoden aikana? Niin et perhoset lentää vatsassa ja olo tuntuu mitä mahtavimmalta  smitten

Nousi ajatus:

Tahdotko rakastua ihmiseen vai rakastatko rakastumista?


Tahdon rakastua ihmiseen...  smitten Onhan se rakastumisen tunne ihana. Kerran elämässäni kokenut sen, mutta tärkein pointti on löytää se elämän rakkaus. En niinkää hae vaan sitä pelkkää tunnetta vaan haluan löytää sen oikean  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #9 : 08.04.2013 15:07:59 »

No minäkin tulen pika-apuun Smiley

Mitä mulla nyt on menossa ja miksi? Menee aika lujaa niinsanotusti, ei ikävä juttu ollenkaan mutta häh?!
tallennettu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #10 : 13.04.2013 22:30:51 »

 smitten
Onko tämä sitä vai ei ??
Onko hän se oikea? :Smiley
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #11 : 24.04.2013 08:12:23 »

Tarvitsisin apua selkääni, jos joku hoitaja on kuulolla. Sattuu, ja särkylääkkeet yhtä tyhjän kanssa. Olen huono kestämään kipua ja tälläinen vetää päivän pipariksi.

Koska ihmisen hermoston toiminta lienee ensisijaisesti elektro-kemiallista ja kaiken kukkuraksi vesi on, joskin erittäin heikosti,
diamagneettista, suosittelen, ihmisen kehon koostuessa noin 70-prosenttisesti  vedestä, kokeilemaan magneettinappeja mm.
selkävaivoihin. Jos eivät auta, eivät lähes taatusti myöskään aiheuta ikäviä sivuvaikutuksia, kuten ruuansulatuskanavan salakavalia
verenvuotoja (NSAID'it: asetyylisalisyylihappo, ibuprofeeni...), jotka ääritapauksissa ovat johtaneet...kuolemaan!

Voimakkaita neodyymimagneetteja löytyy mm. täältä:

http://tinyurl.com/c89hyy7





Elikkäs.. Käytetäänkö noita magneetteja "kuurina", vai jatkuvasti?

Selkäsärky hieman helpotti, mutta nyt on ongelmana verenpaineen lasku. Yleensä ollut noin 120/75 ja nyt yläpaine laskenut 90 ja joinain päivinä allekin sen. Jotain on kropassa nyt tekeillä, eikä olo ole kovin häävi.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #12 : 24.04.2013 20:57:59 »

Tämmöinen kokeiluluonteinen smitten pika-apu pyyntö.

Voisitteko toivoa minulle hyvää tällä hetkellä. Että uskotte kuten minäkin, että maailmankaikkeuden runsaus virtaa elämääni esteittä:)

tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #13 : 24.04.2013 21:39:29 »

 smitten
Sydänpuu.  smitten
Toteutukoon toiveesi: Runsautta virtaa elämääsi esteettä!  angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #14 : 26.04.2013 01:11:45 »

pika-apua minäkin kapaisin. uskoako omaa miestä vai ei??
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: