Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten hautoja unissa.  (Luettu 4603 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
jannekalle
Vieras
« : 06.04.2013 19:22:16 »

Minä olen legoukkeli.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 13:18:03 kirjoittanut jannekalle » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 06.04.2013 20:03:12 »

Itse tässä kännykällä selaaan, joten vastaus jää lyhyeksi ja kirjoitusvirheiseksi, mutta mulla tulee mieleen haudatut unelmat jotka eivät ole unohtuneet kuitenkaan, vaan jotain kaipuuta on palata niiden luo. Osa taitaa tuntua olleen kuin eri elämästä, jos aikajanalla ovat kuin eri sukupolvesta?

Toistuvat unet yleensä tarkoittavat, että joku asia sinua vaivaa, ja unissa käsittelet sitä. Joskus sen asian tiedostaa itse yllättävän huonosti, joskus paremmin - mutta monesti kun ko. asia ratkeaa tai ainakin saat kiinni siitä mitä uni tarkoittaa, se lakkaa toistumasta. Voit jopa nähdä päinvastaisen unen. Smiley

Olisiko akvaariokin kuin jokin kaunis ilonaihe elämässäsi jota koet että et vaali, mutta se ei kuole pois kuitenkaan.

Postilaatikko täynnä postia, no hmmmm, miten suhtaudut postiin unessa? Luetko sitä?

Voin palata tähän ketjuun vielä pohtimaan myöhemmin, kun olen koneella.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2 : 08.04.2013 12:56:48 »

Koska ensimmäinen viesti oli lähes kokonaan poistettu, kirjoitan otsakkeesta sekä Indiumin vastauksesta nousseita mielikuvia.

Lasten haudat kertovat asioista, jotka olet jättänyt toteuttamatta. (Henkiset "lapset" kuolleet.)
Vesielementti on tunnetilaa kuvaava sekä alitajuntaa luotaava.       (Akvaario - onneksi kauniita kaloja siellä elossa.)
Täysi postilaatikko kertoo, ettet ota vastaan ulkopuoleltasi tulevia havaintoja, ne jäävät käsittelemättä.

Yhteenvetona syntyi mielikuva, että olet antanut toteutumattomien toiveitten kangistaa kaavoihin sisimpäsi (akvaario) sekä kieltänyt minkään uuden ajatuksen (täysi postilaatikko, avaamattomat kirjeet) tulla toteutettavaksi, "jos kuitenkin sitten tulee esteitä ja epäonnistumisia niitten toteuttamisessa" ajatuksella.
Vaikka elämäsi olisi kapeutettuna kuinka kaunista ja toimivaa (akvaario, siellä kirkas vesi, elävät kalat) tahansa, jäät paljosta paitsi, kun et uskalla ottaa riskiä.

Jostain äskettäin luin / kuulin /näin aforismin:

Kulje sitä päin, mitä toivot ja usko siihen niin se toteutuu.

Eli hankaluuksista huolimatta toimi oman toiveesi edistämiseksi ja psyykkinen kestokykysi vääjäämättä kasvaa ja vahvistuu. Jokaiselle ihmiselle tulee elämässä monta vastoinkäymistä. Ne vain estävät sinua, jos asia on väärä tai aika tuon asian toteuttamiseen.

Vuosien takaa muistan jonkun tutun maininneen:

Väärinymmärretty vastoinkäyminen
onkin myötäkäyminen
pitkässä juoksussa.

Eli, kun oikea aika koittaa, suunnitelmasi toteutuvat, kun sille on luontunut mahdollisuuksia toteuttaa /toteutua.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2013 12:13:52 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 08.04.2013 20:40:01 »

Njaa, eipä minun tarvii tähän enää mitään lisätä  Smiley
tallennettu
jannekalle
Vieras
« Vastaus #4 : 14.04.2013 15:16:39 »

Minä olen kakkaa pilkottuna vauvan mukiin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 14.04.2013 15:45:45 »

No voi hyvä jysäys, ei kö sitä vois käyttäytyä..täälläkin ihan asiallisesti. idiot2
 Huh Huh Huh Huh Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 14.04.2013 20:45:17 »

Jannekalle, jos tämä ketju ei ole sellainen minkä haluat jäävän tänne, muistaakseni ketjun ala- tai yläosassa on linkki josta sen voit ihan kokonaankin poistaa, tai sitten voit pyytää jotain moderaattoria tekemään sen. Meidän tulkinnoistamme voi myös antaa palautetta, vaikka olisi päin mäntyäkin mennyt (tietenkään ei mikään pakko ole  Smiley ).

Joka tapauksessa aurinkoista kevättä sinulle!
« Viimeksi muokattu: 14.04.2013 20:47:29 kirjoittanut Indium » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: