Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitiivista hoitoa kivin ja käsin  (Luettu 2421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Krishiina
Vieras
« : 09.04.2013 12:59:50 »

Om siskot ja veljet!

Olen pienestä asti tuntenut voimakkaan yhteyden kiviin ja kristalleihin. Nyt muutaman vuoden olen tietoisesti hoitanut niillä itseäni sekä tiedon, tunnon että intuition avulla. Hoitamiseen käsillä olen myös tuntenut vetoa pitkään ja viime kesänä koin hoitamisen kasteen kun käteni aktivoituivat. Mihinkään tekniikkaan en ole koskaan kokenut minkäänlaista vetoa. Kaksi tekniikatonta "tekniikkaa" kuitenkin ovat lähimpänä sitä mitä intuitiivisesti harjoitan, Reconnective Healing ja Matrix Energetics.

Muiden hoitamisen käsillä aloitin viime joulukuussa Rainbowssa Meksikossa, jonka jälkeen olen vain seurannut intuitiotani ketä lähestyä ja hoitaa. Matkallani tein hoitoja intuitiivisesti käsilläni ollen kanavana Olevaisuuden Rajattomalle Rakkaudelle sekä yhdessä kivien kanssa. Hoidoissani mukana on useita enkeleitä ja muita mestareita, jotka kutsutaan mukaan ja jotka tahtovat osallistua kyseiseen kauniiseen hoitavaan ja eheyttävään tapahtumaan.

Iloitsen kovin saadessani hoitaa muita ja jakaessani tätä kaunista ja yksinkertaista tapaa hoitaa itseä ja muita. Kaikki tarvittava löytyy meistä jokaisesta itsestä syvältä sisimmästä ja siksi koen, että mitä pikimmin oleva olento löytää tämän parantavan voimavaran itsestään sitä pikimmin ulkopuolinen etsintä päättyy ja vapaus ilmenee olevan elämässä.

Enemmän kuin mielelläni hoitaisin jokaista halukasta. Tällä hetkellä keskityn vielä "lähihoitoon", sillä koen läsnäolon voiman niin vahvana ja riemullisena, että kaukohoitoja en valitettavasti nyt tarjoa. Tämäkin tosin saattaa muuttua hetkenä minä hyvänsä jos sellaisia toiveita tulee runsaasti.
Majoitun tällä hetkellä Tampereella, joten kaikki tamperelaiset halukkaat viestiä siis! Olen itse asiassa asunnoton tällä hetkellä eli hoidot tulisi toteuttaa hoidettavan kotona, jonka koen muutenkin hyödyllisenä, sillä kotonaan hoidettava tuntee usein olonsa turvalliseksi, tutuksi ja rentoutuneeksi. Käsillä hoitaminen on kuitenkin luonteeltaan sellaista, että se voidaan toteuttaa oikeastaan missä tahansa, eli etenkin kevään ja kesän pyrähtäessä kunnolla käyntiin teen hoitoja mielelläni myös ulkona. Rauhallisen tunnelman omaavat kahvilatkaan eivät ole poissuljettuja. Oikeastaan missä tahansa missä hoidettava tuntee olonsa rauhalliseksi ja rentoutuneeksi voi hoidon vastaanottaminen tapahtua. Kivillä hoitaessa kuitenkin olisi hyvä olla paikka, jossa hoidettava voi olla makuuasennossa.
Tulen kevään ja kesän aikana myös pyörimään Helsingissä, Lahdessa ja Haminan sekä Kotkan seuduilla, joten jos siellä halukkaita on niin viestiä vaan niin ilmoittelen kun tulen kulmille.

Ihmeitä pursuavaa kevään aikaa ja läsnäolon parantavaa taikaa!

Om!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: