Kyllä ihmisen energiattomuus tulee esiin myös puhelinyhteydessä tai jopa gsm-viesteissä. Riippuu ihan siitä millä mielellä soittaja / lähettäjä on omassa elämässään. Ei energan tarvitse olla vastaanottajaan liittyvää, mutta tunkee silti läpi ja iskee vyön allekin ollessaan ikävää.
Viime aikoina olen asioinut erään virkamiehen luona vähintään 2x/kk. Alkuvaiheessa hän oli aivan lukossa, tarkkaili vain reaktioitani. Yks kaks huomautti, kuinka olen hänen mielestään kylmänviileä ja lukossa. Totesin takaisin, etteihän tässä ole treffeille tultu.
Hän rentoutui hiukan, kun huomasi, että ihmettely olikin vain hänen puoleistaan.
Viime kerralla, kun iso projekti jo alkaa olla ratkaisuja vaille valmis, hän yks kaks nojautui lähestulkoon pöydän yli. Tähän asti on minulla ollut velvoite hankkia kaikki materiaali projektin kirjalliseen edistämiseen.
Ajattelin, kun hänen energiansa olivatkin aivan uudenlaiset, että kysäisenpä, josko hän voisi toimia kirjallisena opastajana, kun hän kuitenkin tietää ja osaa paremmin eri virastojen ja laitosten toiminta-alat ja -tavat. Hän lähes hölmistyi. Hetken mietti ja sanoi, että kyllä se sopii. Mielelläänkin sanoi tekevänsä, kun useimmat kuulemma kuormittavat heitä paperiruljansseillaan, alusta alkaen.
Energiakentät olivat meillä molemmilla ihan apposen auki ja toiminta viiveetöntä sekä innostavaa.
Niinpä nyt seuraavan kerran kokoonnumme muutaman muun päättäjänkin kanssa tekemään projektin loppuyhteenvedon, jotta päästään oikeisiin toimintoihin ja palkkaamaan väkeä, ennenkuin joku muu nappaa erikoisosaajat leipiinsä.
Voi hitsin vitsi , kun onkin hyvä olla.
Lissee vua enerkijjoo ilimoille.