Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: energian aistiminen  (Luettu 16052 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« : 10.04.2013 16:14:12 »

täältä astrolta kun ei tunnu löytävän mitään vanhoja ketjuja vaikka kuinka ettisi.. haku ei toimi jos ei muista sanatarkkaan mikä on ketjun aihe tai mitä siellä on puhuttu, niin pakko aloittaa uusi..

noh, enivei.. on ollut puhetta tästä, että ihmisestä voi aistia energioita.. toisista tulee heti jokin hyvä tai huono fiilis jne..
pohdinkin tässä, että mites muilla kokemuksia siitä, että jos et koskaan ole edes tavannut ihmistä..
Voiko ihmisestä aistia energian tuntematta tyyppiä.. jos tietää nimen korkeintaan.. Mulla nyt on nämä intuitiiviset hommat auennu pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.. nyt alkaa tosi selkeesti tuntemaan ihmisten energiat, mutta kävi niin, että tunsin eräästä henkilöstä jo etukäteen energioita ja muita fiiliksiä.. en edelleenkään ole tavannut henkilöä enkä siksi osaa sanoa varmaksi näitä tuntemuksia.. myös käynyt niin, että olen tuntenut tilasta energioita vaikka en ole edes käynyt paikassa..
Kiitollisena otan vastaan muiden kokemuksia ja ajatuksia asiasta.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2013 18:06:09 »

Voi.
Jos avaa itsensä jollekin ihmiselle, tai sitten joskus tulee vastaan niin jotenkin...shokeeraavia ja omituisia energiakenttiä, että ne tunkevat omiin energioihin, ja ne täytyy erikseen ajaa pois.
Olin kerran tyttären kanssa kaupassa ja jollain hyllyllä valitsemassa tuotetta. Tunsin yhtäkkiä epämukavan olon, ja kääntyessäni katsomaan taakseni, sielä seisoi pienehkö tummasilmäinen mies, joka tuijotti minua hyvin terävästi. Vaistomaisesti vahvistin suojiani, ja lähdin pois. Hän kulki perässämme koko loppu kauppareissun...siis ei vainonnut tai mitään, mutta tiedätte kyllä kun kaupassa jonkun ostokset menee samaa rataa. Kiersin kaukaa.
Tuo vain yksi esimerkki.
Joskus samassa kaupassa on ollut semmoista ystävällistä ja lämpöistä energiaa omaavia ihmisiä...hauska ajatus sellainen, että he olisivat enkeleitä tms. ja nämä tummakatseiset tyypit sitten jtoain muuta. En ole heitä aiemmin nähnyt, enkä tiedä mistä he tulevat ja minne menevät, joten ehkäpä he minulle sitten ovatkin enkeleitä, tai niitä muita Smiley  :Smiley
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2013 18:20:32 »

lähinnä tässä tarkoitin sellaista tilannetta kun ei ole koskaan nähnytkään kyseistä ihmistä..
ymmärrän nuo kauppakohtaamiset ja muut hyvinkin.. tässä on kyseessä nyt ihan "ajatuksen" tasolla energioiden aistiminen..
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 10.04.2013 19:13:28 »

Niin siis voi. Vaikka ei ole ikinä nähnytkään. Ei mulla ole tosin ollut semmosen ihmisen energioista mitään tietoa, johon mulla ei olisi mitään linkkiä ollu; edes sitten sitä nettikeskustelua tms....no ellei nyt sitten oteta sitä lukuun, mitä tulee tuolta toiselta puolelta. Mutta joillakin on, esim. sillon kun Breivikki riehu norjassa niin tunsivat sen.

Ja sitten vaan tuli mieleen nuo kauppajutut.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 10.04.2013 19:17:16 »

okei, no onhan se ihan järkeenkäypää.. täytyyhän esim. kaukohoitajienki tuntea jotain hoidettavastaan vaikka ei ole hoidettavaa koskaan edes nähnyt.. nyt tuntuukin hölmöltä kysymykseltä.. Cheesy
mutta näitä itsekseen pohtiessa menee välillä ihan sekasin, että mikä on mahdollista ja mikä taas ihan omaa mielikuvitusta.. Smiley
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.04.2013 10:31:01 »

Minulle tämä oli ainakin vähän nuorempana hyvinkin normaalia. Ehkä herkkyys on vanhemmiten vähän kadonnut, tai olen pyrkinyt siitä tietoisesti eroon, koska toisten energioiden aistimisella on rasittavatkin puolensa. Niitä negatiivisia energioita kun on erityisen helppo rekisteröidä ja jos ei pidä varaansa, eikä osaa puhdistaa itseään, ne kuormittavat omaa psyykeä aikalailla.

Yleensä nämä aistimukset osuvat hyvinkin oikeaan. Välillä joudun kuitenkin nuhtelemaan itseäni, jos olen jostain syystä päättänyt viitata kintaalla varoittaville signaaleille ja huomata sitten monen vuoden päästä, että olisipa pitänyt taas luottaa ensivaikutelmaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2013 08:29:16 »

Vielä kun joku kertois oikeasti hyväksi kokemansa tavan suojata itsensä liialliselta energioiden aistimiselta esim. ihmismassoissa joissa kaikenlaista sekalaista seurakuntaa.  "Huuhaa-messuilla" vieraillessani hiljattain olo tuli hetkessä todella tukalaksi, humalluttava ja humiseva olo eikä mihinkään pystynyt keskittymään, sykekin nousi taivaisiin. Hätäisesti sitten nurkan takana tehty maadoitus ja valokupla ympärille - suojaus auttoi sitten hiukan. Joku simppeli, selkeä ja voimakas suojaus?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #7 : 17.04.2013 08:36:04 »

Ei kovin montaa ennalta tunnettua tapausta ole tullut vastaan, mutta joillakin on erittäin vahvat kentät ympärillään, joista sitten tuntee heti, pitääkö pysyä kauempana vai onko sallittua istua viereen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 17.04.2013 10:50:36 »

Joku simppeli, selkeä ja voimakas suojaus?

Kaikkein varmimman suojauksen saan kun avaan sisäisyyteni ja sydämeni, eli sisäisistä energioista työtyy ulospäin ja ympärilleni suojaavan, rakkaudellisen energian. Tämä vaati hieman harjoittelua mutta alkaa jo sujumaan hieman paremmin. Joskus pyydän oppaani tuomaan ympärilleni suojaavan energian jos tuntuu että liikaa puskee päälle.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 22.04.2013 14:44:10 »

En nyt tiedä liittyykö kokemukseni tähän topicciin, mutta sinnepäin kuitenkin.  Wink

Muistan aikoinaan teini-ikäisenä heräsin yöllä todella ahdistavaan tunteeseen. Tunne oli niin voimakas ja painostava ja jollain tapaa hätääntynyt, että oli keskellä yötä pakko nousta ylös katsomaan teksti tv:stä oliko jotain sattunut. Ja olihan jotain tosiaankin sattunut. Estonia oli uponnut. Cry

Tuo kokemus on jäänyt mieleeni hyvin hämmentävänä, sillä aikaisempia vastaavia kokemuksia en muista. Selityksiä tuohon kokemukseen olen yrittänyt keksiä ja ainoa minkä olen ajatellut järkevimmäksi on juurikin nuo energiat. Tuon tapauksen jälkeen pelästyin melkoisesti omia tuntemuksiani, enkä vastaavanlaista ole myöhemminkään kokenut.

Aina olen toki ollut hyvä aistimaan ihmisten tunnemaailmaa, mutta tiedä sitten liittyykö se suoranaisesti energioihin.

Vai olisiko astrolaisilla muita selityksiä em. kokemukseen.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 01.05.2013 21:55:13 »

Mietin tässä yksi päivä, että kun joistakin ihmisistä lähtee selkeästi sellainen fuuu-uuuuum!- lämpö jonakin päivinä, mistä se johtuu? Hyvä päivä? Tunnetilat pinnalla?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 02.05.2013 12:03:53 »

Mietin tässä yksi päivä, että kun joistakin ihmisistä lähtee selkeästi sellainen fuuu-uuuuum!- lämpö jonakin päivinä, mistä se johtuu? Hyvä päivä? Tunnetilat pinnalla?

Rakastumisen lämpöä?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 02.05.2013 15:05:26 »

Kyllä ihmisen energiattomuus tulee esiin myös puhelinyhteydessä tai jopa gsm-viesteissä. Riippuu ihan siitä millä mielellä soittaja / lähettäjä on omassa elämässään. Ei energan tarvitse olla vastaanottajaan liittyvää, mutta tunkee silti läpi ja iskee vyön allekin ollessaan ikävää.

Viime aikoina olen asioinut erään virkamiehen luona vähintään 2x/kk. Alkuvaiheessa hän oli aivan lukossa, tarkkaili vain reaktioitani. Yks kaks huomautti, kuinka olen hänen mielestään kylmänviileä ja lukossa. Totesin takaisin, etteihän tässä ole treffeille tultu.
Hän rentoutui hiukan, kun huomasi, että ihmettely olikin vain hänen puoleistaan.
Viime kerralla, kun iso projekti jo alkaa olla ratkaisuja vaille valmis, hän yks kaks nojautui lähestulkoon pöydän yli. Tähän asti on minulla ollut velvoite hankkia kaikki materiaali projektin kirjalliseen edistämiseen.
Ajattelin, kun hänen energiansa olivatkin aivan uudenlaiset, että kysäisenpä, josko hän voisi toimia kirjallisena opastajana, kun hän kuitenkin tietää ja osaa paremmin eri virastojen ja laitosten toiminta-alat ja -tavat. Hän lähes hölmistyi. Hetken mietti ja sanoi, että kyllä se sopii. Mielelläänkin sanoi tekevänsä, kun useimmat kuulemma kuormittavat heitä paperiruljansseillaan, alusta alkaen.

Energiakentät olivat meillä molemmilla ihan apposen auki ja toiminta viiveetöntä sekä innostavaa.

Niinpä nyt seuraavan kerran kokoonnumme muutaman muun päättäjänkin kanssa tekemään projektin loppuyhteenvedon, jotta päästään oikeisiin toimintoihin ja palkkaamaan väkeä, ennenkuin joku muu nappaa erikoisosaajat leipiinsä.

Voi hitsin vitsi , kun onkin hyvä olla.
Lissee vua enerkijjoo ilimoille. Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.05.2013 11:52:05 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 02.05.2013 23:10:43 »

Rakastumisen lämpöä?
Hauskaa, jos on ja hauskaa jos sellaisen voi tuntea!
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.2013 01:18:22 »

Ööh. Nyt tulee kevytmielinen kysymys. Mistä te silmät ja mieli auki maailmalla kulkevat tunnistatte ihastuneen ihmisen energiat ja signaalit, miten aistitte niitä?

Olen nimittäin itse tuhottoman huono tunnistamaan näitä, ehkä se on myös itsesuojelua: ehkä pelkään että tulen luulotautuiseksi ja alan kuvitella merkkejä kaikkialla. Sen voi tuntea energiahumauksena: mutta humaus voi tulla siitäkin, kun ihmisellä on hyvä draivi päällä. Monet osaavat niin taitavasti peittää ilmeensä, ettei kasvoista paljoa pysty lukemaan. On kuitenkin asioita joita voi aistia toisesta, kun keskittyy. Mutta mitä ne on?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: