Minulle tämä oli ainakin vähän nuorempana hyvinkin normaalia. Ehkä herkkyys on vanhemmiten vähän kadonnut, tai olen pyrkinyt siitä tietoisesti eroon, koska toisten energioiden aistimisella on rasittavatkin puolensa. Niitä negatiivisia energioita kun on erityisen helppo rekisteröidä ja jos ei pidä varaansa, eikä osaa puhdistaa itseään, ne kuormittavat omaa psyykeä aikalailla.
Yleensä nämä aistimukset osuvat hyvinkin oikeaan. Välillä joudun kuitenkin nuhtelemaan itseäni, jos olen jostain syystä päättänyt viitata kintaalla varoittaville signaaleille ja huomata sitten monen vuoden päästä, että olisipa pitänyt taas luottaa ensivaikutelmaan.
Mulla on tuon asian kanssa paljon tasapainoteltavaa. Aina välillä kun tiedostaa olevansa kuormittunut toisten energioihin, yritän vetäytyä, ettei tukahduta itseään, tulee myöhemmin tilanne että joltakin taholta huomiota vaaditaan enemmän, että olen käynyt liian etäiseksi.
Ehkäpä vanhemmiten tulee lisää voimaa pyrkiä eroon liiallisesta aistimuksista. Pitäis pistää laput silmille ja korvatulpat, että osaa filteröidä liialliset jutut pois. Olen ainakin huomannut, että tuo filteröinti ainakin auttaa omaa henkistä hyvinvointiani ja jaksamista.
Heh, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin elämässäni on aina ollut aikakausia, jolloin tulee ns. seinä vastaan, jolloin tarvii nimenomaan puhdistaa itseään, ravistella muiden haitalliset energiat pois. Lähinnä sellaiset energiat jotka vaativat itseltä liikaa, mitkä ei toisaalta itselle kuulu ollenkaan. Tässä on kyllä opettelemista, mutta olen vahvistunut!