Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: energian aistiminen  (Luettu 16054 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.05.2013 10:59:13 »

Ööh. Nyt tulee kevytmielinen kysymys. Mistä te silmät ja mieli auki maailmalla kulkevat tunnistatte ihastuneen ihmisen energiat ja signaalit, miten aistitte niitä?

No kyllähän ihastunut/rakastunut ihminen säteilee ihan silminnähdenkin, mutta toisinaan sitä tuntee vain sen lämmön, joka rakkaudesta syntyy. Rakastavan ihmisen lähettyvillä oleskelu on kuin takkatulen äärellä lekottelua.

Arvostelukyky voi tietysti sumentua, jos toivoo, että rakkaus kohdistuu itseen. Voihan sitä tehdä sellaisenkin virhearvion, että tuntee toisen rakkauden ja kuvittelee itse olevansa kohde, vaikka tämä ei pitäisikään paikkaansa. Havaintoihin on helpompi luottaa, kun rakkauden kohde on joku muu kuin minä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 11.05.2013 19:33:25 »

Usein ihastuminen saa ihmiseen paljon positiivisuutta, jonka voi aistia. Negatiivinen ihastuminen taas voi monesti olla ennemmin pakkomielteisyyttä kuin oikeasti ihastumista, tällaisissa tapauksissa voi aistia jotakin epämiellyttävää toisen läsnäolosta. Mutta ei sitä noin normaalisti ihmisiä tavatessaan analysoi, tai edes välttämättä voi tietää, mistä tuo aistimus toisesta johtuu. Se voi näkyä selvästi, tai ei näy, aistimus kertoo vain tunnelman.

Sitten kun on kyse jonkun ihastumisesta itseen, kehtaan ehkä tunnustaa, että olen aina nauttinut (ja antanut itseni nauttia Wink ) siitä jos minua kohtaan on havaittavissa jonkin asteista kiinnostusta. Sitä tilannetta ja tunnelmaa on kiva jatkaa.  :Smiley Kyllä sen silloin huomaa, kun siihen ei kohdista paineita ja antaa tunnelmien mennä vain miten menevät. Heti kun hommaan tulee mukaan paineita, esimerkiksi vaikka jos itsekin on ihastunut ja mahdollinen epäonnistuminen pelottaa tai pelottaa vaikkapa se ettei tiedä miten käyttäytyä jos huomaa toisen ihastuneen itseen, nämä aistimukset alkavat hämärtyä.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #17 : 11.05.2013 23:12:39 »

Minulle tämä oli ainakin vähän nuorempana hyvinkin normaalia. Ehkä herkkyys on vanhemmiten vähän kadonnut, tai olen pyrkinyt siitä tietoisesti eroon, koska toisten energioiden aistimisella on rasittavatkin puolensa. Niitä negatiivisia energioita kun on erityisen helppo rekisteröidä ja jos ei pidä varaansa, eikä osaa puhdistaa itseään, ne kuormittavat omaa psyykeä aikalailla.

Yleensä nämä aistimukset osuvat hyvinkin oikeaan. Välillä joudun kuitenkin nuhtelemaan itseäni, jos olen jostain syystä päättänyt viitata kintaalla varoittaville signaaleille ja huomata sitten monen vuoden päästä, että olisipa pitänyt taas luottaa ensivaikutelmaan.

Mulla on tuon asian kanssa paljon tasapainoteltavaa. Aina välillä kun tiedostaa olevansa kuormittunut toisten energioihin, yritän vetäytyä, ettei tukahduta itseään, tulee myöhemmin tilanne että joltakin taholta huomiota vaaditaan enemmän, että olen käynyt liian etäiseksi.
Ehkäpä vanhemmiten tulee lisää voimaa pyrkiä eroon liiallisesta aistimuksista. Pitäis pistää laput silmille ja korvatulpat, että osaa filteröidä liialliset jutut pois. Olen ainakin huomannut, että tuo filteröinti ainakin auttaa omaa henkistä hyvinvointiani ja jaksamista.
Heh, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin elämässäni on aina ollut aikakausia, jolloin tulee ns. seinä vastaan, jolloin tarvii nimenomaan puhdistaa itseään, ravistella muiden haitalliset energiat pois. Lähinnä sellaiset energiat jotka vaativat itseltä liikaa, mitkä ei toisaalta itselle kuulu ollenkaan. Tässä on kyllä opettelemista, mutta olen vahvistunut!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: