Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa?  (Luettu 16371 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mupeli66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.04.2013 23:29:27 »

Olen 46 v mies,2:den pojan isä (04-07) kun vanhempi poika syntyi,olin tietenkin otettu,ok polttelin tupakkia,niinkuin olin tehnyt sitä v.1977 asti.Kotiudettiin,ja elämä jatkui.Minä joskus aikaisemmin sanoin,että en lopeta tupakointia koskaan,mutta pienen pojan katse,kun poika oli n 2kk ikäinen,sai minut toisiin ajatuksiin.Kävin lääkärissä,ja sain zyban kuurin,ja lopetin sitten tupakoinnin.Meni pari kuukautta,ja suoli alkoi vuotamaan verta,aina vaan enemmän,sitten päätin mennä lääkäriin,ja minun onneksi työpaikka lääkäri oli silloin sisätäuti lääkäri,jolle kerroin lopettaneeni tupakoinnin,ja hän pisti minut tähystykseen.Tähystyksessä todettiin keskivaikea haavainen paksusuolen tulehdus.Tähystävä lääkäri sanoi,että,kun hän opiskeli lääkäriksi -70 luvulla,niin hänelle sanottiin.että keskikäinen mies kun lopettaa tupakoinnin,niin häneltä tulehtuu paksusuoli.Hyvässä uskossa luotin lääkäreihin,ja suurinpiirtein kaikki mahdolliset lääkkeet on kokeiltu,eikä apua.Aloitin tupakoinnin uudelleen v-2007,kun minun mielestä,ja varsinkin lääkkeiden johdosta elämä ei ollut elämisen arvoista.Poltan max 4 tupakkia päivässä,ja jos lopetan,niin AINA käy niin,että suoli vuotaa verta.Nyt on todettu munuaisessa kasvain,ja minut on jo leikattu.Avio kasvaimesta on erittäin hyvä,mutta syöpä,se silti on kirkassolu sellainen.Leikkauksen jälkeen tuli oikean jalan pohje kipeäksi,tottakai luulin,että siinä on veritulppa,vaan ei ollut,oli vaan 3:ssa nikamassa välilevyjen pullistuma.Minä en enää kohta jaksa ,vaan hyppään junan alle.Olen nähnyt ,jo ihan riittävästi.Olen lukenut paljon kirjallisuutta,nyt viimeksi Johannes Greber:yhteydessä henkimaailman kanssa.Olen metallimies,särmääjä,työ on raskasta,koska minä olen isokokoinen pit.186,niin luonnollisesti minulle on "annettu"raskaimmat työt.Miten tästä kaikesta epämiellyttävästä pääsisi eroon,onko itsari ainoa vaihtoehto?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2013 09:51:00 »

Älä menetä toivoasi! Osallistuminen täällä energialähetyksiin voi auttaa saamaan uuden suunnan elämällesi. On kokemusta, erilaisissa asioissa vain. Omalla ajattelulla voi tukea suunnanvaihtoa ja tuntemalla kiitollisuutta siitä, mikä on hyvää tällä hetkellä. Jaksamista!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 14.04.2013 10:11:24 »

Juuri samaa ajattelin, kuin Suomityttö.. että aina kannataa uskoa parempaan. smitten
Tosi paljon sinulle voimia.. angel smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2013 11:20:07 »

Haastavia asioita sinulla. Toivon että löydät voimaa ja saat apua. Hang in there!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.04.2013 12:04:16 »

Lapsien kannalta itsari ei liene kovin hyvä vaihtoehto. Mutta ammatinvaihto on varmasti edessä, ellet sitten noilla vaivoilla voi hakeutua eläkkeelle tai ainakin erittäin pitkälle sairaslomalle. Keskity nyt omaan ja lastesi hyvinvointiin.Voiko puoliso ottaa tässä vaiheessa päävastuun perheen elannosta?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2013 12:34:11 »

Minäkin haluan sanoa että älä luovuta. Uskalla pyytää apua jos tuntuu, että seinä on noussut pystyyn. Oletko keskustellut jaksamisestasi kenenkään ammattiauttajan kanssa?

Myös henkimaailmalta voi pyytää apua ja opastusta. Ja jo mainitut energiahoidot voivat myös helpottaa muita vaihtoehtoisia hoitomuotoja unohtamatta.

Paljon voimia!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 15.04.2013 13:23:06 »

Valitettavasti kaikki nuo kertomasi oireistot ovat tyypillisiä tupakoinnin seurauksia. Lisäksi teet raskasta työtä, jossa et voi hengittää happirikasta ilmaa.
Sinuna lopettaisin tupakoinnin ja alkaisin huolehtia puhtaasta ruoasta ja hapensaannista.
Kaikkea hyvää sinulle. Laitan sinut energiahoitolistalleni. Iltaisin 21.00 jälkeen lähetän neljän päivän 'kuureissa' kullekin. Sinä voit elää juuri sellaista elämää siihenkin aikaan, kuin on sinulla tapana. Pyydän tuota Yläkerran Iskää kohdistamaan sinulle voimia.

LISÄYS:
Tupakointi haurastaa luita, estää niitä paikkautumasta kun kulumia syntyy. Raskas työ kuluttaa kehoa muutenkin,luita erityisesti.
Tupakassa yli tuhat karsinogeenistä (=syöpää aiheuttavaa) yhdistettä.
Tupakointi ärsyttää myös elimistön limakalvoja, sillä tavoin edesauttaa huonoa vointia sekä haittaa terveyden ylläpitoa.

Toki tupakalla on, kuten Eklektikko seuraavassa viestissä kertoo, myös rauhoittava vaikutus. Kuitenkin tapa, jolla tupakansavu(n sisältämät yhdisteet) verenvuotoa tyrehdyttävät, on kokonaisterveydentilaa vahvasti haittaava vaikutus. Tyrehdyttäminen nääs tapahtuu siten, että tupakoinnin vaikutus kulkee kautta kehon mikroverenkiertoa tyrehdyttävästi. Kuitenkin nämä ääreisveren-kierron suonet tuovat ravinteita jokaiselle kehon solulle niitten uudistumiseen (myös suoliston limakalvoille ja suolinukalle), jotka taas ovat välttämättömiä suolen terveelle toiminnalle.
Kimurantti on tilanteesi, mutta piti oikein vääntäytyä koneelle, kun illalla mietin tilannettasi energioita lähettäessäni. Luota paranemiseen, se on varmin tie oikeisiin päätöksiin omalta kannaltasi sekä tie siihen, mitä tahdot tapahtuvan.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013 13:17:06 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.04.2013 13:30:41 »

Tupakka tosiaan auttaa moniin ärtyvä-suoli-tyyppisiin ongelmiin, mutta eihän se itsessään mikään terveystuote ole. Jos et halua pitää suolisto-oreita pois tupakalla, voit kokeilla jättää pois ne ruoka-aineet, jotka yleisimmin suolisto-ongelmia aiheuttavat, eli viljat ja kaikenmaailman teolliset elintarvikkeet, joihin on piilotettu esim. muunnettua tärkkelystä.

Haavainen paksunsuolentulehdus, colitis ulcerosa, on virallisen lääketieteen puolella tauti, josta lääkärit sanovat etteivät tiedä mistä se johtuu. Yksittäisten ihmisten omissa kokeiluissa moni on kuitenkin saanut suolensa rauhoittumaan jättämällä ne viljat ja teollisen ryönän pois ruokavaliostaan.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #8 : 15.04.2013 21:27:58 »

Luin VoiHyvin-lehdestä vuosia sitten naisesta jolla oli samanlainen suolisto-ongelma joka parani joogalla.
Paksusuoli oli hänellä niin huonona että lääkärit ennusteli avannetta koko loppuiäksi mutta tämä nainen aloitti joogan ja parani.
Jotain ajatusten tuuletusta tarvitaan myös... Tiedät itse mitä se tarkoittaa
Onko pelkästään työ se joka tekee olon "tämä ei ole oikea paikka"?
Raiteet ei ainakaan ole
tallennettu
mupeli66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 19.04.2013 21:49:56 »

Jep pitää aloittaa syömään terveellisesti,ja jättää pois esim. mustikat,vadelmat,ja ananasmehu,sekä kaurapuuro,johon lisään hunajaa,sekä ne erittäin kalliit maitohappobagteerit VSL3# merkkiset,kun ei ne mitään auta.Olen käynyt Antioksidanttilääkärinkin vastaan otolla,hinta 230€ tunnin höpinöisistä,jotka saa ilmaiseksi netistä,joo pitäisi syödä Ranskalaista näkkileipää,joka maksaa 120€/kg.Minä sanon,että höpö höpö,monetkin ovat tietävinään paksusuolentulehduksesta,mutta totuus on,että tähän tautiin ei ole parantavaa lääkettä.Kannattaa kirjoittaa Googleen:Colitis ulcerosa ja tupakointi.Onko mahdollisimman pitkä elämä,jokin meriitti,tällaisessa maailmassa,jossa työpaikatkin on suurimmaksi osaksi "henkilöstöpalvelujen"kautta saatavina.Ei nappaa,niin ei nappaa,esim  työuranpidentäminen.On helppo puhua positiivisesta ajattelusta,jos itsellä on kaikki kohdallaan.Haluaisin todella nähdä tällaisen henkilön,joka,esim viikon tekisi meikäläisen töitä,ja vielä sen jälkeen julistaisi positiivisuutta.Minulle ei ole mikään ongelma lopettaa tupakointia,mutta,mutta,mitä itse tekisit,entisenä tupakoitsiana,jos lääkityksestä huolimatta suoli vuotaisi verta,ja varsinkin,jos tietäisit,niin kuin minä,sen kylmän lääketieteellisen faktan,että tupakointi auttaa Colitis ulserosaan.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 20.04.2013 02:37:17 »

No minä en ole tollasta faktaa tiennyt joten kiitos infosta
Miten sua vois nyt auttaa?
Tai alotetaan näin: kuka sulle on sanonut mitä pitää jättää pois ruokavaliosta?
Noi mainitsemasi ruoat on terveellisiä joten miten ihmeessä ne voi pahentaa tilannetta?
Sulla on niin vahva työperäinen stressi ja vatsa/suolisto jolla siihen reagoit. Taustalla muutakin.
Mulle annataan kuva jossa hevonen vie miestä eikä toisinpäin kuten kuuluis mennä
Kuka sinuu riivaa?
Ei tollaseen tarvitse suostua
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2013 09:22:39 »

Minäkin toivon että löydät jostain apua mutta jos olisin sinä, eikä muuta vaihtoehtoa ole niin jatkaisin tupakoinnista. Karua mutta totta. Johonkin sitä kuolee loppupelissä kuitenkin. Itse ajattelisin niin että kummalla elään pidempää edes siedettävää elämää, vuotavan suoliston kanssa vaiko muutamalla tupakalla päivässä. Mutta toivottavasti et joudu koskaan tällaista valintaa tekemään.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 20.04.2013 09:26:39 »

Mupeli66.
Miten olisi tuollainen lääke kuin berberiini? Aion itsekin tutustua siihen ja ottaa selville minkä hintaista. Ainakin luontaistuotteena Suomessa. On hyvin monivaikutteinen ja vuotavaan suoleen myös käytetty.
Berberiini on maailman käytetyin kansanlääke. Se on ollut suosittu jo yli 3000 vuotta Kiinassa, Koreassa, Intiassa ja Amerikan intiaanien keskuudessa.

Vähän ihmettelen noiden terveellisten poisjättösuositusta.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 09:58:37 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 23.04.2013 13:25:04 »

Jep pitää aloittaa syömään terveellisesti,ja jättää pois esim. mustikat,vadelmat,ja ananasmehu,sekä kaurapuuro,johon lisään hunajaa,sekä ne erittäin kalliit maitohappobagteerit VSL3# merkkiset,kun ei ne mitään auta.Olen käynyt Antioksidanttilääkärinkin vastaan otolla,hinta 230€ tunnin höpinöisistä,jotka saa ilmaiseksi netistä,joo pitäisi syödä Ranskalaista näkkileipää,joka maksaa 120€/kg....

On helppo puhua positiivisesta ajattelusta,jos itsellä on kaikki kohdallaan.

Haluaisin todella nähdä tällaisen henkilön,joka,esim viikon tekisi meikäläisen töitä,ja vielä sen jälkeen julistaisi positiivisuutta.Minulle ei ole mikään ongelma lopettaa tupakointia,mutta,mutta,mitä itse tekisit,entisenä tupakoitsiana,jos lääkityksestä huolimatta suoli vuotaisi verta,ja varsinkin,jos tietäisit,niin kuin minä,sen kylmän lääketieteellisen faktan,että tupakointi auttaa Colitis ulserosaan.

En ole sanonut, että kaikki asiat minulla olisi kohdallaan. Mutta sen sanon, että ajattelen positiivisesti.
Tosin tämä toimintamallini on vaatinut yhden taivaassa käynnin vakavan onnettomuuden muodossa. Siellä selvisi, ettei kuolemaa ole. Kaikki voimani vapautuivat elämään.
Jokaisen kulman takaa näkyy uusi maisema. Uusia ajatuksia ja ennenkokemattomia ratkaisumalleja löytyy yllättävistäkin asioista ja paikoista.
Positiivinen ajattelu pitää aistit valppaina ja helpottaa avun sekä ratkaisun löytymistä.

Edelleenkin toivon Sinulle kaikkea hyvää. Ennenkaikkea, että löydät mitä tahansa, mikä parantaa terveyttäsi eli häätää Colitis Ulcerosan kehostasi.

Laitanpa volymiä lisää uuteen energiahoito-jaksoon Sinulle.  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.04.2013 18:32:42 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 24.04.2013 04:25:48 »

Ajatuksilla tosiaan on valtavan suuri vaikutus koko kehoon
Minä olen rypenyt paskassa ajastustasolla niin kauan että oon alkanut nyt vihdoin ymmärtää sen mitä enemmän vaivojani mietin sitä kipeemmäks tulen.
On valtavan ärsyttävää kärsii jostain ongelmasta kehossa joka ei sit millään tunnu paranevan mutta siinä ei auta muu kuin ajatusten muuttaminen.
Ne kohdat mitkä on huonona tulis valaista ajatuksessa. Lapselliselta ja hölmöltä kuullostaa tää mut esim. maksani on aurinko joka hymyilee ym positiiviset ajatukset omasta kehosta. Kiitä terveistä jaloista, käsistä, ja ajattele rakkaudella sitä kohtaa joka kipuilee.
On vaikeeta, tiedän. Tekis mieli huutaa ja kiroilla mutta se ajatuksen kääntäminen positiivikseski on tosiaan SE juttu
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: