Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mä nyt teen?  (Luettu 32459 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #45 : 15.04.2014 09:22:42 »

Voimat ihan poissa ja pitäis opettaa taas ihmisiä ymmärtämään. En pysty, en jaksa buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 15.04.2014 09:31:10 »

Voimat ihan poissa ja pitäis opettaa taas ihmisiä ymmärtämään. En pysty, en jaksa buck2

Kuka sanoo, että pitäisi opettaa ihmisiä ymmärtämään?
(= itse itselle asetetut käskyt voi myös ihan itse peruuttaa)
Voisiko se odottaa sellaista hetkeä että niitä voimia on enemmän?
Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos et tee mitään mitä et jaksa vaan keräät ensiin voimia?

Noin ylipäätään kaikenlaiseen auttamis- ja opetustyöhön pätee tämä:
Kaikkein tärkeintä on ihan ensimmäiseksi pitää täysin itsekkäästi huolta omasta hyvinvoinnista, muuten ei kohta kykene auttamaan yhtään ketään.

Ja vielä: Ihmiset yleensä ymmärtävät yhtään mitään vasta sitten kuin on heidän oma aikansa oman sielunsuunnitelmansa mukaan kyseinen asia ymmärtää. Siihen saakka kaikki ulkoa tullut yritys saada heitä ymmärtämään kyseistä asiaa on aivan hukkaan heitettyä työtä. Sitäkin on tullut kokeiltua ja sen lisäksi että työ menee hukkaan, sen mahdottomuudesta seuraava turhautuminen syö energiaa vielä lisää.
(Usein tuo on kuitenkin opittava kantapään kautta, eli täydellisesti uupumalla, minäkin aikoinaan tein niin...)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #47 : 15.04.2014 09:44:02 »

Enpä mä siitä mitenkää kärsi pitämällä kiinni siitä, että mikä minä olen kellekään mitään opettamaan, mutta rasittaa, että oppija vinkuu ja vänkyy väkisin yrittämällä ymmärtää ( ja tajuaa sittenkin ihan väärin)..
Eikä ne mitää opikaa, mutta ihme showta pitää olla järjestämässä ( liekö tahallaan vai miä) että saadaan soppa aikaan ja sitten minä olen se, jolta halutaan vastauksia..  :Smiley
Se show = ymmärretään jotain väärin = käännetään  yksi ainoa muuhun liittynyt kysymys syytökseksi josta saadaan syy nostaa meteli, raivo ja muut ihmiset minua vastaan = mun syy, minä tein niin ja näin.. Todellisuudessa en ole tehnyt mitään, vaan mua manipuloidaan syyllisen asemaan keinolla millä hyvänsä ja nyt vingutaan, kun en taivu millään enkä anna anteeks moista peliäkään ihan noin vaan.
Mitäpä tässä sitten tehdä, kun kyseessä sielu, jolle olen peili..jossei ihan kaksoisliekki niin erittäin lähellä sitä ainakin.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 15.04.2014 09:57:25 »

Kannattaa valita olla olematta tekemisissä energiasyöppöjen kanssa. Eli teet jo ihan oikein itsesi (ja muidenkin) kannalta siinä, että et suostu pelejä pelailemaan, mutta ei sinulla ole mitään pakkoa olla kenenkään kanssa tekemisissä - paitsi se pakko mitä itse saat aikaan ajattelemalla asiasta ajatuksia joille ei ehkä ole minkäänlaisia todisteita.

Kukaan muu kuin sinä itse ei voi määritellä sitä että sinun on 'pakko' olla tekemisissä jonkun kanssa. Voi ihan hyvin olla, että kyseessä on toisen ihmisen sielunsuunnitelmaan kuuluva kokemus siitä, miten käy jos pelailee pelejä toisten kanssa, vänkyy, inttää jne. ja sinä voit olla tilanteessa opettajan asemassa silläkin tavoin, että ihan vaan kieltäydyt moisesta ja jos inkutus jatkuu, niin otat etäisyytta ihan konkreettisesti joksikin aikaa.

Sinun kannaltasi tämä voi olla sielun tilaama oppimiskokemus siitä, miten suojellaan omia rajoja ja omaa jaksamista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #49 : 15.04.2014 10:27:28 »

Kai sen tarkoitus on musta ollut tehdä taipumaton ja näyttäis siltä, että tää on joku tulikoe, kun ei aikaisemmat pehmeät keinot ole purreet enää.
Vaan en taivu, nytkään. Sellaista painetta ei se aikaan saa, että minä syyttömänä syylliseksi tunnustautuisin Cool
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 15.04.2014 10:38:17 »

Sinun kannaltasi tämä voi olla sielun tilaama oppimiskokemus siitä, miten suojellaan omia rajoja ja omaa jaksamista.

Minkähän tason entiteetti se sielu mahtaa olla? Ihmisen todellinen itse/Itse (aatmaa/Brahma[n]) käsittääkseni
on Kaikkitietävä.

Yksi kuuskytluvun kitarasankareista, sähköskeban soiton aivan uusille ulottuvuuksille* vienyt inkkari-n**keri
Jimi Hendrix, totesi stykessään Axis: Bold as Love, seuraavaa:

Just ask the Axis, He knows everything!

* Tarinan mukaan B.B.King'in ihmetellessä Jimpalle, että mistä vatusta nuo kaikki ihmeelliset äänet tulevat,
Jimpan väitetään vastanneen: "I don't know!" Z.Z.Top'in Billy Gibbons totesi, että 3-miehinen Experience kuulosti
10-henkiseltä bändiltä! Olikohan Mike Bloomfield jonka mielestä Jimppa vastasi neljää - viittä "normaalikitaristia"!

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 15.04.2014 10:52:53 »

Minkähän tason entiteetti se sielu mahtaa olla? Ihmisen todellinen itse/Itse (aatmaa/Brahma[n]) käsittääkseni
on Kaikkitietävä.

Moniulotteisessa todellisessa universumissa ei ole mitään tasoja, kysymys on minulle täysin merkityksetön.

Ihmissielu on osa ajatusryhmää joka on siellä todellisessa universumissa solu Jumalan ruumiissa ja siten kaikkitietävä. Täällä fyysisellä tasolla sielu on valinnut ihan itse vapaaehtoisesti unohtaa sen mitä se todellisuudessa on.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: