Energia on vahvaa tänä aikana ja onhan se ollut jo pari vuotta erilainen. Kertoo jotain et tän mun tutun meedion nuorimmat asiakkaat on 10-vuotiaita jotka tulee vanhempiensa kanssa istuntoon
Voi unelmassa...ihana viesti
Puolenyön aikoihin eilen oli se lähestyminen kun mietin uutta sisustusta ja jäin pohtii keittiöön ison kaapin kohdalle että pidänkö ton vai laitanko kiertoon. Mieheni liittyy vahvasti siihen huonekaluun mutta se vie liikaa tilaa ja jäin tsiigailee jolloin tapahtui se toinen ilman väreily.
Tää teksti vaikuttaa ihan hullulta mutta näitä ilmiöitä on tosi vaikea kuvailla
Olin tosi ahdistunut eilen koko päivän ja alkuillasta alkoi seinissä vilkkuminen. Ainakin parikymmentä kertaa välkähti ihan kirkas valo ympäri olohuonetta ja myöhemmin sit ne värinät.
Kai ne koitti auttaa olossani mutta olis kyllä niin outoa nähdä kuolleen kasvot. Mielessä pyörii tosi ristiriitaisia ajatuksia.
Unelmassa, mun miehen hiukset oli ihan samanlaiset mitä Jeesuksella on kuvattu olleen.. Miten sä tollaisen vielä kirjoititkin...?
Mä tarvitsen rohkeutta. Seuraavan kerran mä annan sen värinän mennä loppuun asti. Katsotaan mitä tapahtuu.
Kauheesti ajatuksia. Jos voisi tehdä niinkuin oikea meedio eli rauhoittaa mieli ja avata kanava, nää jutut olisi paljon helpompia mutta nyt tässä ajassa ja täällä mun kehitystasolla ei osaa vielä. Kanava aukeilee mitensattuu.
Lisa Williams teki tota samaa eli antoi luentoja vai mitä lie katsomuksia keskellä katua mikä on mun mielestä tosi härömeininkiä. Toki ihmiset halua lohtua menetyksen koettuaan mutta jos meedio paukkaa paikalle ja kertoo henkilökohtaisia, tunteita herättäviä asioita muualla kuin rauhallisessa, yksityisessä paikassa on mielestäni köpömeininki.
L.W oli aikaisemmin nöyremmän oloinen. En ole koskaan tajunnut show-juttuja meedioiden taholta vaikkei asia niin kuolemanvakava olekaan