Oijoi, kiitos infosta
Energian sulkeminen.. en tiedä. No ainakin hattu päässä auttaa asiaa mutta mites muuten.
Meedio Irene Naden mulle sanoi että "kolmas silmä" menee kiinni kun huuhtelee kasvot kylmällä vedellä ja pitää käsiä kylmässä juoksevassa vedessä.
Ohjeisti näin kun kerroin tapahtumasta jolloin koko asunnon ilma muuttui niin paksuksi että sitä olis voinut leikata.
Kaksi tummaa ihmisenmuotoista hahmoa seisoi olohuoneessa kun tulin sinne sisään
Meedio kysyi olinko tässä tilassa vai jossain muualla. Ihmettelin koko kysymystä ja sain viikkojen pelkotilan ko tapahtumasta.
Tosi outo energiahoitaja on käynyt kodissani isoine taksoineen ja alkoi seurailla meitä ulkona ilmestyen mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Tuijotti meitä ja ihastui silminnähden mieheeni heti kun hänet näki
Siksi olen ollut hieman epäileväinen näitä e-hoitajia kohtaan.
Reiki-kurssilla kaikilla muilla oli kivaa paitsi mulla. Palelin ja itkin salaa vessassa. Oli kesähelteet ja minä ihan jäässä paksuun villapeittoon kääriytyneenä luokan nurkassa. Kamala olo. Miksei se opettaja tehnyt mitään auttaakseen?
Tämä oli kaksipäiväisen reiki ykkösen ensimmäisenä päivänä.
Miksi reagoin noin? Ei mitään tietoa.
Energiajutuissa näköjään paljon opettelemista ja hyvä opettaja haussa
Mä meen jotenki väärinpäin näissä asioissa. Chakrat epäbalanssissa vai mistä lie johtuu...?
Elikkäs tarvitsit reikikurssin alkaaksesi oppia henkisten energioitten käsittelyä. Kylmä /viileä tuntemus kertoo henkiselle puolelle tai älyyn menevästä energiasta. Muistakaa muutkin, että myös reikiopettajat on ihmisiä omine kokemuksineen ja kykyineen, myös kuinka huomioivat /huomioida toiset ihmiset ja miten reagoida omien huomiointiensa jälkeen.
Sun ei tarvi jatkaa sellaisen hoitajan kanssa, joka alkaa käyttää osaamistaan vääriin asioihin.
Voit huoletta katkaista vaikka olis ilmaishoito-jakso, josta olet sopinut. Voit ihan suoraan kieltää häntä ottamasta yhteyttä/ tulemasta teille /tulemasta energioillaan teille yms.
Kun löydät oikeahenkisen hoitajan, kysy häneltä kuinka sulkea energiat. Pyydä kädestä pitäen neuvomaan.
Jollet muuta keksi, sulje toisen käden sormet yhteen, paina jalkateräsi reilusti lattiaan ja seiso suorassa sekä oikaise selkäsi, että henki kulkee 'varpaisiin' asti. Pysy rauhallisena tuossa asennossa, kunnes tunnet sisimpäsi rauhoittuneen ja vapauttavan olon täyttäneen sinut.
En nyt tässä ala pitää nettikurssia enegioista yleisesti. Mutta sen sanon, että energioitten sulkeminen karkottaa väärin perustein liki tuppaavat immeiset, olkoon yhteydenpidon perusta mikä tahansa.
HUOMIONA: Kovin nopeaa tahtia sinua kurssitetaan, kun noin vahvoja tuntemuksia asiat herättää. Hyvä siitä tulee, kunhan teet tietoiset valinnat.