Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mä nyt teen?  (Luettu 32453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #15 : 15.04.2013 13:24:40 »

Kiitos  Smiley Onhan tähän joku järkevä ratkaisu saatava koska en todellakaan halua että ne vanhat pelot tulis mitenkään kuvioihin mukaan mutta onko ihme että säikähtää välillä kun just yllättäen alkaa tapahtua?
Miten mä voin pyytää oppaalta mitään kun edes tunne sitä?
Miten pyydetään? Mä en edes osaa kysyä kunnolla koska tää opasalue on mulle aika tuntematon. Mistä saa tietoa lisää? Miksei meedio puhunut tallasesta mitään kuukausi sitten? Pitääkö sinne mennä uudestaan?
Kyselyikä ja vastausten saaminen tärkeää
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 15.04.2013 13:56:08 »

Sähän taisit pikkari rukoilla? Laita pyyntö rukouksen kautta että saisit apua tähän ja että toivot, esim joka toinen ilta johonkin aikaan että voivat tulla käymään mutta että muuten saisit olla rauhassa. Tämä nyt oli yksi esimerkki. Eihän siitä tule mitään jos kanavat on koko ajan auki ja saa olla varpaisillaan milloin tullaan ja miten. Ota ohjanuoraksi sen että sinä päätät missä ne rajat kulkee, kuka saa tulla ja milloin. Kyllä henkimaailma pitäisi ymmärtää että meillä ihmisillä on oma arkinen elämä. Jospa tämä helpottaisi?  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 15.04.2013 14:16:51 »

Jäin miettimään noita kokemuksiasi, kun tulevat pyytämättä ja yllättäen. Oletko tietoinen, kuinka energiat voi sulkea? Jos tunnet lähipiirissäsi jonkun energiahoitajan, kysy häneltä. Pyydä näyttämään ihan kädestä pitäin. Opetuksenkin voi ottaa vastaan silloin kun se itselle sopii. Tulee mieleen, että varsin harjaantumaton (=kehittymätön) henkilö asialla voimineen.
Tunnistat varmaankin, jos miehesi yrittää ottaa yhteyttä.

Itse kävin aikoinaan reikikursseja useampiakin ja silloin tuppautui kylään meedioita ihan oven kautta ja pyytämättä. koti sekä energiat menivät aina sekaisin. Koin, että he eivät kuulu tuttavalistoilleni ja kotiani arvostelemaan, jonka heille sanoin selkokielellä ja avasin oven. Haukkuivat mennessään, mutta minun nahkani on tarpeeksi paksu, etten jää kuuntelemaan sontaa.
On eri asia, mikäli henkilö pyytää kyläilemään ja apuakin vielä. Pyytämättä - ei kiitos.

Meedioitten käynnin aikana ja jälkeen mm huonekalut liikkuivat itsekseen. Kissat olivat monta viikkoa ahdistuneita ja pelokkaita. Muutakin kummallista tapahtui. Uskon toki, että henkisesti terveitäkin meedioita on, mutta luonani käyneistä sitä ei voi sanoa, ainakaan että olisivat kovinkaan korkealla henkisellä tasolla. Ei pyytämättä tulla kenenkään kotiin, eikä energioita saa toisen kotiin tai henkilöön kohdistaa ilman selkeää lupaa tai pyyntöä.
Niinpä ne huuhelo-mummot ovat lopettaneet yhteydenpidon. Yhdelle piti sanoa suoraan, että poliisille teen ilmoituksen, ellei lopeta.

Mikäli hyvällä jostain energiaa lähetetään, se on helppo ottaa vastaan ja silloin energian tunnistaa ystävällismielisenä.

Toki näissäkin asioissa on 'koulutus'vaihe. On opittava myös ärsyyntymään väärästä lähestymisestä. Mikäli tämä rajanveto-opetus on menossa, olet toiminut vallan mallikkaasti. Kaikkea hyvää jälleen sinulle, Avicii
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 15:16:00 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 15.04.2013 15:47:39 »

Oijoi, kiitos infosta  Smiley Energian sulkeminen.. en tiedä. No ainakin hattu päässä auttaa asiaa mutta mites muuten.
Meedio Irene Naden mulle sanoi että "kolmas silmä" menee kiinni kun huuhtelee kasvot kylmällä vedellä ja pitää käsiä kylmässä juoksevassa vedessä.
Ohjeisti näin kun kerroin tapahtumasta jolloin koko asunnon ilma muuttui niin paksuksi että sitä olis voinut leikata.
Kaksi tummaa ihmisenmuotoista hahmoa seisoi olohuoneessa kun tulin sinne sisään
Meedio kysyi olinko tässä tilassa vai jossain muualla. Ihmettelin koko kysymystä ja sain viikkojen pelkotilan ko tapahtumasta.
Tosi outo energiahoitaja on käynyt kodissani isoine taksoineen ja alkoi seurailla meitä ulkona ilmestyen mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Tuijotti meitä ja ihastui silminnähden mieheeni heti kun hänet näki
Siksi olen ollut hieman epäileväinen näitä e-hoitajia kohtaan.
Reiki-kurssilla kaikilla muilla oli kivaa paitsi mulla. Palelin ja itkin salaa vessassa. Oli kesähelteet ja minä ihan jäässä paksuun villapeittoon kääriytyneenä luokan nurkassa. Kamala olo. Miksei se opettaja tehnyt mitään auttaakseen?
Tämä oli kaksipäiväisen reiki ykkösen ensimmäisenä päivänä.
Miksi reagoin noin? Ei mitään tietoa.
Energiajutuissa näköjään paljon opettelemista ja hyvä opettaja haussa
Mä meen jotenki väärinpäin näissä asioissa. Chakrat epäbalanssissa vai mistä lie johtuu...?
« Viimeksi muokattu: 15.04.2013 15:49:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 15.04.2013 15:58:39 »

Hölmön kuullonen toi hattu päässä mutta sen huomaan ihan oikeesti toimivan
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 15.04.2013 16:21:03 »

Nämähän riippuu siitä millä kehitystasolla on ja tottakai sitä pitää harjoitella mutta jos menee ihan överiksi koko homma niin silloin pitää sanoa seisi. Itse teen päivittäin töitä energioitten kanssa ja olen jo niin tottunut aistimaan kaikenlaista ja olen toki keskeneräisenä vielä omassa koulussani. Mutta rajat pitää oppia ja sanoa milloin ei enää jaksa. Itse sain energiahoitajaltani sellaisen neuvon että ristii molemmat kädet rinnan päälle ja lausuu mielessään että nyt kiitos voisi kanavat sulkeutua. Minulle tämä systeemi toimii ja jos ei aina auta niin tuolloin pyydän että oppaani auttaa. Tää nyt on tällaista yhteistyötä omalla tavalla ainakin toistaiseksi  Smiley Olen kyllä saanut joskus sellaiset raivarit kun tuntuu että on liian avoin ja liikaa pörrää kaikenlaista ympärillä että kyllä ovat saaneet siitä kuulla  Grin
Oh dear  police
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 15.04.2013 16:24:16 »

Mikäli tämä rajanveto-opetus on menossa, olet toiminut vallan mallikkaasti. Kaikkea hyvää jälleen sinulle, Avicii

Keskeneräisen harjoittelen vielä mutta nyt alkaa jo helpottamaan. Kaikkea hyvää sinullekin  smitten
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 15.04.2013 16:45:09 »

¤rakentaa laitetta joka karkottaa kaiken¤ Kiitos oikeesti vastauksista.
Kerron esimerkin tältä päivältä tästä ns herkkyydestä. Tarvitsin kyydin pankkiin koska jalka on kipee joten mun vanhemmat heitti sinne. Kerroin matkalla lauantain tapahtumista ja ennen kun pääsin siihen uniasiaan, alkaa mutsi puhua "Kun Panu Rajalaakin häiritsi silloin aikoinaan Katri-Helenan henkimaailmakontakti ym "

Varmaan tuhannes kerta kun tapahtuu sama eli minä aistin ekana, äiti puhuu siitä hetken kuluttua tai sit toisinpäin
Kaksi vuotta sitten kun mamalla oli sytohoito kesken, hän kuuli musiikkia muutamaan otteeseen ja faija ihmetteli et jo on outo sivuvaikutus lääkkeissä. Sen jälkeen musiikkia-ei-mistään kuuli mieheni. Muistan vieläkin sen oudon ilmeen kun tulin kotiin ja tää oli tapahtunut
Viimeisenä kuulin minä ja kerroin heti jonka jälkeen nää kaks paljasti myös.
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 15.04.2013 19:11:44 »

Reiki-kurssilla kaikilla muilla oli kivaa paitsi mulla. Palelin ja itkin salaa vessassa. Oli kesähelteet ja minä ihan jäässä paksuun villapeittoon kääriytyneenä luokan nurkassa. Kamala olo. Miksei se opettaja tehnyt mitään auttaakseen?

Kenen opettajan reiki-kurssilla olet käynyt? Tuo palelu ja itkuisuus kuulostavat mun mielestä aika tyypillisiltä puhdistumisoireelta, eli ei hätää sinänsä. Joskus tunteet/vanhat traumat jne ovat niin kiinni kehossa ja hermostossa, että oireet ovat moninaisia. Smiley Tietysti jos koit asian ikävänä, etkä saanut tukea, se on harmi.

Ei se väreily mitään pahaa tee, trust me. Wink hyvä sanoa, kun itsekin olen toisinaan paskajäykkänä näitten juttujen kanssa  Cheesy Huolehdi maadoittumisesta! Lenkkeile, tee arkisia asioita ja pidä jalat maassa.

Millä suunnalla asut? Pk-seudulla?
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 15.04.2013 20:00:26 »

Jussi Merisaari oli opettaja. Totakaan en tiennyt että puhdistusoireet voi tulla noin rankkoina. Miksei sitä kerrottu aiemmin mitä mahdollisesti voi tapahtua?
Muistan kyllä kun hoidettiin toisiamme ja mun kädet oli jotenkin erikoiset (kuumat) monen mielestä. Tästä on aikaa jo 15 vuotta mutta jäi jotenkin huono kuva koko hommasta. Onko ihme?
Pk-seudulla asun ja haluan nyt jostain löytää normaalin ihmisen joka tajuaa näitä energiajuttuja.
Seinissä välkähtelee taas, nyt keittiössä. Oma enkeli on tosi näkyvästi ilmaissut olemassaoloaan. Siitä kiitän  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 15.04.2013 20:18:23 »

Avicii, eikö me kaikki olla energioiden kanssa tekemisissä päivittäin jos pelkästään tapaamme toisia ihmisiä?
Liikun nykyisin liian vähän mutta yksikin silmiin katsominen, katsekontakti,on tärkeä
Tuntuu että näen eri tavalla kuin aiemmin, ihan fyysisin silmin kuten muutenkin.
Tuijottaminen on epäkohteliasta mutta näen sekunnissa toisesta ihmisestä jos hänellä on mediaalisia lahjoja ja silloin tekee mieli katsoa pitkääääään.
Meedion silmiin jään niin kiinni joka ikinen kerta. Syvä katse on tosi mielenkiintoinen. Omatkin silmät on muuttuneet ja vaihtaa sävyä.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 16.04.2013 05:58:56 »

Avicii, eikö me kaikki olla energioiden kanssa tekemisissä päivittäin jos pelkästään tapaamme toisia ihmisiä?

Ilman muuta mutta se taitaa kuitenkin olla hieman eri asia kun kanavat on auki henkimaailman suuntaan. Tai ainakin minulla toi homma toimii hieman erilailla  Smiley
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 16.04.2013 14:25:48 »

Oijoi, kiitos infosta  Smiley Energian sulkeminen.. en tiedä. No ainakin hattu päässä auttaa asiaa mutta mites muuten.
Meedio Irene Naden mulle sanoi että "kolmas silmä" menee kiinni kun huuhtelee kasvot kylmällä vedellä ja pitää käsiä kylmässä juoksevassa vedessä.
Ohjeisti näin kun kerroin tapahtumasta jolloin koko asunnon ilma muuttui niin paksuksi että sitä olis voinut leikata.
Kaksi tummaa ihmisenmuotoista hahmoa seisoi olohuoneessa kun tulin sinne sisään
Meedio kysyi olinko tässä tilassa vai jossain muualla. Ihmettelin koko kysymystä ja sain viikkojen pelkotilan ko tapahtumasta.
Tosi outo energiahoitaja on käynyt kodissani isoine taksoineen ja alkoi seurailla meitä ulkona ilmestyen mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Tuijotti meitä ja ihastui silminnähden mieheeni heti kun hänet näki
Siksi olen ollut hieman epäileväinen näitä e-hoitajia kohtaan.
Mä meen jotenki väärinpäin näissä asioissa. Chakrat epäbalanssissa vai mistä lie johtuu...?

Elikkäs tarvitsit reikikurssin alkaaksesi oppia henkisten energioitten käsittelyä. Kylmä /viileä tuntemus kertoo henkiselle puolelle tai älyyn menevästä energiasta. Muistakaa muutkin, että myös reikiopettajat on ihmisiä omine kokemuksineen ja kykyineen, myös kuinka huomioivat /huomioida toiset ihmiset ja miten reagoida omien huomiointiensa jälkeen.
Sun ei tarvi jatkaa sellaisen hoitajan kanssa, joka alkaa käyttää osaamistaan vääriin asioihin.

Voit huoletta katkaista vaikka olis ilmaishoito-jakso, josta olet sopinut. Voit ihan suoraan kieltää häntä ottamasta yhteyttä/ tulemasta teille /tulemasta energioillaan teille yms.
Kun löydät oikeahenkisen hoitajan, kysy häneltä kuinka sulkea energiat. Pyydä kädestä pitäen neuvomaan.
Jollet muuta keksi, sulje toisen käden sormet yhteen, paina jalkateräsi reilusti lattiaan ja seiso suorassa sekä oikaise selkäsi, että henki kulkee 'varpaisiin' asti. Pysy rauhallisena tuossa asennossa, kunnes tunnet sisimpäsi rauhoittuneen ja vapauttavan olon täyttäneen sinut.

En nyt tässä ala pitää nettikurssia enegioista yleisesti. Mutta sen sanon, että energioitten sulkeminen karkottaa väärin perustein liki tuppaavat immeiset, olkoon yhteydenpidon perusta mikä tahansa.
HUOMIONA: Kovin nopeaa tahtia sinua kurssitetaan, kun noin vahvoja tuntemuksia asiat herättää. Hyvä siitä tulee, kunhan teet tietoiset valinnat.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 15:15:03 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 16.04.2013 17:40:25 »

Tajuan sun pointin, mutta mä en juokse meedioiden luona tukka putkella. Viimeisen viiden vuoden aikana kolme kertaa. Toki ollaan tekstattu ja olen kysynyt jos asiaa on oikeesti ollut.
Kirjoitin jo alussa etten halua avautua yhtään enempää ja kun tän värinäjutun saan selvitettyä, en ajattele koko henkimaailmaa
Niin kauan kun joku asia häiritsee, on vaikee olla ajattelematta sitä.
Soitin tänään energiahoitajalle josta ennen en ole edes kuullut ja kun kerroin koko tarinan, hän sanoi kans että anna sen ilmiön mennä loppuun asti seuraavalla kerralla. Soittele miten meni. Autan sua sen jälkeen jos apua enää tarvitset.
Aha. Ok.
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 16.04.2013 21:48:37 »

Soitin tänään energiahoitajalle josta ennen en ole edes kuullut ja kun kerroin koko tarinan, hän sanoi kans että anna sen ilmiön mennä loppuun asti seuraavalla kerralla. Soittele miten meni. Autan sua sen jälkeen jos apua enää tarvitset.
Aha. Ok.

Olipas omituinen neuvo tämäkin  Shocked Siis toki, jos sua ei pelottaisi, sanoisin varmasti samat neuvot. Mutta etene itsellesi sopivalla tavalla ja ajalla, älä mene toisien neuvoihin tukeutuen pidemmälle kuin olet valmis.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: