Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mä nyt teen?  (Luettu 32502 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #30 : 16.04.2013 22:37:13 »

Niinpä niin. Olen nyt koittanut itse asettaa rajoja. Katsotaan miten toimii

Astron auttajalistalta tämän parantaja, energiahoitaja, reikiopettaja, shamaanin löysin. En kuitenkaan ihan eilisen teeren tyttö enää ole joten kyllä tämän erityismiehen jutut meni mulla vahvan suodatuksen läpi.
Tää tapaus hoitaa vielä kaukona nää parannuksensa ja mä haluan nähdä ihmisen joka auttaa. Silmät on tärkeät.
t. touholan ihme-meedioiden kaltaisia kummajaisia olen tavannut myös ja oudoimmat on tehneet tätä kaukojuttua joka ei kyllä tähän tapaukseen sovi mitenkään.

Niiden parantajamammojen energialähetykset "laitetaan kruunuchakra kiinni" sai aikaseksi sellasen päivittäisen valojen vilkahtelun ja vaikka mitä hahmoja oli eteisessä, kulki mun perässä ym
Joten vahingosta viisastuneena en jätä mitään uppo-oudon ihmisen varaan vaikka olis mikä litania omista erityisosaamisista
« Viimeksi muokattu: 17.04.2013 14:20:40 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 17.04.2013 16:17:57 »

Soitin toiselle parantajalle joka myöskin on astron auttaja-listalla. Halusin tehdä kokeen ja yllätyin
Avaus oli hieman huvittava. Mies vastasi puhelimeen: Yeah!
No, kerroin tiiviistetysti mistä on kysymys. Tämä hoitaja kysyi hetken hijaisuuden jälkeen saako katsoa sieluani.
Vastasin et anna palaa.
Tuli niin mielenkiintoinen sepustus etten ole ikinä kuullut moista. Haavoittunut sisäinen lapsi joka johtaa sisäistä äitiä/isää, sisäistä naista/miestä. Hän näki trauman joka mulle on tullut 5-vuotiaana ja vaikuttaa voimakkaasti vieläkin
Tämän ihmisen haluan tavata. Hänen hoitonsa perustuu siihen että ihminen parantaa itse itsensä kunhan saa hieman apua parannusprosessiin. Kyllä kiitos!  Smiley
Tätä hain.
Vastaanotto sijaitsee n. 8 km päässä kodistani ja ajan saan ensi viikolle mutta en vielä tehnyt varausta.
Eka käynti kestää puolitoista tuntia.
Näistä ilmiöistä hän sanoi että tee sopimus sielusi kanssa milloin haluat ottaa vastaan niitä.
Tästä yeah-miehestä lähti lämpöä  Smiley
Kerron ensi viikolla tässä ketjussa miten meni
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 17.04.2013 16:36:34 »

Yeah Cheesy Oho, mielenkiintoisen kuuloista. Kerro miten meni ja jos viitsit, niin laita mulle vaikka yksärillä hänen yhteystietonsa? Kiinnostaisi ehkä itsekin kokeilla, jos siis on hyvä tyyppi.

Edit. Niin siis olen itsekin reikihoitaja, en tosin tee sitä työkseni tällä hetkellä.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2013 16:38:38 kirjoittanut Gisella » tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 17.04.2013 16:50:46 »

Joo, laitan ja kerron lisää heti kun oon käynyt siellä
Hän oli just tullut lomalta ja tälle viikolle ei ole aikoja mutta ensi viikolla tavataan.
Hyrisen  Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 17.04.2013 16:56:09 »

Kuullostaa hienolta pikkari!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #35 : 17.04.2013 17:29:53 »

Pikkari, laitoin sulle yv.. coolsmiley smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 21.04.2013 18:46:17 »

Soitin hetki sit tälle parantajaiselle ja juteltiin muutama minuutti. 29.4 aika hänelle. Sanoi et selvitetään ainakin puolitoista tuntia näin aluksi. Hänellä ollut asiakkaita joiden ensikäynti kestänyt kolme tuntia  crazy2 idiot2
Todellakin odotan että kohdataan. Tästä tulee uusi alku. Tiedän sen

Tässä hänen sivunsa www.reuel.name
« Viimeksi muokattu: 21.04.2013 19:08:12 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 22.04.2013 07:21:33 »

Uusi alku tuli jo viime yönä. Se aiempi väreily ei näköjään olekaan aivan puhtaasta lähteestä ainakaan jos vertaan tähän mitä koin
Tosi hieno lähestyminen niin kauniisti ja ymmärsin heti kuka tulee. Niin lähelle vielä.. oli edessäni, piti kädestä kiinni ja lohdutti kun itkin. Oikea käsi tuli ihan kuumaksi ja kihelmöi
Ajantaju katosi.
Enkeli hyvin vahvasti myös lähelläni koko ajan. He lähtivät pois yhdessä ja sit aloin taas itkee jolloin meni vaan hetki ja sama kosketus toistui mutta ei yhtä vahvasti.
Ihan mielettömän upea kokemus eikä pelottanut yhtään. Tällaista sallin ja rukouksessa esille toin myös
Ei enää kokokämppäväreilee-näkyä, kiitos
Meedio auttoi omalla tavallaan kun hänelle kerroin aiemmista jutuista viime viikonlopusta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 08.05.2013 18:45:48 »

Oho. On meidän universumimme kyllä monimuotoinen. Olen siirtänyt parantajan aikaa koska en pysty keskittymään puhumiseen niin kauan kun on fyysinen oireilu päällä. Olen aivan kauheessa stressissä koko ajan ja keskittymiskyky miinus tuhat. Nuijanukutus ensi viikon alkuun olisi kiva  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 19.05.2013 03:16:04 »

Olen mennyt tän kevään aikana tosi paljon eteenpäin ihan omin voimin ja nää kaksi viimeistä viikkoa on olleet ihan erikoisia koska energia on muuttunut niin selvästi.
Sitä parantajaukkelia meen treffaa mutta en usko sen käynnin tekevän enää mitään niin kääntentekevää koska olen oppinut tässä lyhyessä ajassa itse aika paljon. Toki olisi kiva tavata ja siitä raportoin myöhemmin  Smiley
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #40 : 06.06.2013 10:16:50 »

Hei pikkari  Smiley

Melkoista tekstiä.. Haluan oman neuvoni antaa josta toivon olevan apua jatkossa,mutta ensin puhun sinusta  smitten

Korjaa jos olen väärässä: (nämä eivät ole sitten missään nimessä tarkoitettu pahoittamaan mieltäsi)
Sinusta saa kuvan että olet sähikäinen siis sähellät hirveää kyytiä kaikkea, tulee mieleen adhd tapaus joten
et pysähdy kunnolla miettimään asioita vaan suuntaat suunapäänä toiseen asiaan..
Olet paljon paniikissa ja pelkäät.

Jos meni väärin anteeksi siitä mutta tuollaisen kuvan sain  Smiley

Neuvona annan että sinun täytyy ja huom täytyy löytää oma sisäinen rauhasi ja sen avulla tapahtuvat asiatkin rauhoittuvat.
Jos kiellät ja silti tapahtuu niin rauhasi ansiosta et enää pelkää ja tapahtumat alkavat tuntua vain hyviltä,usko pois ja kieltosi
alkavat mennä myös paremmin perille.
Nyt pelkosi ja sähläyksesi takia energiaasi menee valtavat määrät hukkaan ja voimasi loppuvat eivätkä kiellotkaan sen takia kunnolla toimi. Siispä rauhoitu. Siinä neuvoni  Smiley

Kaikkea hyvää sinulle  smitten  smitten  smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 08.06.2013 18:08:59 »

Pilvenhattara  Smiley Oikeaan osuit ja ahdh diagnoosi on sekä käytös tempoilevaa.

On sanottu aiemmin että henkimaailma toivoo että oppisin hiljentymään. Meedion mukaan meditaation kautta.
Kun vaan liikkuisin enemmän (muualla kuin baareissa) en täpisis niin paljon

Kiitos sinulle viestistäsi  smitten
tallennettu
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #42 : 10.06.2013 09:16:36 »

Ole hyvä  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 23.08.2013 15:27:09 »

Teema-kanava just nyt
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 24.08.2013 18:42:00 »

YleAreenasta löytyy toi Katri-Helenan juttu. Ihania sanoja häneltä (henkimaailmasta)  angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: