Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ouija-lauta  (Luettu 14422 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« : 15.04.2013 18:22:51 »

Harkitsen ouija-laudan hankkimista. Ajatuksena olisi käyttää sitä omien oppaiden kanavoimiseen, ei mihinkään sen kummempaan. En osaa kanavoida, mutta ehkä apuvälineen avulla... Joskus on turhauttavaa kysyä neuvoa muilta, ja ajattelin että nopeiten voisi saada yhteyden itse. Tietääkö joku mistä näitä voi hankkia? Yritin eilen illalla etsiä netistä. Muita ajatuksia?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2013 19:05:06 »


No enpä suosittele ouijaa jossei ole jo itse valmiiksi kehitettyjä kanavoijan taitoja. Ouija-lautaa käyttäessä tuppaa tulemaan semmoinen "pimeä" fiilis ja riskinä on että sitä kautta saatu viesti on valheellista joko siksi että olet vielä itse kehittymätön kanava tai siksi että kaiken maailman mörököllit voivat viestiä sitä kautta mitä tahansa.

Sitä paitsi on olemassa lukemattomia kätevämpiäkin tapoja kanavoida. Kehitä ensin omia energioitasi sille tasolle että voit kanavoida millä tahansa sinulle sopivalla konstilla ilman mitään humpuukilautoja. Rakkaus ja harmonia on oltava sydämessä ennenkuin kanavointeihin kannattaa ryhtyä, ellei sitten vapaaehtoisesti valitse negatiivista polkua (jota käydessä useimmat ihmiset päätyvät sairaalan ns. antenniosastolle).

Mitä äkkinäisemmin aletaan ottamaan kontaktia henkioppaisiin, sitä isompi riski on sille että kokemus on negatiivinen. Tosin sisäisillä tasoillasi toimiviin oppaisiin saat yhteyden helposti vaikkapa unessa tai meditaatiossa.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2013 20:26:30 »

Mielestäni ouija on ihan validi väline sille että saadaan persoona pois tieltä kanavoidessa. Liittyyhän siihen paljon salamyhkäisyyttä ja taikauskoa, mutta mielestäni riippuu paljon käyttäjästä mitä siitä voi saada irti. Jos tekee selväksi että kenet siihen haluaa viestittämään, niin ehkä se voisi toimiakin. Voi kuulostaa hullulta mutta kokeilin eilen sellaista että otin paperin johon laitoin aakkoset ja otin esineen joka liikkuu helposti paperilla ja laitoin sormet päälle. Annoin käden olla täysin rento, siinä alkoi tuntua väreilyä ja impulssi alkoi liikuttaa sitä. Tuli paljon random-kirjaimia, ainoat tunnistettavat sanat olivat "viesti" ja "voimasi kuvataiteessa". En tiedä sitten mistä ilmiöstä oli kyse, mutta ihan positiivinen kokemus oli. Pyysin oppaita paikalle. Olen kuullut ihan hyviä kokemuksia ouijasta muilta, mutta en tahdo tietenkään ottaa mitään riskiä. Mitähän muita kanavoinimuotoja voisi kokeilla?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.2013 08:18:39 »

Yksi hyvä kirja jota voin suositella on Sanaya Romanin, avaudu kanavaksi. Se taitaa olla jo klassikko henkisissä piireissä ja sieltä löytyy ihan ohjeitakin. Tuosta laudasta en osaa sanoa mitään muuta kun mitä yleisestikin puhutaan. Kaikissa avautumissa tarvitaan aimo annos tervettä järkeä, uskallusta kyseenalaistaa sekä itsensä että mahdollinen kanava. Itsellenäni meni yli 10 vuotta ennen kun avauduin niin että voin ottaa mahdollisia viestejä oppaaltani. Kärsivällisyyttä tarvitaan  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.2013 08:21:16 »

Rakkaus ja harmonia on oltava sydämessä ennenkuin kanavointeihin kannattaa ryhtyä, ellei sitten vapaaehtoisesti valitse negatiivista polkua (jota käydessä useimmat ihmiset päätyvät sairaalan ns. antenniosastolle).

Hmm.. Ei aina välttämättä ole kyse siitä että on valinnut negatiivista polkua jos joutuu antenniosastolle. Toiset vain ahnehtii sitä valoa ja kanavat aukeavat liian rajusti niin ettei keho tai mieli sitä kestä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.2013 22:40:13 »

Mun lemppari! Olen käyttänyt ouija-lautaa sellaiset kahdeksan vuotta eikä siinä mitään "pimeitä voimia" ole, se informaatio mikä sen kautta saadaan on "totta" siinä määrin kuin se on tilastollisesti todennäköistä.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2013 09:25:05 »

ehkä se oli kattonu paranormal activityn ja kuvitteli et lauta kikkailee ittekseen ja lopulta syttyy tuleen ja polttaa koko kämpän..
demoneita ei oo olemassakaan..!!
tallennettu

..just go with the flow..
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #7 : 17.04.2013 09:42:10 »

Kerran kuulin ammattiselvänäkijän mielipiteen tuosta laudasta. Hän piti sitä potentiaalisesti vaarallisena ja neuvoi säilyttämään laudan eri paikassa kuin sen liikkuvan laatan. En muista enää miksi.

Ehkäpä tuo laite käytön myötä latautuu tavalla joka tekee siitä avoimen kanavan meidän fyysisen todellisuutemme ja sen ei-fyysisen todellisuuden välillä, ja täten mahdollistaa kaiken sortin olentojen pääsyn tälle puolelle.


Eikös tuolla logiikalla myös kynä ja paperi - joita itse käytän - muodostavat yhdessä vaarallisen combon?  coolsmiley :Smiley Uskon myös että kauhuleffat ovat melkoisen tehokkaasti iskostaneet nämä "demonit hyökkää" - ajatukset ihmisten päähän... Tietyt piirit pitävät tarottejakin edelleen saatanan apuvälineinä..
« Viimeksi muokattu: 17.04.2013 09:43:46 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #8 : 17.04.2013 09:44:04 »

mä oon suunnitellu tekeväni laudan itse.. lataa sen sitten samalla tehdessä hyvillä energioilla..
jos lauta on kuvitettu möröillä ja saatanalla, niin vähemmästäkin tulee fiilis, että mitähän sieltä mahtaa tulla vierailulle..
sama asiahan tämä periaatteessa on kuin esim. automaattikirjoitus tai mikä tahansa yhteydenpito henkimaailmaan.. päättää, että keskustelee vain hyvän ja valon tyyppien kanssa, niin ei tuu ongelmaa..
tämä on taas näitä ihmisten omia demoneita..
Amber, kysyit myös muista muodoista pitää yhteyttä, oletko kokeillut heiluria..? heilurinkin kanssa voi kokeilla ouija laudan tyyppistä juttua, en kyllä ole vielä ehtinyt perehtymään, koska itselläni on selkeämpikin tapa olla yhteydessä, mutta sitten kun tylsyys iskee tai kaipaa vaihtelua.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.04.2013 10:11:53 »

Fokuksia voi käyttää hyvin monenlaisia; ouija-lautaa, tarotia, riimuja, heiluria, kasaa luita. Fokuksen voi kehitellä ihan itsekin, jos mikään olemassa olevista ei tunnu sopivalta. Voi tehdä vaikka ihan ikioman ennustuskorttipakan omilla merkityksillä, jos haluaa.

Fokusten pointti on 'huijata' alitajuntaa ja korkeampaa minää kertomaan asioita, joihin tietoisella mielellämme ei ole pääsyä. Sieltä sisäkautta, oman sisimmän itsen kautta, se kontakti verhon toisellekin puolelle saadaan.

Dogmaattiset uskonnot (kuten kristinusko) pyrkivät yleensä demonisoimaan kaiken, mikä ei kuulu niiden omaan oppijärjestelmään. Tällä ei ole hengellistä perustelua, vaan se on ihan vain maallisen korruptoituneen vallanhalun motivoimaa: Saada omalle uskolle enemmän kannattajia.

Ylipäätään kaikki uskonnot ovat oikeassa kun ne sanovat, että niiden kautta vilpittömästi etsivä pystyy löytämään sen jumalan kipinän itsestään. Ne ovat kaikki väärässä silloin, kun väittävät kukin olevansa ainoita joiden kautta tämä on mahdollista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #10 : 17.04.2013 13:37:58 »

Heiluria on kokeiltu joskus, ja toimi. Tarotteja on nosteltu kans, mutta en vaan osaa tulkita. Tuota ouijaa mietin kun olisi kiva saada sanallisia viestejä. Ja mitään kirjoitushommia en voi kokeilla, kun siinä tapauksessa en pääsisi yli skeptisismistäni. Tuntuisi naurettavalta alkaa automaattikirjoittamaan kun ei ole kanavoija. Muussa tapauksessa kanavointi kirjoittamalla olisi loistava vaihtoehto. Tottakai jos tuollaista lautaa alkaa käyttämään, niin on mahdollista että siinä yrittää tulla läpi kaikenmaailman olentoja. Siksipä on ainakin hyvä tehdä selväksi ensin kenet siihen haluaa paikalle. Ja voi kait sen laudan askarrella itsekin.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 17.04.2013 19:49:38 »

Kerran kuulin ammattiselvänäkijän mielipiteen tuosta laudasta. Hän piti sitä potentiaalisesti vaarallisena ja neuvoi säilyttämään laudan eri paikassa kuin sen liikkuvan laatan. En muista enää miksi.

Ehkäpä tuo laite käytön myötä latautuu tavalla joka tekee siitä avoimen kanavan meidän fyysisen todellisuutemme ja sen ei-fyysisen todellisuuden välillä, ja täten mahdollistaa kaiken sortin olentojen pääsyn tälle puolelle.


Aivan turhaa ihmisten pelottelua tai sitten kyseessä ollut henkilö oli sen laudan suhteen vain täysi amatööri.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #12 : 18.04.2013 16:20:01 »

Onpa tyyristä. Pitänee miettiä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #13 : 19.04.2013 12:14:54 »

Mä en kyllä ouijan kanssa ryhtyis tekemään mitään. Voi käydä äkkiä huonosti.  uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Jadetna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #14 : 21.04.2013 14:58:34 »

Tavat on erilaisia, jotkut käyttää tarotteja, toiset ouija-lautaa. Olen tavannut näkijän joka selitti minulle että henkimaailmassa ollaan oikullisia ja vastauksiin ei voi luottaa. Voi niihin mutta pitää katsoa keltä kysyy.
Voi saada vastauksia ilman apuvälineitä mutta mielen tyhjennys on eri asia kuinka se onnistuu.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: