Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keitä ovat valonkantajat  (Luettu 4523 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 18.04.2013 12:47:31 »

Olen googlaillut nettiä ja tätä foorumia, mutta en löytänyt (tai osannut etsiä oikein) suoranaista selitystä. Onko teillä astrolaisilla hyvää selitystä tälle termille?
  Huh


 smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.04.2013 12:53:21 »

Valonkantajat on eräs hengellinen/rajatiedollinen yhdistys:
http://www.valonkantajat.fi/
Ja samanniminen bändikin on näemmä olemassa:
http://www.valonkantajat.com/

Ehkä 'valotyöläinen' tai 'valotyöntekijä' voisivat myös olla ne termit joita tarkoitat? Ne ovat useammin näkemiäni termejä, kuin valonkantaja.

Minä käsitän asian niin, että jokainen joka työskentelee pelkästään vaikka omankin henkisyytensä kanssa on tavallaan valotyöntekijä, sillä yhdenkin yksilön tasapainottuminen nostaa planeetan värähtelyjä. Toisaalta sitten kaikki energiahoitajat ovat valotyöntekijöitä, samoin ne jotka kanavoivat vain valoa maailmaan, jotta asiat näkyisivät paremmin. (Itse teen molempia edellämainittuja.)

Monenlainen muukin hengellinen/energeettinen/rajatiedollinen työskentely ja auttamistyö on valotyötä ja se kaikki nostaa koko planeetan värähtelytasoa. Ja kun ne värähtelyt ovat nousseet tarpeeksi (saavutettiin jo muutama vuosi sitten) alkaa koko ihmiskunnan tietoisuuden taso nousta. Tämä prosessi on siis jo alkanut, se vain on hidas ja niinpä vaikutukset eivät näy välittömästi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2013 12:59:15 »

Oi, tack Eklektikko!

Kyllä, tarkoitin näitä valotyöläisiä enemmänkin, tämän yhdistyksen sivut löysinkin jo. Olen tosiaan kuullut valonkantaja sanonnan, eräs kanavoitsija sanoi minun olevan valonkantaja, joten jäin tätä miettimään.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2013 23:40:28 »


Ex-GF:n äiti kutsui minua aikanaan termillä "Mies Pimeästä". Mahtaako tuo kuvata
Pluton hallitsevaa asemaa rx-kartalla??

 Shocked
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2013 09:35:44 »


Ex-GF:n äiti kutsui minua aikanaan termillä "Mies Pimeästä". Mahtaako tuo kuvata
Pluton hallitsevaa asemaa rx-kartalla??

 Shocked

 2funny Selkeästi unelmavävy..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: