Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä nimimerkkisi kertoo?  (Luettu 28396 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #15 : 18.04.2013 22:44:51 »

  smitten

Te ootte nousujouskareita nikki ja Indy.
Sillon se pelaa Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16 : 18.04.2013 23:24:24 »

En tiijä mistä minun nim..kertoo.. yhessä työpaikassa, yks mies sano mulle monesti..et mitä se minun unelma.. Huh :Smiley
Niin siitä kait se tuli.. :Smiley Cheesy Cheesy
Ajattelin kerran vaihtaa..tuon.. ja laittaa. Sininen tähti..
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #17 : 18.04.2013 23:54:04 »

Luin joskus yläasteella fantasiakirjan jossa oli päähenkilönä sellainen noitatyttö nimeltään Ambre. Se vain jotenkin jäin mieleen ja väänsin siitä sitten tämän Ambrelin. (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #18 : 19.04.2013 08:10:48 »

Silloin kun liityin tänne, halusin ilmentää jotain fantasia-aiheista, mystistä olentoa, koska sehän sopii vallan mainiosti foorumin aihepiiriinkin. Lohikäärme on sopivan perus-satu-aineistoa ja muutenkin kiva, voimakas olio, ja hopean miellän "omaksi" metalliksi, koska Kuu + Rapu jne.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #19 : 19.04.2013 09:27:06 »


Hienommat nimimerkit olivat varattuja. Samoin nimestäni johdetut eivät käyneet tai olivat varattuja. Otin sitten tarpeeksi tyhmän "Tää ei ainakaan ole käytössä." Huomasin että erottuu liikaa linjasta, mutta... idiot2
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #20 : 19.04.2013 10:00:18 »

Mulla on selänkokoinen lohikäärmetatuointi, jonka eräs entinen työkaverini risti World Of Warcraftin erään lohikäärmeen mukaan Nefarianiksi.. Olen varma, että olen lennellyt joskus muinoin lohikäärmeellä ja se on yksi voimaeläimistäni.. Tuntui sopivalta tänne, koska en halunnut nimimerkin kuvastavan mitään omasta nimestäni.. Siksi myös profiilikuvana lohikärmes..
 smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 19.04.2013 12:12:40 »

Luonnettahan tuo kuvaa parhaiten. Yksärillä voi sitten kysellä lisää, jos nii hirveesti kiinnostaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #22 : 19.04.2013 15:00:17 »

No niin siis, minunhan piti aikanaan jäädä palstalle vain yhden ketjun ajaksi (ja niin se olikin, kunnes myöhemmin palasin). Siihen tarpeeseen nappasin käsillä olleesta alkuainelistasta sellaisen alkuaineen, joka kuulosti kivalta. Ja siinä se.
Sulla Indium, on tuolla kuvan alla sana hapankorppu. Purskahdin nauramaan, kun se varmaan monen mielestä sopisi mun nikiksi, varsinkin heidän, joille järjestin pitkän opiskelujakson, aihealueena tiilenpäät ja niitten tulkinta.  2funny


Mun nikki kertoo tutuimpien tyyppien ajatuksista minusta. Kysyivät mistähän olen kotoisin, kun toimin niin monessa mukana - varsinkin nuorempana. Kerroin heille suvustani ja mainitsin erään talon nimen, joka vaikuttaa taustalla.  laugh Jaa-a sanoivat ja purskahtivat kilometrinauruun.  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 15:24:47 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #23 : 19.04.2013 15:04:18 »

Hain päästä.




Rohkee sinä, mä en uskaltais ottaa hainpäästä mitään. Tai no. Tykkään elämästä liiaks kait... Veret turskahtais, jos hai nappais.  buck2
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #24 : 19.04.2013 16:27:02 »

Kah, olenko rohkea, vai sittenkin vain typerä  :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #25 : 19.04.2013 21:21:43 »

Nimeni on viittaus Hiroshi Aramatan Teito Monogatari-nimiseen historialliseen fantasiakirjaan, koska sen hahmoista ja teemoista tulee mieleen mun kavereihin liittyvät omituisuudet. Siinä Yasunori Kato-niminen demonivelho yrittää tuhota Tokion kostoksi satoja vuosia aikaisemmin tapahtuneesta keskushallinnon harjoittamasta sorrosta paikallisia heimoja kohtaan.

Tarinassa ko. demoni itse on shamaanien luoma yhdistelmä useiden kuolleiden velhojen sekä Japanin kansallissankarin, 900-luvulla eläneen sotapäällikkö-daimio Masakado no Tairan (joka taisteli aikoinaan Japanin keskushallitusta vastaan) sieluja, mitä se itse ei kylläkään tiedä.
Tokion tuhoutumiseksi demoni yrittää palauttaa kyseisen sotapäällikön sielun takaisin maan päälle.   

Stoorin keskeinen ajatus on estää täystuho rauhoittamalla demoni (ja samalla siitä koostuvat rauhattomat ja katkerat sielut.) 

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #26 : 20.04.2013 18:43:45 »

heh, mulle kato vega tuo mieleen taivaalle katselevan ihmisen ja hänen huudahduksensa Kato, Vega!

Voisi olla näinkin - kattelen kyllä varmaan enemmän tähtikarttoja kuin taivasta. crazy2

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #27 : 21.04.2013 19:36:54 »

Sulla Indium, on tuolla kuvan alla sana hapankorppu. Purskahdin nauramaan, kun se varmaan monen mielestä sopisi mun nikiksi, varsinkin heidän, joille järjestin pitkän opiskelujakson, aihealueena tiilenpäät ja niitten tulkinta.  2funny

Vai sellasia! No hei, hienoa että joku sai naurut hapankorppuilustani.  Grin Itse en ihan tommottia opintoja ole toisille järjestellyt, ihan kuiva tyyppi vain olen, ja tykkään hapankorpuista.
Niin ja, alun perin ton piti olla hapanSkorppu, mutta en sitten halunnutkaan antaa kuvaa, että oletan kaikkien skorppu-kollegoiden olevan jotenkin happamia tyyppejä.  Wink
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #28 : 22.04.2013 00:13:57 »

Sulla Indium, on tuolla kuvan alla sana hapankorppu. Purskahdin nauramaan, kun se varmaan monen mielestä sopisi mun nikiksi, varsinkin heidän, joille järjestin pitkän opiskelujakson, aihealueena tiilenpäät ja niitten tulkinta.  2funny

Vai sellasia! No hei, hienoa että joku sai naurut hapankorppuilustani.  Grin Itse en ihan tommottia opintoja ole toisille järjestellyt, ihan kuiva tyyppi vain olen, ja tykkään hapankorpuista.
Niin ja, alun perin ton piti olla hapanSkorppu, mutta en sitten halunnutkaan antaa kuvaa, että oletan kaikkien skorppu-kollegoiden olevan jotenkin happamia tyyppejä.  Wink

Hapankorput voi  olla todella herkullisia! Saa nähdä kuinka kauan tämä gluteenivapaa dieetti kykenee pidättelemään
meikäpelleä syömästä loppuja kaapissa hapantuvia korppuja...

Mutta pallihiki, joka on alkanut tihkua gluteenittomuuteen siirtymisen jälkeen varsinkin koisatessa, motivoi jatkamaan ruiksettomalla
linjalla! Pallihiki saattaa nimittäin olla oire esim. siitä, että testosteronitasot ovat nousseet puhdaskauraan siirtymisen jälkeen.
Tai sitten ei...

 Huh
tallennettu
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #29 : 22.04.2013 16:46:53 »

 Grin täälläpä on hauska viestiketju!

Keksinpurija eli minä en millään keksinyt, että minkä nimimerkin ottaisin kun foorumille astuin kauan sitten. Olisinkohan (silloikin) ollut melkoinen herkkusuu.. Hassua muuten, että mietin tätä nimimerkin valintaa itsekin aivan lähiaikoina uudemman kerran, että pitäisikö kenties olla hieman itseä kuvaavampi nimi ja mitä ihmettä olen ajatellut sen valittuani. No tämä olkoon, keksiä kun tulee purtua päivittäin. Wink

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: