Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Janne Kataja  (Luettu 5425 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« : 21.04.2013 20:04:52 »

Onko jollakin Janne Katajan tarkempia syntymätietoja? Wikipedia kertoi 5.4.1980 Kouvola.

Himas-ketju inspiroi tähän, koska sielläkin ketjun aloittajalla oli olo, että ei voi sietää ketjun aiheena olevaa henkilöä. Minä en ole koskaan voinut sietää Janne Katajaa. Oisi hupaista, jos sille löytyisi joku astrologinen tuki. :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.04.2013 20:48:54 »

Ettäkö ei makiaa mahan täydeltä hapankorpulle...

http://koululainen.fi/s/f/editor/images/Tahti-kisa2011/Janne_KAtaja_AW_netti_ISO.jpg

 venuskaksoset aspect_squ  jupiter rx 0  neitsyt aspect_squ  kuu alku  jousimies

Itelläni joskus just  venus osottaa kaikkee muuta ku sympatiaa.
oon huomannu vihaavani sen yhtymällä Skorpionin intensiivisesti.
Mutta siis, tee kartta ja tutki yhtymiä omaasi.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 21.04.2013 21:38:24 »

Niih, kais tästä jottai saa ilman hänen kellonaikaansakin. Katsottaas.

Oho. Katajaisen Mars on napakasti mun Kuuni päällä ja sitä myötä neliössä mun Arskaani ja kuunsolmuihini.
Uranus mun auringollani... hömhöm... hiukka väljemmin häne Chiron mun IC:llä.
Lilith minun Juno-Vesta-keskipisteessä (jotka keskenäänkin ovat vain 4 asteen päässä toisistaan)?!  Huh Tota en kyl tiiä tulkita ite.

Mullahan on DC kaksosissa (ei yhtymässä J:n venukseen, vain merkki täsmää), mutta suhtautumiseni kaksos-ihmisiin on kyllä varsin mutkikas. Monesti yhtäaikaa kiehtovia ja sietämättömiä, joskus vain toista noista, Kataja jostain syystä tuota ensimmäistä ainoastaan jälkimmäisen kautta.
Kauris-Venukselleni ei löydy yhtymiä, vaikka lisäisi aikas läjän asteroidejakin. Hmm.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #3 : 23.04.2013 11:42:58 »

Onko jollakin Janne Katajan tarkempia syntymätietoja? Wikipedia kertoi 5.4.1980 Kouvola.

Himas-ketju inspiroi tähän, koska sielläkin ketjun aloittajalla oli olo, että ei voi sietää ketjun aiheena olevaa henkilöä. Minä en ole koskaan voinut sietää Janne Katajaa. Oisi hupaista, jos sille löytyisi joku astrologinen tuki. :Smiley

Ai niin. Kuinka olenkaan unohtanut, että tämäkin ilopilleri on luonnon omalla paineella toimiva vesipumppu eli Oinas.  2funny

Eipäs ihme, että ihmiset häntä höynäyttävät, kun ovat niin p*run kateita - ja hra JK niiiin hyväntahtoinen(, koska tietää kavionhuitaisunsa tai karjahduksensa lukittavan räpättäjän korvat sekä katkovan muutaman kylkiluun joka kerralla).
Jannehan on numerologisesti 9 eli pursuu hyväntahtoista Kristus-energiaa ihan vaikka nukkuessaankin. Hänen on todella helppo kohdata toisenkinlaiset ihmiset ja ainakin yrittää johdattaa myös mutrusuut sallivuuteen ja harmoniaan.
 
Varhaisin ikänsä on ilon, valon ja hullutusten lomassa älyllisenkin vastuun opettelua. Todellisuudessa - osaa Janne luoda myös konkreettisia rakennelmia. Mutta ihmisten ilahduttaminen käy tältä mieheltä kuin Jorma Uotiselta tanssi. Sujuu vaikka ei kukaan ole suunnittelu-konseptia edes vilauttanut kyseiselle miniviikarille.

Inhoaa, vihaa tai kadehtii Jannea kuka tahansa, joutuu hänkin toteamaan, että iloa säkenöivä ja ilotulituksen lailla kiukkunsa purkava herra Kataja tulee olemaan yksi juontavista ja hauskuttavista kiintotähdistä synkän Suomemme taivaalla.
Todellisen aikuisuuden kynnyksellä JK.aa alkaa innostuttaa uusien todellisuuksien luominen ja kaikenlaisen -hauskankin- keksiminen.

Myöhäisin ikäjakso tuottaa Jannelle myhäilevää tyytyväisyyttä ja kadehtijoille kiukkua, kun minikokoinen Janne -herra vaan porskuttelee vaikka kuinka monta Topia oliskin maannut poikittain hänen elämänsä tiellä. Harmistuneet ovat sinne jääneetkin makaamaan, jos vaikka joku toinen kompastuisi ja joutuisi vastuuseen kiukusta, jonka Topi on kehittänyt koska Janne on. Siis olemassa.

Todettakon, etten tunne Jannea henk koht, tavannut muissa ympyröissä muutaman kerran, enkä voi kuin ihmetellä, mikä hänessä kiukuttaa. Hra Kataja on diplomatiaa täynnä, ollakseen kuitenkin aivan tyylipuhdas duracell-pupu - ainakin julkiselta esiintymiseltään.
Jokaisen on ihan varmasti lepuutettava itseään ja kerättävä voimat, kun kulloinenkin keikkaputki on 'porattu' loppuun saakka.

Olipas mielenkiintoista, mitä JK.asta nousi esille. (Todettakoon, että osasyy taivaita hipovaan mielialaani löytyy aukeavista mahdollisuuksistani koko ikäni suunnittelemani asian alkaessa toteutua. Ei siis Janne K.sta.)
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013 12:33:22 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 23.04.2013 12:08:16 »

Oon aina tykänny Jannesta, :Smiley minusta hän on jotenkin söpö..hauska ja lupsakka.. Wink Cheesy Cheesy
En oo tavannu Jannea, vaan telkkarissa nähnyt ja heti sain mukavan kuvan hänestä. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.04.2013 12:11:45 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #5 : 23.04.2013 12:29:00 »

Niih, kais tästä jottai saa ilman hänen kellonaikaansakin. Katsottaas.

Oho. Katajaisen Mars on napakasti mun Kuuni päällä ja sitä myötä neliössä mun Arskaani ja kuunsolmuihini.
Uranus mun auringollani... hömhöm... hiukka väljemmin häne Chiron mun IC:llä.
Lilith minun Juno-Vesta-keskipisteessä (jotka keskenäänkin ovat vain 4 asteen päässä toisistaan)?!  Huh Tota en kyl tiiä tulkita ite.

Mullahan on DC kaksosissa (ei yhtymässä J:n venukseen, vain merkki täsmää), mutta suhtautumiseni kaksos-ihmisiin on kyllä varsin mutkikas. Monesti yhtäaikaa kiehtovia ja sietämättömiä, joskus vain toista noista, Kataja jostain syystä tuota ensimmäistä ainoastaan jälkimmäisen kautta.
Kauris-Venukselleni ei löydy yhtymiä, vaikka lisäisi aikas läjän asteroidejakin. Hmm.

Lilith nollaa toiveet henkilökohtaisemmasta sitoumuksesta. Niin kuvaisin tuon Juno-Vesta ja siihen keskelle Lilith.
Mars yhtymä Kuu, kertonee Jannen saavan unelmoinnin ja mielihyvän tuottavat hormonit (=endorfiinit) sinussa liikkeelle. Ja neliö Aurinkoosi kiinteyttää em vaikutuksen personaasi. Et siis menetä energioitasi, joita Katajan touhuilun katsominen sinussa tuottaa.
Uranus Auringollasi kertoo että Katajan vaikutus sinuun on satunnaista.
Chiron IC.lläsi... Kataja vaikuttaa hoitavasti oloosi ja kotona löhöilyysi. Saat ikäänkuin luvan nauttia kotiolostasi.

Kaksosessa minunkin IC.ni länsimaisella kartalla, jota en toisaalta nykyisin enää käytä tulkinnoissani. Kaksosihmiset koen valovoimaisina, mutta ei henkilökohtaiseen elämääni sopivina. Esim. lupaavat tulla ja tehdä, mutta lupaaminen kaksosten vahvin puoli. Tekeminen jää -jos edes muistuu mieleen- myöhemmäksi, jopa liian myöhään.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 25.04.2013 09:23:55 »

No kiitos tulkinnoista. Jäin tossa itekin vähän vielä miettimään sitä ärsytyspuolta.
Niin, itse olen nähnyt Katajan ainoastaan iloisena, mennyt ihan ohi kavioiden huidonnat jos niitä on julkisuudessa ollut... Minulle ei jotenkin henk.kohtaisesti käy järkeen, että joku olisi pelkkiä poneja ja sateenkaaria ja vaahtokarkkia. Tai jos järkeen nyt jotensakin käykin, niin ihastuksen tunteisiin ei kyllä vetoa, ei yhtään.  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: