Voi hyvät hyssykät, ota näistä ukoista nyt sitten selvää, kun yhdessä hetkessä viskotaan sydämiä ja seuraavaks haukutaa lyttyy ja halutaa erota.. Mä en todellakaa tiedä mitä tehdä, kun aina on nurinpäin, mutta mulla hajoo omaki pää tässä samalla hyvää vauhtia.
Pääsenpä jälleen mieleiseeni aiheeseen...
Joka ei valvomatta pysy suhteessa, voi helposti hakeutua toiseen suhteeseen ja sitten kolmanteen jne. Antakaa ukkojenne olla epävarmoja teistä. Johan rupee tunkemaan juttua tunteista ja suunnitelmista herrainkin huulten välistä.
Miehet on luotu metsästäjiksi, ei ihmissuku muuten olisi lisääntynyt.
Miksiköhän naissukukunta odottaa miesten olevan samanlaisia hössöttäjiä ja paapojia kuin perusnaaraat? Ei mene mun jakeluun. En jaksais, jos mua valvottais ja joka rykäsystä joku olis rinnalla: 'Tarviitko jotakin?' tai 'Mikä sun on?' kysymyksineen.
Just kun tehtiin tuota toimitilan muuttoo, jotta kaikki tieto pysyis vain meillä joille tarkoitettu työkäyttöön, rupes yks apuri pyörimään jaloissa aina kun hiukan nojasin nokkakärryyn tai laatikkopinoihin. Ja minä-tyttö karjuin naama punasena, ett 'ei tartte tulla vaippoja vaihtaan, kun en ole konttausiässä'.
Sitten se onneton alkoi pyydellä anteeks.
... ja pyöri edelleen ympärillä...
Minä tietty aloin seurata sitä joka mutkaan minne se onneton paapoja meni. Kesti viis minuuttia ennenkuin se tajus, että käyttäydyin just kuin se. Puolen tunnin kuluttua se otti ja häippäs koko touhusta. Sain onneks sanottua sille, että aikuinen osaa kyllä pyytää apua, jos tarvii.
KÄÄK!
Tuli opittua, että useimmat omineen elävät miekkoset on tosi naaraita itse. Kuka nainen jaksais semmosta, joka sotkee kaikki asiat kyttäämällä toisen tekemisiä.
Minä en ainakaan.