Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miehen pääkoppa?  (Luettu 5119 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 25.04.2013 17:29:20 »

Ihmettelen suuresti mitä miehen päässä liikkuu? 1½v seurusteltu, asutaan erillään ja olen tehnyt ison elämänmuutoksen että pääsen rakastamani miehen likelle. Hyväksynyt miehen sellaisena kuin on.. Kummallakin kovia suhteita takana ja ollaan sielun tasolla samalaisia arvoineen ja ajatuksineen. Seksi on upeaa ja lähellä olo tuntuu tosi hyvälle. Luotan mieheen ja antanut hänelle oman vapauden olla se mikä on rajoittamatta millään tavalla, tosin aiemmin häiritsi se kun mies juo viikonloppuisin tosi paljon ns'' tissuttelee'' ja itse en käytä alkoholia. Laitoin suhteen (kihlauksen) jäihin koska haluan miettiä haluanko ko. ongelmaa elämäni loppuajaksi. mies säikähti ja meni AA keskusteluihin. ja nyt ollut kuivilla kuitenkin jonkun aikaa. Soitellaan päivittäin ja yks kaks hän on kylmä ja etäinen kohtaani. Ei pidä lupauksiaan ja välttelee suhteen etenemis asioista ja ei osaa sanoa mitä nyt tai seuraavaksi? Ensin hän pelkäsi, että menettää minut ja nyt itse on kuin muuri tunteistaan, mutta kuitenkin soittelee ''diipa daapa'' juttujaan. Tosin itselläni sydäntä raastavan ikävä häntä, mutta en tiedä mikä tässä on parasta, kun roikkuva tilannekkaan ei ole hyvä. Anna aikaa... mikkä on sen ajan aika? Kuitenkin luulisi että tajuaa kuinka hyvä emäntä ehdokas olen. Teen kaikkeni rakkauden tai rakkaitteni eteen vai olenko ollut niin täysin vedätettävissä. Mies ei ole petturi sen vaistoon vahvasti.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 25.04.2013 18:08:49 »

 Undecided Itse addiktin kanssa eläneenä, sellainen kummallinen välttelyn fiilinki tarkoitti ihan joka kerta, että oli retkahdettu eikä tohdittu kertoa. Ja se että suhde ei edennyt lähes mitään vakavia askeleita johtui siitä, että tyyppi ei itse uskonut että paranisi kokonaan ja pystyisi esim. huolehtimaan perheestä.

No, aika monta vuotta sitä itse jaksoin yrittää uskoa muuta, mutta en sitten kuitenkaan loppuelämääni pystynyt.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2013 16:47:06 »

Ihmettelen suuresti mitä miehen päässä liikkuu? 1½v seurusteltu, asutaan erillään ja olen tehnyt ison elämänmuutoksen että pääsen rakastamani miehen likelle. Hyväksynyt miehen sellaisena kuin on.. Kummallakin kovia suhteita takana ja ollaan sielun tasolla samalaisia arvoineen ja ajatuksineen. Seksi on upeaa ja lähellä olo tuntuu tosi hyvälle. Luotan mieheen ja antanut hänelle oman vapauden olla se mikä on rajoittamatta millään tavalla, tosin aiemmin häiritsi se kun mies juo viikonloppuisin tosi paljon ns'' tissuttelee'' ja itse en käytä alkoholia. Laitoin suhteen (kihlauksen) jäihin koska haluan miettiä haluanko ko. ongelmaa elämäni loppuajaksi. mies säikähti ja meni AA keskusteluihin. ja nyt ollut kuivilla kuitenkin jonkun aikaa. Soitellaan päivittäin ja yks kaks hän on kylmä ja etäinen kohtaani. Ei pidä lupauksiaan ja välttelee suhteen etenemis asioista ja ei osaa sanoa mitä nyt tai seuraavaksi? Ensin hän pelkäsi, että menettää minut ja nyt itse on kuin muuri tunteistaan, mutta kuitenkin soittelee ''diipa daapa'' juttujaan. Tosin itselläni sydäntä raastavan ikävä häntä, mutta en tiedä mikä tässä on parasta, kun roikkuva tilannekkaan ei ole hyvä. Anna aikaa... mikkä on sen ajan aika? Kuitenkin luulisi että tajuaa kuinka hyvä emäntä ehdokas olen. Teen kaikkeni rakkauden tai rakkaitteni eteen vai olenko ollut niin täysin vedätettävissä. Mies ei ole petturi sen vaistoon vahvasti.

On eri asia rakastaa ihmistä siitä huolimatta millainen hän on, kuin alkaa muuttaa tätä. Raittius ei pysy, jos sen pitää alkaa toisen toivomuksesta.
Tulkitsen, että mies ryyppäilee, koska kokee sen kuuluvan elämäänsä.

Entschuldigung, kun taas puutuin asiaan, jota en voi korjata.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2013 05:42:48 »

Voi hyvät hyssykät, ota näistä ukoista nyt sitten selvää, kun yhdessä hetkessä viskotaan sydämiä ja seuraavaks haukutaa lyttyy ja halutaa erota.. Mä en todellakaa tiedä mitä tehdä, kun aina on nurinpäin, mutta mulla hajoo omaki pää tässä samalla hyvää vauhtia. uglystupid2 Shocked
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #4 : 10.06.2013 13:07:03 »

Voi hyvät hyssykät, ota näistä ukoista nyt sitten selvää, kun yhdessä hetkessä viskotaan sydämiä ja seuraavaks haukutaa lyttyy ja halutaa erota.. Mä en todellakaa tiedä mitä tehdä, kun aina on nurinpäin, mutta mulla hajoo omaki pää tässä samalla hyvää vauhtia. uglystupid2 Shocked

Pääsenpä jälleen mieleiseeni aiheeseen...
Joka ei valvomatta pysy suhteessa, voi helposti hakeutua toiseen suhteeseen ja sitten kolmanteen jne. Antakaa ukkojenne olla epävarmoja teistä. Johan rupee tunkemaan juttua tunteista ja suunnitelmista herrainkin huulten välistä.
Miehet on luotu metsästäjiksi, ei ihmissuku muuten olisi lisääntynyt.

Miksiköhän naissukukunta odottaa miesten olevan samanlaisia hössöttäjiä ja paapojia kuin perusnaaraat? Ei mene mun jakeluun. En jaksais, jos mua valvottais ja joka rykäsystä joku olis rinnalla: 'Tarviitko jotakin?' tai 'Mikä sun on?' kysymyksineen.

Just kun tehtiin tuota toimitilan muuttoo, jotta kaikki tieto pysyis vain meillä joille tarkoitettu työkäyttöön, rupes yks apuri pyörimään jaloissa aina kun hiukan nojasin nokkakärryyn tai laatikkopinoihin. Ja minä-tyttö karjuin naama punasena, ett 'ei tartte tulla vaippoja vaihtaan, kun en ole konttausiässä'.
Sitten se onneton alkoi pyydellä anteeks.  crazy2 ... ja pyöri edelleen ympärillä...
Minä tietty aloin seurata sitä joka mutkaan minne se onneton paapoja meni. Kesti viis minuuttia ennenkuin se tajus, että käyttäydyin just kuin se. Puolen tunnin kuluttua se otti ja häippäs koko touhusta. Sain onneks sanottua sille, että aikuinen osaa kyllä pyytää apua, jos tarvii.  knuppel2 KÄÄK!
Tuli opittua, että useimmat omineen elävät miekkoset on tosi naaraita itse. Kuka nainen jaksais semmosta, joka sotkee kaikki asiat kyttäämällä toisen tekemisiä.
Minä en ainakaan.  Cheesy  Grin
« Viimeksi muokattu: 10.06.2013 13:08:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #5 : 10.06.2013 13:32:20 »

"En jaksais, jos mua valvottais ja joka rykäsystä joku olis rinnalla: 'Tarviitko jotakin?' tai 'Mikä sun on?' kysymyksineen."

En jaksanu minäkään, ihan kamalaa! Ja kyttäys ja kaikki äääärgblööö buck2
En itse kyttäile, enkä taatusti jaksa olla kytättävänäkään. Jollei kyttäämäti ja paapomati homma hoidu, niin sitten sen ei minusta tarviikkaan hoitua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: