Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuka valehtelee?  (Luettu 6044 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« : 26.04.2013 01:03:45 »

mulla on ongelma ja tämä alkaa kaivertaan jo mun sisustaa aika pahasti :/
pieni selon teko alkuun mies a ja nainen a ovat seurustelleet, nyt jo eronneet.  nainen tuli raskaaksi ja
mies tieten luuli olevansa isä. no nainen jätti tän miehen ennen kun vauva synty.
niin nyt tämä mies a soittaa mulle ja alkaa selittämään että mies b(siis mun mies)
olisi pettäny mua ja se nainen a sitä mies a:ta että tämä lapsi olisi mun miehen. ja
tämä nainen a oli kuuleman loppujen lopuksi tunnustanut tämän suhteen mies b:hen.
mutta kun mies b sanoo ettei ole ikinä ollu mitään suhdetta tähän naiseen.
että kukahan näistä nyt sittem valehtelee? mies a petetty ja jätetty, nainen vaiko mies b??
näkiskö joku jotain tähän, pliis auttakaa en kohta osaa tehdä mitään kun kaikki puhuu mitä sattuu :/
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 26.04.2013 06:39:42 »

Suosittelen isyystestiä.
Voimia sekavaan tilanteeseeen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 26.04.2013 07:16:29 »

Juuh, isyystesti, mutta se ei auta tähän tilanteeseen Sad Karmea sekamelska. Vai siis onko vauva jo syntynyt? Sittenhän se ratkaisee koko jutun.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 26.04.2013 10:00:36 »

Voi ei. Onpa hankala tilanne. Juu, isyystestiin vain niin sieltä se selviää se totuus. Tsemppiä!  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #4 : 26.04.2013 12:19:34 »

Voi hyvä Jumala! Anna hyvä humala, mutt älä tee krapulaa.

Tuskin keksin niin typerää lausahdusta joka tähän sopii.

Sanonpa siis, että
-kun et ole isä etkä ehdokaskaan, ei asia koske sinua
-ellei kukaan tunnusta ko naisen lasta, hän joko kieltäytyy kertomasta isäehdokasta tai -kaita
 jolloin joudutaan tilanteeseen, että kaikki veronmaksajat ylläpitävät tätä lasta
 
tai
-nainen kertoo kenen kanssa sextaillut otollisena aikana ja koko rimpsu isäehdokkaita marssitetaan isyyskokeeseen, jonka tulos on pelkkä todennäköisyysmäärite
josta seuraa, että joku ehkä tunnustaa isyytensä tai lakitekstein 'maanneensa tämän naisen'
ja todennäköisyys yhdistettynä myöntöön johtaa lain edessä isyyden määräytymiseen velvotteineen
kyseiselle karjulle


Että mua sieppaa tämä selvänäkijöitten ja meedioitten käyttäminen asiaan, jossa totuuden voi kertoa vain ja ainoastaan tämä nainen ja hänet maanneet miehet. Tai jos äo jää pubi-asteelle eli hevosmiesten tietotoimistolta kysyttäväksi isyys, sitten on paras vaatia isyyden tutkimista, jonka tuloksellisuus riippuu naisen promilleasteesta makaamishetkellä tai seuraavana selvänä hetkenä.

Sori jos tarkotuksella saan jonkun ajattelemaan ...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 26.04.2013 16:33:05 »


Että mua sieppaa tämä selvänäkijöitten ja meedioitten käyttäminen asiaan, jossa totuuden voi kertoa vain ja ainoastaan tämä nainen ja hänet maanneet miehet. Tai jos äo jää pubi-asteelle eli hevosmiesten tietotoimistolta kysyttäväksi isyys, sitten on paras vaatia isyyden tutkimista, jonka tuloksellisuus riippuu naisen promilleasteesta makaamishetkellä tai seuraavana selvänä hetkenä.

Sori jos tarkotuksella saan jonkun ajattelemaan ...

No joo, niin muakin.

Hyvälläkin selvännäkijällä on iso virheprosentti ja vastuullinen näkijä myöntää sen.
Ajattele Siala, oletko valmis laittamaan noin ison asian jonkun wannabe-selvännäkijän ratkaistavaksi?
Mitä, jos yksi vastaa miehesi pettäneen ja heität hänet pellolle, sitten toinen sanoo, että ei pettänyt ja otat takaisin?  

Kuulin aikoinaan eräältä astrologilta naisesta, joka oli käynnyt jollain toisella astrologilla. Tämä oli sanonut naiselle, että hänen miehensä pettää häntä. Tai nainen tulkitsi astrologin sanoneen niin.Tullessaan töistä kotiin, mies löysi tarvaransa ulko-ovelle pakattuna. Myöhemmin selvisi, että mies oli ollut uskollinen koko ajan. Emäntä aneli takaisin, mutta mies ei enää halunnut.  
Ihan käsittämätöntä typeryyttä  uglystupid2

Luulisi olevan tämän naisen intresseissä tietää lapsensa isä. Vai haluaako hän pitää lapsen ihan yksin? Kiinnostaako sinua vain mahdollinen pettäminen vai lapsen tulevaisuus ja oikeus isään?
« Viimeksi muokattu: 26.04.2013 16:42:22 kirjoittanut Yep » tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #6 : 27.04.2013 23:15:36 »

samalla linjalla, että ei tälläisiä asioita tai oikeasti mitään sydänsuruja/ihmissuhteisiin liittyvää ratkaista näkemisellä tai korttien nostelulla..
voin kertoa, että asia selviää varmasti..!! tavalla tai toisella.. ja jos ei selviä, niin asian kuuluu jäädä selvittämättä..
on muutenki aikas monta muuttuvaa tekijää tässäkin hommassa, että ei kukaan voi sanoa mitään varmaa..
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 28.04.2013 07:30:28 »

Muistan meedio Ritva Lipon kertoneen kun joku ihminen soitti hänelle että neula on kadonnut ja mistä se löytyy
Ihmisiin jotka tulee vastaanotolle tulee olla jo "silmä" puhelimessa millä tasolla voidaan puhua

Sorry että poikkesin aiheesta ja onnea toivon tilanteen selviämiseen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 28.04.2013 09:49:03 »

että neula on kadonnut ja mistä se löytyy
Mua alko ..niin Grin.. kun luin.. :Smiley
Toivon ap.. et kaikki selviää.. smitten
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013 10:32:56 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #9 : 29.04.2013 16:34:11 »

että neula on kadonnut ja mistä se löytyy
Mua alko ..niin Grin.. kun luin.. :Smiley
Toivon ap.. et kaikki selviää.. smitten

Yhdyn tähän kööriin... 2funny  smitten  Wink

jos tämä nauru alkaa kuulua naapuristasi, tiedät mistä ketju on alkanut.

Neulan pudottanut... heinäsuovaan kait!  Grin
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: