Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeetat ensimmäisessä huoneessa  (Luettu 20281 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #15 : 15.05.2013 14:01:55 »

Mietin omaa ykköstäni, joka on tyhjä 10/23 vaaka ja 13/23  skorpioni . Myssin persoonatestissä tuohon ego-persoona-huoneeseen meni uhri, ja onhan ko. merkkijako pahimmillaan sellainen uhrautuja, uhriuttaja tai uhriutuja oman pään sisäsyvyyksissä tasapainotellessa. :Smiley

Jotenkin en koe ongelmaksi Vaakanousuasi ja tyhjää ykköshuonetta. Enemmänkin DC  oinas aassa pakottaa sinut ottamaan diplomaattisen Vaakanoususi johtavaksi luotsiksi elämässäsi, jotta innolla kaikkeentarttuvat Oinaat tai  oinas -tyyppiset eivät luo sinullekin heidän mieleisiään polkuja. Lisättäköön, että kehittynyt Oinas ei viitsi toisille luoda polkuja - on jo tajunnut, että jokainen syntyy omaa elämäänsä varten.
Parastahan tässä on, että Vaaka on luonnostaan johtaja. Liika diplomaattisuus vaan onnistuu sen johtajuuden useimmiten vesittämään. Ala sanoa suorempaan, mitä aiot tehdä ja että: "Anteeksi, tämä on minun projektini!" Eivätköhän nuo 'uhriuttajasi' lopeta, kun huomaavat käyttäytyneensä moukkamaisesti pomottaessaan sinua.
Syy miksi tähän tartuin, Oinas kun olen, on energioitten tuhlaus. Sekä sinulta että niiltä, jotka yrittävät ohjata sinun toimintaasi heidän toiveittensa mukaan - kun et ilmaise omia aikeitasi- hukkuu energiaa joka tilanteessa, jossa ylidiplomaattisuutesi varastaa aikaa.
Tämä on se syy, miksi puhumisen lahja on ihmisille annettu.
Opettele tietoisesti ilmaisemaan aikeesi, silloin ainakin kun muuten joudut taisteluun, kenen elämää oikeastaan elät.

Tai opettele edes lause: "Kiitos, mutta ei kiitos!"
Diplomaattisuus saa usein aikaan  vaaka -immeisestä tai  -nousuisesta mielikuvan tahdottomasta, jolloin on -toisaalta- luonnollista tomerammin asiansa ilmaisevien yrittää kehottaa ylidiplomaattia SANOMAAN suoraan aikeensa.

Olenpa noin toiminutkin. Itselle vahingollisin puoli lienyt uhrautuja, kun meinaa tehdä/ miettiä muidenkin puolesta, ja samalla uhriuttaa itsensä, kun omille tärkeille asioille ei jää muka aikaa.
Mutta olen tosiaan työstänyt kohtaa luonnostani. Ei se (desc-kuu-venus-)oinas helposti jätä mitään asiaa itsessä kauaksi aikaa lojumaan. Ja onhan tuo skorpparikin vaikuttamassa, että kaivellaan syvemmätkin syyt kerralla halki.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #16 : 15.05.2013 16:31:03 »

Mainiota mii-i, että uskallat toimia omaksi parhaaksesi. Myöhemmin se on kaikkein parasta myös niille, joitten kanssa toimit/ elät yhteistyössä. Kun jokainen on oma itsensä ja huolehtii ensisijaisesti aidosti omasta itsestään, on hän poissa tallomasta toisten varpaille tai vastavuoroisesti ei ole alistumassa silvester-s-tallo-ne -tyyppien alle.  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.11.2013 15:52:12 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #17 : 15.05.2013 16:41:15 »

Ja kyllä se oma sisin aina ympäristöön heijastuu, eli mitä paremmin itse voi, sitä helpompi niillä muillakin siinä ympärillä. Tervettä itsekkyyttä ja rajoja.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #18 : 15.05.2013 19:27:30 »

saturnus löytyy ensimmäisestä huoneesta. Totinen torvensoittaja kait joka itsekin kärsii muiden hänelle kuvittelemasta jäykästä roolista.

Tähän on pakko vastata, vaikka muuten en jaksa täällä enää kirjoitella.
Minulla Saturnus nousulla tekee järjettömän itsekritiikin ja vaikeuden hyväksyä itsen kaikki huonot piirteet.
Toisinaan on Oinaan antama hyvä itsetunto, mutta sitten yhtäkkiä Saturnus taas alkaa jyrätä ja olen maailman paskin tyyppi,
jota kukaan ei voi haluta.

Tiedätkös, just noin minustakin tuntuu! En tiedä onko se sitä etten hyväksy omia huonoja piirteitäni, mutta vertailen itseäni muitten hyviin ominaisuuksiin ja siitä se sitten alkaa, se etten näe itsessäni mitään hyvää. Juuri tuo mistä kerroit.
Aina tämä vaihe ei ole päällä ja silloin pystyy elämään normalisti, mutta ehkä joku transiitti herättää tuon Saturnuksen negatiivisen vaikutuksen. Tästä olen kärsinyt koko elämäni Sad
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #19 : 16.05.2013 21:31:11 »

Mielenkiintoisia myös noi planeetat nousulla 12. huoneen puolella.Iteltä löytyy merkurius 24 astetta  vaaka ja nousuakseli on 26 astetta  vaaka.Oonhan mä aika sosiaalinen, vaihtelee toki elämäntilanteiden mukaan.Välillä oon kärsinyt jopa sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkioireista, välillä taas oon se porukan hölösuin keskipiste.Vaikka oon tosin huomannut, että koen sen turvalliseksi olla keskipisteenä ja esillä, koska silloin en ainakaan jää ulkopuolelle.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #20 : 17.11.2013 23:55:35 »

 Angry saturnus jupiter juno   venus kuu vesta pallas kaikki ykköshuoneessa kauriissa.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #21 : 17.11.2013 23:57:55 »

Ja aurinkokin nousulla...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #22 : 18.11.2013 07:59:13 »

ApuA jkk  buck2 Toisaalta, aika komeeta.
kaurista oinashuoneesssa vaan, trallalallaa.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #23 : 01.01.2014 14:49:24 »

Miten tuo planeettarypäs vaikuttaa? Komeeta ja apua?!
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #24 : 01.01.2014 14:57:03 »

Jäi mainitsematta, että jousimies ja merkurius on 12 huoneessa aika lähellä myös nousua....ja useampaa näitä ykköshuoneessa olevia planeettoja vastapäätä on ravussa seitsemännessä huoneessa uranus, pluto ja mars.

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #25 : 01.01.2014 16:39:46 »

Onko kukaan muu huomannut itsessään, että ensimmäisen huoneen planeetat tai jokin niistä kuvaisivat oikeastaan enemmän omaa persoonaa, kuin vaikkapa nousumerkki tai aurinkomerkki?
Itselläni on Vaaka nousevana, ja 1. huoneesta löytyy  venus aspect_con aurinko skorpionista.En ole omasta mielestäni, enkä muidenkaan mielestä yhtään vaakamainen, korkeintaan sosiaalinen.

Ja minulla samantapaiset asetelmat paitsi  aurinko aspect_con pluto eikä  venus. Päällepäin ei taatusti näy mitään Vaakaa, varsinkaan sen jälkeen kun yksinkertaistin tyylini - mutta väittäisin sentään pukeutuvani paremmin kuin mun naapurit!  Cool

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #26 : 05.01.2014 18:25:50 »

Onko kukaan muu huomannut itsessään, että ensimmäisen huoneen planeetat tai jokin niistä kuvaisivat oikeastaan enemmän omaa persoonaa, kuin vaikkapa nousumerkki tai aurinkomerkki?
Itselläni on Vaaka nousevana, ja 1. huoneesta löytyy  venus aspect_con aurinko skorpionista. En ole omasta mielestäni, enkä muidenkaan mielestä yhtään vaakamainen, korkeintaan sosiaalinen.

Ja minulla samantapaiset asetelmat paitsi  aurinko aspect_con pluto eikä  venus. Päällepäin ei taatusti näy mitään Vaakaa, varsinkaan sen jälkeen kun yksinkertaistin tyylini - mutta väittäisin sentään pukeutuvani paremmin kuin mun naapurit!  Cool



Vaaka on tyylikkyyden huippu, ei mikään rönsylilja!
Tyylikkyys on sointuvien värien ja yhteensopivien leikkausten sekä materiaalien ilmentymää puvustossa. Toki puvuston on hyvä sopia myös henkilön vartalotyypille. Siis jotta voisi puhua vaakamaisesta kokonaisilmeestä ja tyylikkyydestä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #27 : 08.01.2014 23:45:06 »

Vaaka on tyylikkyyden huippu, ei mikään rönsylilja!
Tyylikkyys on sointuvien värien ja yhteensopivien leikkausten sekä materiaalien ilmentymää puvustossa. Toki puvuston on hyvä sopia myös henkilön vartalotyypille. Siis jotta voisi puhua vaakamaisesta kokonaisilmeestä ja tyylikkyydestä.

Oma tyylillinen innoituksen lähteeni on lähinnä toinen maailmansota.

Kaksi mun kaveria, jotka myös nousuvaakoja (miehiä), pukeutuvat kuin spurgut.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #28 : 09.01.2014 12:58:56 »

Kuules, Kato Vega! Ihan sama mikä innoittaa, kunhan olet uskollinen itsellesi ja viihdyt olossasi ja asussasi.

Olen monasti miettinyt omaa yli  aspect_squ laajuista ykköstäni, siellä kun ovat  aurinko  kuu  merkurius  venus sulassa sovussa, osa myös yhtymässä, semisekstiilissä tai sekstiilissä keskenään sekä pakkaa harmonisoimassa Eros, Eris (sekä Vaino, jonka löysin viime kerralla rustatessani uudeksi pysyväisasetukseni astro.com- sivuilla). Toki siellä luuraa sovussa (muitten keskipisteessä) oman lapsuuden lähikaupunkini asteroidikin. Näyttää yhä vääjäämättömämmin, että minun piti kuin pitikin syntyä juuri tuon suomalaisten sivistyksen kehdon emäpitäjässä.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2014 13:07:46 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #29 : 21.01.2014 14:18:50 »

Elämässäsi ovat siis toiset henkilöt ja muut asiat sinulle tärkeämpiä, kuin oma napa. Ja onko se muka pahasta.... No ei ole, jos minulta kysyt.

Kuka muka itseltään oppisi erilaisia näkemyksiä, joista oivaltelisi uusia asioita. Kohtaamiset tuovat aina hedelmöittäviä ajatuksia ja toisten näkemykset opettavat uusia virityksiä, meille jokaiselle.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: