Mietin omaa ykköstäni, joka on tyhjä 10/23
ja 13/23
. Myssin persoonatestissä tuohon ego-persoona-huoneeseen meni uhri, ja onhan ko. merkkijako pahimmillaan sellainen uhrautuja, uhriuttaja tai uhriutuja oman pään sisäsyvyyksissä tasapainotellessa. :
Jotenkin en koe ongelmaksi Vaakanousuasi ja tyhjää ykköshuonetta. Enemmänkin DC
aassa pakottaa sinut ottamaan diplomaattisen Vaakanoususi johtavaksi luotsiksi elämässäsi, jotta innolla kaikkeentarttuvat Oinaat tai
-tyyppiset eivät luo sinullekin heidän mieleisiään polkuja. Lisättäköön, että kehittynyt Oinas ei viitsi toisille luoda polkuja - on jo tajunnut, että jokainen syntyy omaa elämäänsä varten.
Parastahan tässä on, että Vaaka on luonnostaan johtaja. Liika diplomaattisuus vaan onnistuu sen johtajuuden useimmiten vesittämään. Ala sanoa suorempaan, mitä aiot tehdä ja että: "Anteeksi, tämä on minun projektini!" Eivätköhän nuo 'uhriuttajasi' lopeta, kun huomaavat käyttäytyneensä moukkamaisesti pomottaessaan sinua.
Syy miksi tähän tartuin, Oinas kun olen, on energioitten tuhlaus. Sekä sinulta että niiltä, jotka yrittävät ohjata sinun toimintaasi heidän toiveittensa mukaan - kun et ilmaise omia aikeitasi- hukkuu energiaa joka tilanteessa, jossa ylidiplomaattisuutesi varastaa aikaa.
Tämä on se syy, miksi puhumisen lahja on ihmisille annettu.
Opettele tietoisesti ilmaisemaan aikeesi, silloin ainakin kun muuten joudut taisteluun, kenen elämää oikeastaan elät.
Tai opettele edes lause: "Kiitos, mutta ei kiitos!"
Diplomaattisuus saa usein aikaan
-immeisestä tai -nousuisesta mielikuvan tahdottomasta, jolloin on -toisaalta- luonnollista tomerammin asiansa ilmaisevien yrittää kehottaa ylidiplomaattia SANOMAAN suoraan aikeensa.
Olenpa noin toiminutkin. Itselle vahingollisin puoli lienyt uhrautuja, kun meinaa tehdä/ miettiä muidenkin puolesta, ja samalla uhriuttaa itsensä, kun omille tärkeille asioille ei jää muka aikaa.
Mutta olen tosiaan työstänyt kohtaa luonnostani. Ei se (desc-kuu-venus-)oinas helposti jätä mitään asiaa itsessä kauaksi aikaa lojumaan. Ja onhan tuo skorpparikin vaikuttamassa, että kaivellaan syvemmätkin syyt kerralla halki.