Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mars yhtymä kuu  (Luettu 3139 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Downtempo
Vieras
« : 29.04.2013 22:27:24 »

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin tämä transiitti on aina pitänyt paikkaansa Cheesy
Vaikken ole aiemmin kiinnittänytkään siihen huomiota, mutta kun katsastelin nykyistä tilannettani, niin mulla on/oli pakottava tarve hommata kaikkea uutta kotiini, kalusteita ym. ja hankinkin ne. tuli hyvä olo! katselin samalla vanhoja transiittejani, niin silloinkin hankin kaikkea uutta kotiini. tuo tarve, kyllä tuli tunnesyistä. oli pakottava tarve "uudistaa" jotain, että saa muuta ajateltavaa, tai ei ehkä sitä, vaan jotain uutta elämään, jotta elämä kulkisi jotenkin uusilla raiteilla. Ja näin materiaaalisena nataali kuu-härkä-mars-yhtymänä saan suunnatonta tyydytystä jos sain hommattua kotiini jotain uutta ja hyvää, mistä tunnen oloni hyväksi, että tein hyviä hankintoja.  Tongue
Joku voi sitten ajatella että turrutan sillä tunnemaailmaani, voi olla että sitäkin, mutta se on myös uudistamisen halua  smitten
Onnekkaita löytöjä tuli yllättäen vastaan hyvin halvalla ja olen suunnattoman onnellinen että sain vihdoin saatua sen, mitä olen jo pitkään harkinnut hankkivani! Hih!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.2013 05:26:50 »

Minä en ole kyllä huomannut muuta, kun että Mars oppositio kuu heittelee miehiä vastaan. Mutta, mikäli aina kirjottelis ylös mitä tuohon yhtymän aikaan sattuu, niin voishan siitä saada vaikka mitä huomioita.
Mulla siis se stellium, Venus, Mars, Vesta, Kuu. Kuu aste oikkua, muut kaloissa. Hmm. IC on oinaassa myös, että ehkä en vain tunne tuota energiaa, tuttu juttu?  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: