Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko keisarileikkauiksella tuunata lapsen luonnetta..  (Luettu 18835 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.05.2013 21:25:04 »

..valitsemalla sopivan leikkaushetken? Vaihteleeko sikiön luonne joka sekunti kohdussa siksi, että sattuisi olemaan sitä hetkeä vastaava, kun laitettaisiin syntymään, esim leikkauksella?  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley

Kertokaaa?HuhHuhHuhHuhHuhHuh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.05.2013 21:34:30 »

Miksi kyselet aina näitä samoja uudelleen? Ei ole kauaakaan siitä kun molemmista näistä aiheista, syntymäajan manipuloinnista ja ennustajien upporikkaudesta oli kynnissä sinun aloittamasi ketju? Voihan niitä samoja jatkaa, jos vielä aiheet askarruttaa?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.05.2013 10:09:16 »

Jos olet unohtanut itse aloittamasi ketjun täsmälleen samasta aiheesta, niin virkistä muistiasi:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63830.msg370727#msg370727
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.05.2013 18:01:38 »

Jos minä oon vappushimoissani ollu kun/jos oon samasta aiheesta tehnyt kakksi avausta:) Tai sitten en ole saanut uskottavaa vastausta ja aihe on jäänyt kaivamaan..
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2013 19:20:19 »

Miksi oletat/vaadit, että täältä pitäisi saada uskottava vastaus tuohon kysymykseen? coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 05.05.2013 19:30:55 »

Jos minä oon vappushimoissani ollu kun/jos oon samasta aiheesta tehnyt kakksi avausta:) Tai sitten en ole saanut uskottavaa vastausta ja aihe on jäänyt kaivamaan..

Miksi tuollainen asia jää kaivamaan mieltäsi? Jos et usko astrologiaan, ennustuksiin jne, miksi kyselet täällä? Anna olla. Ei kaikkeen ole vastauksia, eikä kaikkeen ole pakko uskoa.
Jos taas uskot, miksi haastat tyhjentäviä vastauksia?

Netistä löytyy varmaankin jokaiselle jotain. Onnea etsintään.
tallennettu
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 05.05.2013 21:17:39 »

Miksi tähtien asennot eivät vaikuta jo kohdussa olevaan, vaan vaikutus alkaa vasta syntmähetkellä? Ei kait se parin millin vatsan iho pitäisi estää niiltä vaikutuksilta, mitä vauva kohtaa , kun tulee ulos?
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 06.05.2013 11:23:16 »

Hyvä kysymys. Itse koen asian niin että jo kohdussa lapsi aistii sen mitä äidissä tapahtuu, joten kait pieni lapsi saa jo kokemusta äidin planeettojen liikehdinnässä. Eikö astrologia kuitenkin perustu siihen mikro/makro kosmos ajatteluun? Tuolloin lapsi saa ensin eväitä äidiltään ja sitten syntymähetkellä oma kuvionsa. Se että mihin juuri tämä syntymähetke perustuu en osaa sanoa. Pitäisikö tuolloin enemmänkin ajatella niin että siittämishetken planeetat ois ne ratkaisevat, tosin näitä hetkiä emme osaa kaikki tarkalleen sanoa. Mielenkiintoisaa!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #8 : 06.05.2013 11:38:19 »

Miksi tähtien asennot eivät vaikuta jo kohdussa olevaan, vaan vaikutus alkaa vasta syntmähetkellä? Ei kait se parin millin vatsan iho pitäisi estää niiltä vaikutuksilta, mitä vauva kohtaa , kun tulee ulos?

Syy: Syntymän hetki määrää lapsen nousumerkin (ASC) ja keskitaivaan merkin (MC) joka vaikuttaa myöhemmin ziljoonaan asiaan alkaen ulkonäöstä orientoitumiseen elämässä, asemaan perheessä ja myöhemmin yhteiskunnalliseen asemaan. Nämä asemat erottavat muuten samoihin aikoihin syntyneet oliot toisistaan (esim. saman pentueen koiranpennut.)

Vaikka ASCia ei tiedetä, niin kaikki alkaa astrologiassa kohdasta Zero Aries Point (0' oinas)

tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 07.05.2013 13:53:00 »

Lasta 'ei ole olemassa' (on siis sikiö syntymäänsä asti) ennenkuin hän on itsenäisesti toimiva organismi eli  'nähnyt päivänvalon'.
Jos tahdot manipuloida odottamasi lapsen elämää, oletko varma ottamaan vastuun myös negaatioista, jotka valinnallasi tahallasi /ttomasti aiheutat?
Mutta: Toimi asian suhteen siten, kuin itsestäsi tuntuu hyvältä. Harmonia kertoo toimivuudesta, disharmonia taas sitä vastaan.

Mikään muu kuin kuolema ei ole varmaa, kun elää.
Samasta toinen versio.
Varmin tae kuolemasta on elämä.

Tässä pientä huumorinpätkää potilaitten joukosta syöpäosastolta. Se kertoo mielestäni oivallisesti, kun ihminen on sopusoinnussa todellisten olosuhteitten kanssa. Jopa Suuren Tuntemattoman edessä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 07.05.2013 13:59:40 »

Toinen näkökulma:
Entäs jos se onkin se syntymässä olevan lapsen sielu siellä verhon toisella puolella, joka yhdessä vanhempien verhon toisella puolella olevien sielun osasten kanssa (ei se koko sielu ihmiskehoon mahdu) synkronistisesti järjestelee juurikin lapsen sielun haluamaa
 syntymäaikaa, mikä saattaa sitten vaatia esim. käynnistetyn synnytyksen tai keisarinleikkauksen?

Eli: Voi olla että vanhempi luulee itse tuunaavansa lapsensa luonnetta, mutta ne ovatkin vanhemman ja lapsen sielut yhdessä jotka järjestelevät lapselle sen sielunsuunnitelmaan sopivaa syntymäaikaa.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 07.05.2013 17:54:07 »

..valitsemalla sopivan leikkaushetken? Vaihteleeko sikiön luonne joka sekunti kohdussa siksi, että sattuisi olemaan sitä hetkeä vastaava, kun laitettaisiin syntymään, esim leikkauksella?  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley

Kertokaaa?HuhHuhHuhHuhHuhHuh

Nye vozmozhno!   knuppel2
tallennettu
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 07.05.2013 18:32:34 »

Eli: Voi olla että vanhempi luulee itse tuunaavansa lapsensa luonnetta, mutta ne ovatkin vanhemman ja lapsen sielut yhdessä jotka järjestelevät lapselle sen sielunsuunnitelmaan sopivaa syntymäaikaa.  Grin

Eli ihmisellä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, vaan asiat järjesteltäisiin jossakin muualla? Ihminen olisi vaan päättävinään.
tallennettu
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 07.05.2013 20:17:14 »

Lasta 'ei ole olemassa' (on siis sikiö syntymäänsä asti) ennenkuin hän on itsenäisesti toimiva organismi eli  'nähnyt päivänvalon'.

Jassoo. Eli se sikiö muuttuu ihmiseksi yhdessä ainoassa sekunnissa? Siinä siis tapahtuu jonkinlainen valtava kehitysporras? Uskooko tuota erkkikää..
« Viimeksi muokattu: 07.05.2013 20:24:03 kirjoittanut mate5 » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 08.05.2013 16:23:37 »

Eli: Voi olla että vanhempi luulee itse tuunaavansa lapsensa luonnetta, mutta ne ovatkin vanhemman ja lapsen sielut yhdessä jotka järjestelevät lapselle sen sielunsuunnitelmaan sopivaa syntymäaikaa.  Grin

Eli ihmisellä ei olisi omaa tahtoa ollenkaan, vaan asiat järjesteltäisiin jossakin muualla? Ihminen olisi vaan päättävinään.

Ei, vaan kun olemme tänne inkarnoituneina, on osa sielustamme samaan aikaan toisella puolella verhoa, missä se voi yhteistyössä muiden sielujen kanssa järjestellä asioita molempien yhteisen tahdon mukaisesti. Ihmisellä on vapaa tahto ja sitä kunnioitetaan täydellisesti.

Mutta jos se vanhemman sielunosa lapsen sielunosan kanssa verhon toisella puolella järjestelee keisarinleikkauksen avulla lapselle sen haluamaa syntymäaikaa, kenenkään vapaata tahtoa ei rikota. Vanhempi haluaa joka tapauksessa sen keisarinleikkauksen, hän ei vain ole itse selvillä ihan siitä omasta sieluntason motivaatiostaan, joka on eri kuin ihmisinkarnaation motivaatio (se lapsen tuunaus).
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: