Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko keisarileikkauiksella tuunata lapsen luonnetta..  (Luettu 18818 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 08.05.2013 17:52:59 »

Mistä tiedät noin olevan? Kuka tuon on kertonut?

Kuitenkin me ihmiset (leikkavat lääkärit) eivät tee leikkauspäätöstä, vaan leikkauspäätös on tehty muualla. Leikkausta tekevillä lääkäreillä ei ole päätäntävaltaa leikkauksen suhteen, vaan se on päätetty taivasmaailmassa. Missä ihmisen oma tahto, jos asiat päätetään taivaissa?
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 08.05.2013 19:56:39 »

Kuitenkin me ihmiset (leikkavat lääkärit) eivät tee leikkauspäätöstä, vaan leikkauspäätös on tehty muualla. Leikkausta tekevillä lääkäreillä ei ole päätäntävaltaa leikkauksen suhteen, vaan se on päätetty taivasmaailmassa. Missä ihmisen oma tahto, jos asiat päätetään taivaissa?

Kannattaa tutustua syvemmin aiheesta "vapaa tahto" esim filosoofisista teksteistä. Antiikin filosofit (en tiedä onko kaikki) tullut siihen tulokseen että vapaata tahtoa ei ole, on liikaa asioita jotka vaikuttavat ihmisen ns päätöksiin. Itse koen, että tietyssä pisteessä minulla on vapaa tahto päättää tietyistä asioista mutta onko tämä vain laiha lohdutus, joskus tuntuu siltä  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 09.05.2013 00:20:39 »

Kannattaa tutustua syvemmin aiheesta "vapaa tahto" esim filosoofisista teksteistä. Antiikin filosofit (en tiedä onko kaikki) tullut siihen tulokseen että vapaata tahtoa ei ole, on liikaa asioita jotka vaikuttavat ihmisen ns päätöksiin. Itse koen, että tietyssä pisteessä minulla on vapaa tahto päättää tietyistä asioista mutta onko tämä vain laiha lohdutus, joskus tuntuu siltä  Grin

Eikös viimeisimmät aivotutkimukset osoita, että aivosi ovat tehneet esim. valinnan kahdesta vaihtoehdosta
useita sekunteja ennen kuin "teet" sen, toisin sanoen "itse" luulet tekeväsi sen? Patañjalin suutra

draSTaa dRshi-maatraH shuddho 'pi pratyayaanupashyaH

...jotenkin tuntuisi kuvaavan tuota tilannetta.

The Seer (ihmisen todellinen itse, prakRtista eli ilmentyneestä mualimankaikkeuvvesta totaalisen riippumaton puruSa* eli
aatmaa eli turiiya eli draSTaa, siis "näkijä", eli neljäs tietoisuudentila eli puhdas, transsendenttinen tietoisuus, kaikkein relatiivisten tietoisuuden tilojen "taustalla" oleva absoluuttinen, brahman kaa identtinen koskaan syntymätön ja kuolematon tietoisuus, ainoa
todella olemassa oleva "entiteetti" -- sidis) is pure consciousness but though pure, appears to see through the mind.

* sattva-puruSayor atyantaasaMkiirNayoH... : sattva, prakRtin hienoin aspekti, ja puruSa ovat absoluuttisen erilliset (ati-anta-
asaMkiirNa eli absoluuttisen [ati-anta: vailla loppua olevan] "yhteen[sam] kirnuamattomat [a...kiirNa])").

crazy2
« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 00:24:55 kirjoittanut sideman » tallennettu
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 09.05.2013 05:17:08 »

Olen kyllä tietoinen noista aivotutkimuksista. Eli alitajunta tekee ihmisen päätöksistä osan ja tietoinen minä vaan luulee päättävänsä. Kaikki tämä kuitenkin tapahtuu pään sisäisenä prosessina, eikä mistään henkimaailmasta.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 09.05.2013 08:58:11 »

Mieli johtaa kaikkea käyttäytymistä ja toimintomalleja täällä harhamaailmassa kokoajan ajati.
nimenomaan alitajunta on se mielen "harrastuskori".
 ..sieltä löytyy..

Mieli on yksi orgaani ,laajaulotteinen ,kaikkien orgaanien mielikuvituksen yhteis"summa"..ja orgaaneja jotka mielen ovat luoneet ovat ihmiset.

Kaikki syntyvät lapset omaavat mielen alitajunnan. Se milloin he syntyvät tähän maailmaan (..mielikuvitukseen.)on myös sen mielen tekemä. Se on aivan sama onko se laskettu aika, vaiko keisarinleikkauksella syntynyt, kaikki on mielen aikaantekemä sielullinen suunnitelma.

Tämä on minun näkemykseni tällä hetkellä tässä mielen maailmassa,voisin sanoa mielen harhassa coolsmiley smitten smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 09.05.2013 10:04:10 »

Korjaan sanojani eli orgaanilla tarkoitan organismia. 

Minulle on syntynyt lapsenlapsi, ja siksikin tää aihe kiinnostaa. Just se mikä on se syntymän hetki,ja miksi,,millä tavoin uusi ihminen täällä mielikuvitusmailmassa "muuttaa" vanhempiaan/isovanhempiaan.

Mikä luonne tulee koulimaan minua ja vanhempiaan ja miksi.

siltikin muistan että olen itse "suunnitellut" kaiken tämänkin. Mielikuvituksen unessa.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 09.05.2013 13:42:29 »

Mieli on yksi orgaani ,laajaulotteinen ,kaikkien orgaanien mielikuvituksen yhteis"summa"..ja orgaaneja jotka mielen ovat luoneet ovat ihmiset.

Onko mielesäsi mieli irrallinen fyysisyydestä, siis että voi toimia myös ilman ihmiskehoa? Vai onko mieli täydellisesti fyysisyyden (hermosolut) luoma tuote? Kun ihminen kuolee, niin myös "mieli sammuu ja katoaa ikuisesti. Itse olen viimeisen kannalla.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 09.05.2013 14:15:15 »

Kyllä. Mieli on erillään fyysisyydestä.
Mieli on tavallaan oma organismi.joka jokaisella on.(ei erillinen vaan yksi)
Se on tietyllä lailla suljettu,jonne jokaisella on pääsy oman sielunsopimuksen"oppimäärän" mukaan.

Kun fyysinen ruumis kuolee,ei mieli sammu ja katoa vaan elämän tiedosto siirtyy "pankkiin" ,josta sitten seuraavassa kiertokulussa oleva organismi voi käyttää sitä tietoa hyväkseen mikäli haluaa.

Täten en usko suoraan sellaiseenkaan elämän kiertoon joka jokaiselle olisi yksilöllinen oppijakso.

Ja kaikenhan olemme jo kokeneet,mutta että niistä kokemuksista (ajatuksista) tulisi fyysisiä, niin tietty määrä kokemuksia tekee asiasta fyysisen. Sitä täällä planeetalla teemme..Siksi olemme "olemassa",
Mieli kokee, siirtää sen pankkiin,josta se uudelleen kokeakseen ottaa sen kokemuksen toimiakseen.kokeillakseen. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 14:18:59 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2013 14:41:10 »

Onhan näistä esitetty lukuisia eri muunnelmia. Kukaan ei loppuviieksi tiedä, mikä on totuus. Siksi näistä ei voikaan väitellä, ainoastaan keskustella.
Tein ennen veljeni kuolemaa hänen kanssaan sopimuksen, että kumpi ennen kuoleekin niin tulee antamaan merkin. Veli kuoli, mutta ei ole merkkiäkään näkynyt.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 09.05.2013 15:36:56 »

Onhan näistä esitetty lukuisia eri muunnelmia. Kukaan ei loppuviieksi tiedä, mikä on totuus. Siksi näistä ei voikaan väitellä, ainoastaan keskustella.
Tein ennen veljeni kuolemaa hänen kanssaan sopimuksen, että kumpi ennen kuoleekin niin tulee antamaan merkin. Veli kuoli, mutta ei ole merkkiäkään näkynyt.

Oletko pettynyt sopimukseenne?

Kuolema on vain fyysisyydestä poistuminen.
Mikäli uskot itse vain fyysisyyteen,et merkkiäkään tule löytämään.
Otan osaa suruusi.
muista kuitenkin että se on mielten sopima kokemus.

Aiheeseen..
Haluaisitko synnyttää  lapsen tietyin "helpoin" aurinkomerkkien asemaan,vai miksi kysyt toistamiseen keisarinleikkauksen mahdollisuuteen syntyvän lapsen tähtikuvioon?
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 09.05.2013 16:08:09 »

En ollut pettynyt, sillä tulos oli juuri odotusteni mukainen. Kun ihminen kuolee, niin hän totaalisesti katoaa olemattomiin. Kaikki henki /sielu kaikki meidän ajatukset /tunteet vaativat fyysisyyden ollakseen olemassa. Ilman sitä ei ole mitään.

Kysyn asiaa saadakseni ihmiset todella miettimään, mihin voi uskoa.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #26 : 09.05.2013 16:15:52 »

En ollut pettynyt, sillä tulos oli juuri odotusteni mukainen. Kun ihminen kuolee, niin hän totaalisesti katoaa olemattomiin. Kaikki henki /sielu kaikki meidän ajatukset /tunteet vaativat fyysisyyden ollakseen olemassa. Ilman sitä ei ole mitään.

Olenkin ajatellut, että yrität pelastaa meitä.  Wink Siinä sinulla onkin työsarkaa.
Koita nauttia elämästäsi ja anna toisten uskoa  vaikka kukkaruukkuun.  smitten
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 09.05.2013 16:27:57 »

Tämähän on totta.

Kun ihminen kuolee.on kuin uni loppuisi.

Silti jokaisessa on se kipinä.joka jää eloon,hyödyntäen tulevaa elämää.
on olemassa uni ja unennäkijä. 

minä olen!
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 09.05.2013 16:36:42 »

Yep, niin taikka siihen siemmeneen.. , joka sinne ruukkuun laitetaan kasvamaan.. Wink     smitten smitten
tallennettu
mate5
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 09.05.2013 17:14:09 »

Olenkin ajatellut, että yrität pelastaa meitä.  Wink Siinä sinulla onkin työsarkaa.

Kukapa tuota on sanomaan, kuka tässä hoitajaa tarvitsisi - itseäni poissulkematta.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 17:20:20 kirjoittanut mate5 » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: