Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja irtipääsemiseen vai mitä tästä tulee?  (Luettu 3004 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 07.05.2013 15:57:45 »

Hei vain, pyytäisin että joku voisi tunnustella mihin tämä energioiden muutos pyörre oikein vie? Päälimmäisenä on erittäin kivulias ihmissuhde mieheen, jonka voisi nähdä suojelevana veljenä, johon minulla on vahvat siteet. Näin ei kuitenkaan ole  Undecided tämä henkilö on ystäväni ja mennyt rakkaani jonka kanssa olemme roikkuneet pitkään yhdessä vielä eron jälkeen. Rakkautta vai riippuvuutta? opetus? en tiedä mutta tämä suhde satuttaa niin kovaa ja jatkuvasti..että nyt on tehtävä päätöksiä. Näen meille yhteisen tulevan ja perheen, mutta niitä ei taida tulla? Miten tilanne ratkeaa? Voinko koskaan enään olla onnellinen?

Kiitos kovasti jos joku viitsii katsoa tai muuten on itse joutunut vastaavaan tilanteeseen ja tahtoo keskustella  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 07.05.2013 17:16:58 »

Sitä kun on kovin vaikeaa mennä sanomaan mutta jos satuttaa noin kovasti niin miksi annat ja sallit sen tapahtua? Onko niin että sinä olet se osapuoli joka ei kykene pahasta olostaan huolimatta irottamaan otteen, vai onko se molemmin puolista? Joka tapauksessa niin toivon teille molemmille rutkasti maailaisjärkeä jos tunteet on noin sekaisin. Itse ottaisin aikalisän ja pohtisin omassa rauhassa mitä kannattaa tehdä ja minkälaisen hinnan on valmis tästä mahdollisesta jatkuneesta suhteesta maksamaan. Vai olisiko parempi uskaltaa etsiä uuden, tasaisemman suhteen jonkun uuden kanssa kun aika on kypsä.
Voimia sinne  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.2013 17:32:51 »

Kiitos vastauksesta  smitten

Joo maalaisjärkeä kaivataan ja kovasti voimia..molemmat on kiinni toisessa, eikä osaa päästää irti..minulle kuitenkin hankalampaa. Tämä mies on ollut tukenani ja paljon on koettu ja hänen avullaan olen selvinnyt tilanteista joista en uskoisi selviäni toiste. Minulle on joskus sanottu että tulen aina niin ystävä kuin parisuhteissakin hylätyksi niin kauan kuin otan niistä opiksi..tämä on varmaankin totta ja erittäin turhauttavaa  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: