Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahat loppu, neuvoa korteilta, kiitän!  (Luettu 14267 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #15 : 13.05.2013 13:43:34 »

Jos tosiaan joku katsoisi rahatilannettani, niin voin minäkin vuorostani nostella kortteja  police
tallennettu
julihenk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #16 : 14.05.2013 15:41:05 »

Kortilla saisi vilkaista tilannetta myös minulle, josko joku viitsisi. Embarrassed
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #17 : 17.05.2013 11:22:04 »

Feng shuin mukaan ns. rahakulmaan talossa pitäis aina laittaa kulhollinen pikkurahaa ja sitten aina ohikävellessä vähän kilautella niitä ja nauttia siitä äänestä. Se lähettää oikeat energiat talouselämään.

http://fengshui.about.com/od/wealthcareer/qt/wealtharea.htm
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #18 : 16.07.2013 16:14:18 »

Haluaisiko joku ihana neuvoa minuakin miten jaksaa tätä jatkuvaa kituuttelua  crazy2 korteista, ihan mistä vaan - kiitos jo etukäteen paljon  smitten
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #19 : 18.07.2013 12:32:01 »

Samassa veneessä ollaan  Undecided Jos joku haluaisi katsoa myös minulle, olisin kiitollinen  smitten Onko siis helpotusta tilanteeseen luvassa?
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1354



Profiili
« Vastaus #20 : 18.07.2013 13:32:01 »

Mulla ei ole enää rahaongelmia  smitten Yläkerta hoitaa, kun sen murehtimisen olen onnistunut lopettamaan  smitten Aivan mahtavaa, tiedän, että aina on sen mitä tarvitseekin ja vähän vielä päälle  Smiley
Sitä vain tulee sen mitä pitääkin, en ole edes säännöllisessä palkkatyössä, on oikeastaan pieni ihme että minulla on aina rahaa, mutta olkoon, se on miellyttävä ihme, ja olenpahan ainakin oppinut ajattelemaan ja luomaan omassa elämässäni jonkun asian oikein Smiley
Olen huoleton  smitten
Serendipity: Käsittämätöntä jatkuvaa hyvää onnea (<- maailma toteuttaa ihmisen tosi käsitykset/toiveet/odotukset; salaisuus on kätketty tosi sanaan?)

Raamattu: Totuus on tekevä teidät vapaiksi!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
diamond70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #21 : 03.08.2013 02:55:35 »

Heissan vaan.... mä olen ehkä jo niin tottunut tähän kädestä suuhun elämään, mutta pakko myöntää, että mitään multa ei puutu, siis mitä tarvitsen  Smiley toinen asia on se, että puutelista on loppumaton niihin mitä haluan   Cheesy  Mutta asiaan: Mulla on yksi toive tälle vuodelle, mikä näyttää mahdottomalta rahan takia. Katsoisiko joku ystävällinen mulle korteista, että pidänkö tuosta haaveesta kiinni vai onko viisain unohtaa se. Kiitän jo etukäteen  angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: