Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahat loppu, neuvoa korteilta, kiitän!  (Luettu 14239 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 09.05.2013 00:28:31 »

Pankkitilini on päässyt nuivahtamaan nyt niin pieneksi että ihan hirvittää. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan! Muutenkin näyttää vähän siltä, ettei muutosta ole tulossa. Olen neuvotellut asiasta hieman korttieni kanssa, mutta kaipaisin ulkopuoliselta vielä neuvoa asiaan - korttia, heiluria, intuitiivista viestiä ymv.

Vastauksia voi tiputella tänne tai YV:llä!

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 09.05.2013 01:50:34 »

Minulle tuli intuitiivisesti mieleeni, että jos nostaisin sulle kortin, se olisi runsaus.
Toinen ajatus oli suositella kirjaaTaikavoima. Se tuntuu kliseiseltä, mutta toimii!

Sitten huomasin, että olet aurinko oinas, kuu rapu ja nousu kauris.
Oinas humputtelee, rapu murehtii rahanmenoa ja kauris pyrkii täydellisyyteen 

Tilanteesi tulee kuitenkin korjaantumaan. Rapu ja kauris hoitavat homman  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.2013 13:49:48 »

Hienoa, kiitos! Jouduin ostamaan uuden tietokoneen, joka pisti talouteni sekaisin nyt, kun jäin kesän ajaksi työttömäksi ja asiakkaatkaan eivät ole pitäneet mitään kiirettä tulkintojensa maksamisessa (koska jokaisella on vapaa tahto maksaa sitten, kun sopii).  Heitetään siihen päälle vielä tämän vuoden alussa noussut vuokra ja opintolainanlyhennys niin saadaan melko huono yhdistelmä  työttömälle :Smiley Mutta, kaikki on onneksi väliaikaista!

Taikavoima-kirja löytyykin, on tuttu aihe jo monen monen vuoden takaa ja yritän aina tsempata samaa muille henkilöille.

Kiitos!
 
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2013 15:12:03 »

Täällä sama ongelma, tosin tilanneta on kestänyt jo muutaman vuoden  uglystupid2
Eli mankelin läpi on mitä ilmeisimmin tarkoitus talousasioisa mennä oikein kunnolla, mutta happea jo kaivattaisiin  Grin

Mullakin omat korit näyttää, että joku helpotus voisi olla tulossa, mutta minkätyyppinen ja milloin. Näkisittekö jotain?
Myyntiä, perintöä, työtä...?

 smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #4 : 09.05.2013 15:13:45 »

Nostin vielä sulle, Atha Maarit kortin ja tuli kolikkojen kymppi. Ei huono?  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 09.05.2013 15:37:12 »

Mites mulla tuo rahatilanne,ku ei oo ollu kauheen kaksista, Huh mut jotenkin aina kuiteski selvinny.. :Smiley
Saa Nostaa kortin tai muuten arvuutella  :Smiley.Kiitos.. coolsmiley angel
 smitten smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #6 : 09.05.2013 19:29:45 »

Unelmassa, sulle nostin valtiattaren eli uuden synnyttämistä ja luomisvoimaa, ja sellainenhan tuo yleensä uusien mahdollisuuksien myötä vaurauttakin  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #7 : 09.05.2013 20:36:39 »

Mulla ei ole enää rahaongelmia  smitten Yläkerta hoitaa, kun sen murehtimisen olen onnistunut lopettamaan  smitten Aivan mahtavaa, tiedän, että aina on sen mitä tarvitseekin ja vähän vielä päälle  Smiley
Sitä vain tulee sen mitä pitääkin, en ole edes säännöllisessä palkkatyössä, on oikeastaan pieni ihme että minulla on aina rahaa, mutta olkoon, se on miellyttävä ihme, ja olenpahan ainakin oppinut ajattelemaan ja luomaan omassa elämässäni jonkun asian oikein Smiley
Olen huoleton  smitten
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #8 : 09.05.2013 20:50:32 »

Intuitiivisesti tuli mieleen, että olisiko sinun mahdollista tehdä kesän ajan jotain osa-aikatyötä, vaikka ihan omaan alaasi liittymätöntä, jotta saisit hieman lisää tuloja? Sellainen tunne tuli, että jotain säännöllisempää/ "maallisempaa" kuin katselmukset, joita nyt teet.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 09.05.2013 23:10:44 »

Unelmassa, sulle nostin valtiattaren eli uuden synnyttämistä ja luomisvoimaa, ja sellainenhan tuo yleensä uusien mahdollisuuksien myötä vaurauttakin  Wink

No kiitti, kiitti ja niimpä kait.. coolsmiley Cheesy    smitten smitten
Kuuhilda, en miekään murehi juurikaan mittään..luotan et kaikki mennee suunnitelmien mukkaan.. angel angel angel
                                                                                                                                                                smitten smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 10.05.2013 01:50:29 »

Intuitiivisesti tuli mieleen, että olisiko sinun mahdollista tehdä kesän ajan jotain osa-aikatyötä, vaikka ihan omaan alaasi liittymätöntä, jotta saisit hieman lisää tuloja? Sellainen tunne tuli, että jotain säännöllisempää/ "maallisempaa" kuin katselmukset, joita nyt teet.

Oliko tämä minulle vai jollekulle muulle? Osa-aika työ kesän aikana ei todennäköisesti tule onnistumaan, koska paikkoja on erittäin vähän tarjolla ja muutamankin viikon osa-aikatyö sotkee talouteni moneksi kuukaudeksi, kiitos byrokratioviidakon (puolison kanssa - jos olisi -  asuessa olisi eri juttu, kun on kaksi ihmistä pyörittämässä samaa taloutta). Sitä paitsi elokuussa alkaa taas uusi kausi, kesä menee ilman suurempaa hommaa.

Ajattelin kuitenkin tarjota maallisempana työnä tilausmaalauksia, jos ihmiset vain innostuvat niistä.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #11 : 10.05.2013 10:48:21 »

Katsoisitteko minullekin  :Smiley

Tack!
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #12 : 11.05.2013 00:02:18 »

En osaa ennustaa, mutta halusin tulla antamaan vertaistukea. Viime vuodet tullu rämmittyä enemmän tai vähemmän rahavaikeuksissa, joten tiedän tunteen :S

Toivottavasti tilanteesi paranee! Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 12.05.2013 04:44:29 »

Kuuhildalle, hienoa ja hyvä asenne  Wink Atha, pois murhe mielestä koska hyvin lahjakas olet ja uskoa lisää siihen omaan juttuun jossa taitava oot. Joku sellanen asia joka on sun omalla "tämän minä osaan-aluella" on sellainen jota et edes itse huomaa. Enkä minä sitä näe vaan tunnen. Auttava käsi voi ilmestyä myös.
Nostin sulle enkelikortin Joustavuus
Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. Sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana sillä vastustaminen tuo hankaluuksia
Pyydä enkeliäsi auttamaan sinua avaamaan mielesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.
Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olevat mahdollisuudet avautuvat sinulle ja selviydyt muutoksista helpommin.
Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.
Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.
VOIMALAUSE Olen vapaa ja joustava

Enkelikortti vahvisti tän. Honey, sinus on jotain mikä ei ole vielä pinnalla tässä lahja-asiassa. Itse vielä olet sen topicin aikoinaan kirjoittanut tänne. Oppaat... smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 12.05.2013 20:30:05 »

Osuvaa, Pikkari! Teen nykyään myös opastulkintoja ja toivon, että siitä tulisi ns. se tärkein tulkintapuoli, johon voisin keskittyä. Olen omasta mielestäni edistynyt kyseisten tulkintojen ja osaamisen kanssa huimaa vauhtia.

 Haluaisin myös kirjoittaa henkisen kirjan, mutta sen aika ei ole ihan vielä - toivon mukaan seuraavan 5 vuoden sisään kirja olisi ulkona.

Kiitos kortista!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: