Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huippuhetkien transiitit ja progressiot  (Luettu 9204 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 09.05.2013 09:58:17 »

Astrologilla ja lääkärillä on yksi yhteinen ominaisuus: harvempi tulee vastaanotolle silloin, kun asiat ovat hyvin. Tästä syystä transiiteista saadut kokemukset saattavt värittyä liian negatiivisesti. Siksi ajattelinkin kysäistä,  millaiset kuviot teillä on ollut päällä, kun elämässä on ollut joko lyhyempi huippuhetki tai pidempi jakso, jolloin kaikki on tuntunut menevän putkeen? Milloin koit onnistuneesi, menestyneesi tai olleesi onnellisin?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.05.2013 11:02:02 »

Jopa oli hankala kysymys.
Kaikkiin aikoihin itselläni on liittynyt semmoista  todella hyvää aisaparinaan jotain todella huonoa...että vaikea oli valita, mutta yhden aikakauden keksin, jolloin silloinen minä koin olevani onnellinen, ja se oli 2002 ja 2003. Se onnellisuus ei ehkä sitä ollut tämänpäiväisen minun mielestä, mutta ajattelin keskittyä kokemukseen joka minulla oli silloin. Se oli ennen kuin silmät aukesivat katsomaan tätä maailmaa semmosena kuin se oikeasti on.
Nappasin päivän 2002 marraskuun lopulta.

Tr  pluto ykkösessä 5 asteen päässä nousulta.
Tr  chiron ykkösessä asteen päässä Pallakselta.
Tr  neptunus r  aspect_sex  askendentti huone kaksi.
Tr  uranus r  aspect_con  aurinko huone kaksi.
Tr  kuunsolmu tasan DC:llä
Tr  saturnus kolme astetta radixin noususolmulta seiskassa.
Tr  jupiter seikkaillut kasissa noihin aikoihin opposoiden kakkoshuonettani joka täynnä taivaankappaleita.

Mutta kovin siis kohtalonomaiset liikkeet ollu tuolloin menossa, ykkösessä ja seiskassa painetta.

Progea katselin vielä, ja silmiinpistävintä on  kuu aspect_con neptunus 29 astetta  jousimies joka on laskusolmulla, sekä proge että natal. Ovat  aspect_sex  pluto ja onnenpiste.
 uranus aspect_con jupiter  aspect_squ Onnenpiste.
 aurinko  aspect_tri  keskitaivas
« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 20:04:42 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.05.2013 11:31:34 »

Minulla oli sangen rattoisaa aikaa esim. 1998-1999. Pidin hauskaa, matkustin paljon (ja pomo maksoi) ja muutenkin työasiat olivat myötätuulessa. Tämä oli siis aikaa vähän ennen henkistä heräämistä.

Uranus siellä teki kolmiota Auringolle ja Neptunus oppositiota karttani Venus-Jupiter -yhtymälle, Jupiterille Venusta tarkemmin. Progressiivinen Venus on ollut rx-IC:llä ja progressiivinen Kuu Kaksosissa.

Suuren rakkauden kohtaamiseen liittyy myös huippukokemuksia ja rakkausasioissa minulla on ollut useimmiten Pluto asialla. Se tuo korkeimmat huiput, mutta myös kauheimmat syöverit.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 31.05.2013 15:25:35 »

milloinkaan ei olisi niin hyvin asiat, ettei jotain huonoakin olisi - ja päin vastoin.

Silloin kun minulla oli  pluto aspect_tri  venus n. puoli vuotta kesti sitä iloa, oli monella tavalla elämä kuosissa. Sinä keväänä kun nopeat planeetat olivat yhtymässä omaan  merkurius venus niin oli ihan maagistakin muutaman päivän! Venus on karttani tärkeimpiä planeettoja ja pluto nousumerkin hallitsija, joten se puolivuotta kun tuo transiitti kesti oli kaikilla osa-alueilla jees. Totta tosiaan pluto ei pakittanut siihen asteeseen kuin kerran, joten ei kestänyt plutotransiittia kauan, ei  Sad Samana vuonna oli  jupiter myös pikaisesti  aspect_tri venus joten kyllä se oli mahtavaa aikaa, olin niin rohkea, että uskalsin lähteä hullun matkaan. Siitä olen saanut myöhemmin maksaa tosikovan hinnan...

Työelämässä etenemiset ovat sattuneet esim. saturnuksen ylittäessä mc:n ja ollessaan 10.huoneessa. SIlloin työ täytti elämän, eikä se että yksityiselämässä ei mennyt niin hyvin vaivannut niin kovasti. Outona pidän sen, että uranus oli yhtymä kuu eivätkä  saturnus jupiter pluto neptunus ollet millään hollilla minun syntymäkarttani suhteen kun sain ensimmäisen hyvän työpaikkani. Sekin oli hyvää aikaa, eron jälkeen hoidin haavoja uudessa ihanassa työpaikassa.  Toisaalta jupiterin aikoinaan ylittäessä MC:n olin työtön, tutkimattomattomia ovat astrologian tiet.

Saturnuksen paluu, yhtymä aurinko ja neptunus yhtymä mars oli ehkä elämäni paras vuosi. Siihen ei kuulunut mitään tulista rakkautta, olin vakituisessa suhtessa muttakaikilla elämänaloilla oli asiat ihan jees, ja olin ennen kaikkea energinen ja harrastin parljon eri juttuja. Tunsin itseni kauniiksi.
Juppari  askendentti tai Descillä ei ole yleensä tiennyt minulle mitään erikoista, suuntaan taikka toiseen. Sekavaa huumaa,yllättävää ihastumista tiesi  neptunus aspect_sex venus samaan aikaan jolloin mars jupiter olivat yhteydessä venukseen. Sekin oli ihanaa aikaa omalla tavallaan,lyhytkestoista ja valitettavasti me molemmat säikähimme tunteita.
noin 18-20 vuotiaan mulla on ollut ihan hurjia uranus aspect_tri  :venus:transiitteja kuten  pluto askendentti saturnus aspect_tri aurinko mutta olivat tosi seesteistä aikaa, jolloin lähinnä luin ja urheilin ja teini-iän tunnemyrksy oli laantunut. Suhteellisen tyytyväinen yksinäisyyteenkin mikähän näyttäisi olevan minulla elinikäinen riesä eikä siihen totu ikinä. Jotkut ajanjaksot vaan ovat  siedettävämpiä.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2013 15:47:01 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2013 15:43:25 »

lyhyt mutta jees oli myös  jupiter aspect_con mars samoihin aikoihin oli jokin pimennys samoilla asteilla muitakin nopeita planeettoja. Jees. elämäni ainoa ystävänpäivän deittiylläri  Cheesy sattui siihen aikaan mutta oli ainakin kuukauden ajan poikkeuksellisen hyvä flow & feelis! Auta armias ku näitä miettii, niin suurin osa elämästähän on ollut tosi ankeeta.  Mitä järkeä idiot2

saturnus aspect_tri aurinko ei myös pidä aliarvioida, mulla osui samaan aikaan vähän oudompi  uranus aspect_inc  venus joka oli tarkkana päällä useamman kuukauden. Sekin oli ihanaa aikaa, olin juuri muttanut ja olin jättämässä työt ja muttamassa erään  jousimies kaa yhteen. Vaan eipäs onnistunut, mutta ihan jees puoli vuotta sitten iski tylsä arki taas. Asioita sotki ja himmensi samanaikainen pitkäkestoinen  neptunus aspect_squ aurinko - en suosittele  Cool Miks ne ikävät transiitit ovat aina pidempiä...

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.2013 07:53:18 »

Huippuhetkiä elämässäni on ollut paljon Smiley

Kun saturnus oppositioi mars-venus-aurinko-kuu stelliumiani, pitkäaikainen haaveeni toteutui ja pääsin asumaan ulkomaille. Juu, harva liittää saturnuksen oppositioita huippuhetkiin, mutta niin se vaan meni Smiley Ja kyllä siinä samalla saturnus myös neliöi askendantinkin läpi.
En sano, etteikö ajassa olisi ollut mukana myös haastetta välillä, mutta näen tuon ajan silti huippuhetkinä.

Marsin kulku 2.huoneeni läpi on aina tuonut rahaa minulle. En tiedä kuvaako se rahantuloa yleisesti, tuskin..
2.huoneeni kärki on leijonassa ja kun mars kulkee kakkosen läpi, se kolmioi leijonan hallitsijaa aurinkoa. Sekö syy?

Pluton kolmiot aurinko-mars-venus-kuu stelliumille oli samanaikaisesti heaven ja hell. Siltikin, ikimuistoista aikaa ja hyvin opettavaista.

Saturnuksen kulmat MC:lle on aina tuonut hyväpalkkaisia työpaikkoja eteeni. Työ ei ole koskaan ollut ns. ihannetyötäni, mutta olen saanut tehtyä mukavasti rahaa millä matkustella jne..

Nyt elämäni on seesteistä. Pluto ja uranus eivät vielä koskettele oinasstelliumiani kulmillaan (mutta pian..) ja saturnuskaan ei ole kuvioissa. Jupiter teki sekstiiliä kaksosista käsin oinasstelliumilleni ja asiat on mennyt mukavasti. Ei murheita, mukavaa soljuntaa. Ehkä voisi sanoa kokemusrikasta kuitenkin ja rahasta ei murhetta.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2013 15:05:55 »

voi kun ymmärtäisin omasta kartastani jotain, en vaan saa avattua itseäni ymmärtämään. Nimittäin nyt tuntuu että elämä on tasapainossa ja vaikka talous tuo harmaita hiuksia niin tunnen että nyt on hyvä, onnellinen jakso elämässä  smitten .
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #7 : 07.06.2013 12:23:23 »

Yleishyödyllisin transiitti minkä tiedän oli  pluto aspect_sex aurinko, kaikki tuntui järjestyvän itsestään kuin Tetriksen palikat.

Jupiterin oppositiot Auringolle ja Venukselle (peräkkäisinä vuosina) toivat muassaan juttuja joita näin jälkikäteen ei voisi muuten kuin ihmetellä äimän käkenä, ellen olisi niin skeptinen, ettei moinen onnistu. :Smiley

Vähän kuin huomaisi olevansa tekijä jossain hyvin omituisessa algoritmissa. Esimerkiksi, jos voittaisin miljoonan lotossa, mulle ilmaantuisi jostain syystä samaan aikaan jotain väistämättömiä valtavia kustannuksia (leikkaus, remontti tms) joiden kattamiseen se milli olisi käytettävä. Tunnemme ilmiön nimellä "kolikolla on kaksi puolta."  :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 07.06.2013 14:55:45 »

Just nyt on sellanen euforia menossa ETTÄ...
Mars luuraa Marsillani ja voimaa on ku suuressa kaupungissa. Onnekseni näin yllättäen edesmenneen kumppanini pikkuserkun ja eiku halaamaan huoltsikan kassalla. Siinä sitä sitten pälätettiin kaikki parin vuoden takaisesta tähän päivään juurta jaksain. Mut oli kyllä mies lihonu. Onneks oli sama huumori, mitä jaksaisin kuunnella toisetkin 30 vuotta. Kamalaa! Ollaan tunnettu 1980 alkaen. Oonkohan minäkin vanhentunu...
No, ainakin meillä on samanlainen ajatusmaailma. Varatuomarismies + pampun heilutuksen expertti. Häkki heilahtaa, meni kuin päin vaan.
 knuppel2  Cool police
Ookei. Nyt kait paras mennä ottamaan ruoka-aineet kaapista ja kasaria tulelle. Juhannusjuhlat saaristossa tiedossa. Siellä sitä kantaakin laulu hyvin vettä pitkin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 09.06.2013 23:27:57 »

Minä kun niin tykkään noista asteroideista ja niitä on mukana kartassa jo valmiina,
niin huomasin että aika monessa huippuhetkessä tai sanosinko elämän suurissa muutoksissa
on ollut mukana joku haltijakummi, mikälie enkeli  angel, 11911 Angel.
Tytön syntymä oli yks huppuhetki,
progella  neptunus venus Angel  aspect_con MC
ja tr  aurinko merkurius aspect_con venus.
Proge  kuu skorpioni
Naimisiin, Junon paluu, tr  kuu aspect_con aurinko skorpioni (miehen  kuu vielä)
tr  aurinko Angel  aspect_con pallas rapu
Lilith  aspect_con MC ja  mars venus aspect_con mars
Proge  kuu skorpioni

Sitten
erilaisia huippuja, elämänkäännöksiä,
äiti kuoli, tr Angel  aspect_con vertex
proge  kuu jousimies oman  merkurius  skorpioni/ proge  merkurius kauris keskipisteessä,
äidin  merkurius harka on  aspect_opp omani.
Toinen huippumuutos, polvivamma, joka muutti työn,
tr Angel  aspect_con pluto
ja tr  kuunsolmu aspect_con chiron
proge  kuu kalat

Sitten yks huippukohtaaminen,
tr  kuu kuunsolmu  harka aspect_squ oma  kuu kuunsolmu leijona
ja proge  kuu vesimies aspect_con Alasolmu  saturnus.

Tuo Angel on syntymäkartalla 6  skorpioni ja 10 huoneessa,
tehden kolmiota  jupiter chiron kalat
ja se taas tekee kartalle muuttuvan ristin AC - DC -akselin ja  ceres uranus neitsyt kanssa.
Että ehkä siksi se näyttäytyy näissä elämän muutoksissa, syntymissä ja kuolemissa  ceresjupiter
kuin myös Chironin polvivammoissa  Smiley

jupiter on tainnut liikkua tyhjässä  kaksoset 7 huoneessa näissä jutuissa.

Mä en tiijä, mitä se elämässä menestyminen sinänsä oikein on?
En osaa aatella semmosia hetkiä.
Niinku erikseen.
Ehkä syntymä  aurinko skorpioni 12 huoneessa on menestynyt,
niinku yhessä Astro Logoksen artikkelissa pohdittiin..

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 17.06.2013 23:24:29 »

Mun yhdellä kaverilla on meneillään proge-Venuksen yhtymä nataali-Auringolle (tarkkana ensi vuoden maaliskuussa) mikä on tässä tapauksessa sikäli kiinnostavaa että kyseinen tyyppi on comebackia tekevä muusikko (ei, ei ole Matti Nykänen! police) ja paraikaa kyhäämässä uutta levyä, ja Venus on artisteille aika olennainen planeetta.

Samanaikaisia transiitteja hänellä on ainakin  jupiter aspect_opp merkurius sekä  jupiter aspect_squ uranus (Uranus nousussa). Jos paluu onnistuu, kuten näillä näkymin voisin väittää toteutuvan, saatan kuulemma päästä roudariksi. Cool

(Tosin kiertue-elämä = keikkabussissa möllöttämistä ja loputtomia soundcheckeja :Smiley)

tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 18.06.2013 13:49:45 »

Mun yhdellä kaverilla on meneillään proge-Venuksen yhtymä nataali-Auringolle (tarkkana ensi vuoden maaliskuussa) mikä on tässä tapauksessa sikäli kiinnostavaa että kyseinen tyyppi on comebackia tekevä muusikko (ei, ei ole Matti Nykänen! police) ja paraikaa kyhäämässä uutta levyä, ja Venus on artisteille aika olennainen planeetta.

Samanaikaisia transiitteja hänellä on ainakin  jupiter aspect_opp merkurius sekä  jupiter aspect_squ uranus (Uranus nousussa). Jos paluu onnistuu, kuten näillä näkymin voisin väittää toteutuvan, saatan kuulemma päästä roudariksi. Cool

(Tosin kiertue-elämä = keikkabussissa möllöttämistä ja loputtomia soundcheckeja :Smiley)

Totta puhut, Venus on harrastemuusikoillekin tärkeä. Ei kaiu, ei kiiri 'leivon' laulu ilmoille, jollei Venus ole kuvioissa. Itse olen lauleskellut yli puoli vuosisataa ja harrastanut eri taiteita. Jollei Venus transitoi hyvässä kulmassa tai Venukselle joku positiivinen planeetta tee mukavaa tr. aspektia, ei kovin innokkaat ole aplodit vaan taiteilu tai musisointi ovat pakkopullaa.
Viime aikoina lankakasat ovat huvenneet ja pipoa jos toistakin tullut valmiiksi syysmyyjäisiin ja mallikirjaa varten, mutta Venus onkin ahkerana taas kartallani. Onneksi kesäyöt ovat valoisat ja unentarve siten vähäisempi.
Joopa joo, Venus pian kolmiossa Venukselle sekä Jupiterin ja Merkuriuksen kans kohtapuoleen Jupiterilla. Oiskohan jo aika panna 'nuotit' nippuun ja kustantajalle. Jotakin kurssiaineistoa alkaa luontua.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 19.06.2013 19:33:37 »

Totta puhut, Venus on harrastemuusikoillekin tärkeä. Ei kaiu, ei kiiri 'leivon' laulu ilmoille, jollei Venus ole kuvioissa. Itse olen lauleskellut yli puoli vuosisataa ja harrastanut eri taiteita. Jollei Venus transitoi hyvässä kulmassa tai Venukselle joku positiivinen planeetta tee mukavaa tr. aspektia, ei kovin innokkaat ole aplodit vaan taiteilu tai musisointi ovat pakkopullaa.

Nuo Venuksen/Venukselle kohdistuvat transiitit tosiaan pitäisi olla ikäänkuin siinä kylkiäisinä. Kaverillani on Venus 6 astetta  jousimies yhtymässä Jupiteriin, että ilmeisesti siihen pitäisi osua jotain tykitystä, mikäli comeback sitten tosiaan onnistuisi?

Levy tulee näillä näkymin ulos elo/syyskuun vaihteessa ja keikkailun aloittaa yhtyeineen myöhemmin syksyllä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: