Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennys 10.5  (Luettu 9262 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 09.05.2013 21:08:27 »

Klo about puoli neljä.
Osuu n.19 astetta  harka
Kuun alasolmu on lähellä n.16 astetta härkää..

Itsellä Chiron 22 astetta  harka huone 5...kolmen orbi ei liene liian väljä, jotta tuo olisi vaikutusalueella. Mitäkö se sitten tekee? No en osaa arvata, jotain vanhoista haavoista paranemista ehkä?

Syntymäkartan  juno on 19 astetta  vesimies napakka neliö, ja pimennyksen oppositio Chironiin että  aspect_tri Marsin ja Venuksen kanssa on ainakin vaikuttanut suhteisiin aiemminkin, saas kattoa.
Samaan aikaan tr  juno on  vesimies 15, eli sekin siinä likellä.

tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2013 08:54:11 »

Mulla auringonpimennyksen Nousuakseli ja onnenpiste osuu tarkasti mun noususolmulle. Lisäksi pimennyksen AC-DC- ja IC-MC-akselit ovat tarkassa yhtymässä vielä vaikuttavan auringonpaluukartan ( askendentti  vesimies ) akseleiden kanssa. Kaiken lisäksi ystävälläni (  askendentti  vesimies )on akselit samoissa asteissa...
Hassua miten tuohon samankaltaiseen karttaa törmää nyt jatkuvasti.  Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.05.2013 10:06:38 »

Kotisivujeni blogissa on vähäsen liittyen tähän(kin) Pimennykseen...

Suosittelen myös seuraavia blogeja
http://liisantaivaanmerkit.blogspot.fi
http://astrologiantaika.wordpress.com/
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2013 14:19:47 »

Enpä voinut vastustaa kiusausta. Pitipä tulostaa tuo kartta ja miettiä miksi elämä on sitä mitä se nyt on. Tapahtumat siis. Niinpä se nököttää Auringon pimennyksen Aurinko sekä kartan nousu ja sen päivän Jupiterkin mun kartallani ratkaisevassa pisteessä, samoin MC, vaikka tuskin Aurinko alkaa muita töitä tehdä, kuin mihin se on luotu. Ainaskaan mun töitäni.
Kuitenkin useitten yhtymien myötä nousi ajatus, että minun on pantava tuumasta toimeen tiettyjen elämänasioitteni suhteen. Nyt ei ole aika odotella, koska se vain johtaisi suunnattomaan kiusaantumiseen ja huokailuun - ihan turhaan.
Ihanin oivallus on, että voin itse asettaa elämälleni nyt tiukemmat rajat, ja mukavahan se on, kun taas ulkomailta on alkanut putoilla postia vuosia sitten vakavina ystävyyksinä elämääni tulleilta immeisiltä. Nouseepa kielitaitokin omille uomilleen ja tasoilleen. Saksa onkin kaivannut petraamista. Rakastan sitä kieltä. Sukuakin vanhoihin Hansa-kaupunkeihin helpompi mennä tapaamaan, kun ei sölkkää pelkkää suomea.
Ihan itkin (luit ihan oikein) ilosta tänään, kun postijono odotti lukemista omassa lokerossani. Tuntui hyvältä olla kaivattu. Taidan lähteä kävelylle ja sitten haen kaupasta muutaman rullan talouspaperia, jotta voin itkeä lohdulliset kyyneleet ulos onnesta pakahtumaisillaan olevasta sydämestäni.

Kiitos Emelia noista linkeistä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 17:48:18 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.05.2013 18:12:31 »

On tämä ollut jotenkin yleinen känkkäränkkäpäivä.  crazy2

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
skipidoway
Vieras
« Vastaus #5 : 10.05.2013 21:22:46 »

Miten tuon sit edes näkee mihin tuo omalla kartalla osuu.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.05.2013 21:32:27 »

Miten tuon sit edes näkee mihin tuo omalla kartalla osuu.

Katsot onko tuolla 19 astetta Härkää tai mitään muuta kartalla mitään...  Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 10.05.2013 21:54:13 »

Mikähän orbi, jos bongailee yhtymiä paluukartoille? 5 vai pienempi?

Auringonpimennys myös  aspect_sex natal  venus

Ja jokohan toimii..."kadonnut" sisko otti yhteyttä.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2013 22:00:32 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10.05.2013 22:01:46 »

Mikähän orbi, jos bongailee yhtymiä paluukartoille? 5 vai pienempi?

Mä käytän max. 5 asteen orbia, sillä saa jo hyvin karttojen laajemmatkin kuviot helisemään... proge-kartoille ja muille edistetyille 1-2 astetta.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 10.05.2013 22:07:42 »

Thankjuu.
Muutama mielenkiintoinen osuma Ap ja Kp kartoilla.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #10 : 10.05.2013 22:49:00 »

Pimennys teki oppositiot mun Merkuriukselle ja Saturnukselle. Jossain oli tulkintaa että pitäisi luopua vanhoista aatteista ja mietteistä, ja itse asiassa ihan hyvä idea.

Mulla on muutenkin meneillään mitä omituisin projekti - koota yhteen keskenään riitelevien kavereitteni bändi laulajan ja muutamien fanien toivomuksesta - ja viime päivinä oon miettinyt että pitäisikö heittää hanskat tiskiin, mutta tämä on osastoa että jos jokin on tosi hyvä juttu niin kyllä mä olen loppuun asti messissä. crazy2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 14.05.2013 13:05:03 »

Mulle tais osua sekä  venus - että  jupiter -transiitin kulmia ja yhtymiä ja vaikka mitä. Aamulla oli niin harmoninen olo, ettei paremmasta väliä. Eilen illalla aloitin ison koti-projektin, johon odotellut puskua sisimmästäni. Sunnuntaina jo oli melkoinen kiukunpoikanen nousussa, kun ei sielu anna periksi häiritä muitten pyhä-rauhaa. Hiukan toki siirtelin tarvikekasoja ja etsin porakonetta sun muuta. Remonttia pukkaa.
Onneksi oli timpurin vikaa isässä (rakensi kaikki meidän rakennukset, mitä nyt kylän ukot oli joskus auttamassa, kun me  lapset ei kaikkee jaksettu kantaa) ja antoi harjoitella kotonakin pikkulikkana (samoin korjattiin kaikenlaisia bensamoottoreita -kunnes äiti meinas antaa mun nuket pois pölyttymästä kaapin päältä).

Olipas mielenkiintoinen hoksata, että tällainenkin luonnonnäytelmä vaikuttaa noin totaalisesti.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: