Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäpaikan pituus ja leveysasteiden lisääminen..?  (Luettu 4062 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Henrik
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.05.2013 18:38:27 »

Tervehdys kaikille foorumilaisille! Olen uusi käyttäjä ja kysele teiltä nyt heti ensimmäiseksi apuja pulmaani.
Eli missä muodossa nuo täytyy lisätä tuonne omiin tietoihin että se hyväksyy ne?

Olen kokeillut lisätä niitä näin:

62° 53′ 51″ N
27° 38′ 49″ E

Mutta saan aina ilmoituksen "Antamissasi tiedoissa vaikuttaisi olevan virheitä. Korjaa seuraavat virheet ja kokeile uudestaan: Pituusasteissa on virhe. Leveysasteissa on virhe."

Kevät terveisin Henrik  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2013 19:13:10 »

Anteeksi maalaisuuteni, mutta onko nuo Suomenmaan koordinaatteja?   On varmaan.  Ei niitä tartte lisätä ainakaan tämän sivuston karttaohjelmaan.  Riittää, että laitat syntymäpaikkakunnan, tai paikkakunnan, mikä on lähinnä sitä.  Minä kyllä onnistuin tekemään kartan lisäämällä nuo koordinaatit, kokeilin tehdä kartan omilla tiedoillani ja lisäsin vaan nuo koordinaatit.  Huomasithan, että se pitää lisätä muodossa  27e38 ja 62n51, ja nimenomaan näin päin.  Niinkuin huomaat jo mallista, miten koordinaatit ilmoitetaan, niin se malli on vähän eri muodossa mitä sinä tuossa kirjoittelit.

Myös ulkomaisiin karttaohjelmiin , esim. astro.comiin riittää syntymäpaikan lisääminen.

Toivottavasti osasin kirjoittaa asian riittävän selkeästi.   Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.05.2013 19:15:20 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Henrik
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.05.2013 16:49:15 »

Kiitos vinkistä. Joo nuo ovat kuopion keskussairaalan koordinaatit. Smiley Huomasinkin ettei siihen tosiaan tarvitse tehdä muuta kuin valita se Kuopio sitä valikosta. Puhelimella käyttäessä se sivu näkyi hieman sekavampana ja luulin että siihen on pakko syöttää ne koordinaatit..  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: