Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäpä tuumaatte näistä transiiteista?  (Luettu 3133 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« : 12.05.2013 22:59:58 »

Morjensta,

Meikäläisen kartalla ollaan näinä aikoina jännän äärellä ja tämä on heijastunut elämään. Tuntuu siltä että pitkän korpivaelluksen jälkeen kaikki tähdet ja onnettaret hymyilevät taas ja elämä onkin muuttunut jo hurjasti lyhyessä ajassa ja vielä kovempi menestys tuntuisi olevan vasta tulossa. Yleisestikin kun olen oinas, on kai tälle vuodelle muutenkin luvassa hurjaa lentoa jos osaa käyttää keväällä auringolle tulleet transiitit hyödykseen.

Mutta, tässä vuodessa tuntuu olevan mun osalta aivan hurjat muutosvoimat liikkeellä ja haluaisinkin vähän kokeneempien astroasiantuntijoiden mielipiteitä siitä että miten voin poimia parhaiten näiden mun transiittien hedelmät ja mitä neuvoja ylipäätään voisitte antaa;

20.5.  saturnus  aspect_con  keskitaivas
3.6. uranus  aspect_con  aurinko
Juhannuksena on ihan vierekkäin  jupiter  aspect_con  mars sekä  jupiter  aspect_sex  merkurius
25.7.  jupiter  aspect_tri  keskitaivas
25.8.  saturnus  aspect_con  keskitaivas
1.9. tuo uranus  aspect_con  aurinko uudelleen

Aiemmin keväällä on ollut mars  aspect_con  aurinko ja  jupiter  aspect_sex  aurinko sekä  jupiter  aspect_opp  askendentti joita hyödyksi käyttäen on kyllä ulkoisesti mennyt elämä aivan uusille urille.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.05.2013 07:39:16 »

Jos sinulla Uranus on yhtymässä Aurinkoon, niin sitten se Plutokin on siihen neliössä. Siinähän sitä muutosvoimaa onkin yllinkyllin. Marsin ja Jupiterin transiitit ovat ihan kivoja, toimeliaita ja lennokkaita luonteeltaan, mutta yleensä ne ovat liian kevyitä suuremman luokan muutoksiin. Saturnuksen yhtymä MC:lle on myös merkittävä, työelämän puolella tai muussa julkisessa toiminnassa voi tulla enemmän vastuuta, jos olet hoitanut hommasi hyvin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: