Ja edelleenkään värähtely ja aika eivät ole sidoksissa vaikka täällä niin annetaan ymmärtää. "tässä ajassa,tässä värähtelyissä kaikki toteutuu nopeammin tai kaiken ymmärrämme nopeammin joka aiheuttaisi pelkoa.
Olet ymmärtänyt väärin:
Minä en olekaan sanonut, että värähtely ja aika olisivat sidoksissa. Minä olen vain sanonut, että värähtelyjen nousu näkyy nopeampina vasteaikoina esim synkronismissa.
Tämä ei edellytä ajan ja värähtelyjen minkäänlaista sidoksissa olemista.
Lineaarisessa ajassa asiat voivat tapahtua nopeasti - lyhyellä odotusajalla - tai hitaasti - pitkällä odotusajalla. Oletko edes tästä samaa mieltä? Minä yritän sanoa sitä, että värähtelyjen nousu aiheuttaa sen, että ihmiset kanssaluovat toivomiaan/pelkäämiään asioita tässä lineaarisen ajan harhassa korkeiden värähtelyjen vuoksi niin paljon tehokkaammin, että ne myös toteutuvat sitten nopeammin kuin ennen. Ilman ajan ja värähtelyjen sidosta.
Muutoin olen tästä värähtelyjen noususta lukenut/kanavoinneista kuunnellut seuraavaa, mikä minulle kuulostaa ihan järkeenkäyvältä:
Ensinnäkin kun galaksimme pyörii ja aurinkokuntamme sen laitamilla sen mukana, aiheutuu osa värähtelyjen noususta siitä, että koko aurinkokuntamme on saapumassa korkeavärähteisempään kohtaan tätä universumia. Sen lisäksi sitten ihmisten toiminta nostaa värähtelyjä; monenlainen rakkaudellinen ja positiivinen toiminta tekee niin: Yläsävellaulu, meditointi, hoitotyö, valon kanavointi maailmaan jne. Näitä tekevät ihmiset nostavat paitsi omia, myös ympäristönsä värähtelyjä.
Ja kun värähtelyt nousevat sillä on sitten monenlaisia vaikutuksia. On tuo ihmisen kanssaluomiskykyjen tehostuminen jonka tuossa alussa mainitsin. Sitten toimimattomat asiat alkavat haitata enemmän kuin ennen ja ihmiset muuttavat omaa toimintaansa ja elämäänsä nopeammin kuin ennen. Sellaiset asiat, joita varten piti paastota selibaatisa vuorenhuipulla vuosikausia värähtelyjään nostattaakseen, ovat nyt tulossa/tulleet mahdollisiksi tavallisille pulliaisille ilman mitään askeesia tms.
Sen takia vanhan energian/ matalampien värähtelyjen oppijärjestelmissä on niin paljon ohjeita paastosta, selibaatista, meditaatiosta ja kaikenlaisesta muustakin mikä kohottaa yksilön värähtelyjä: Ennen niitä todella tarvittiin ja tarvittiin paljon, jotta mitkään isommat energeettiset toiminnot (vaikkapa nyt se kanssaluominen, tai hoitotyö tms.) olisivat olleet mahdollisia.
Nyt kun koko planeetan värähtelyt ovat nousseet jo paljon, ovat nämä käyneet tarpeettomiksi ja ilman niitäkin voi tehdä kaikenlaista energeettistä/hengellistä. Toki esim. paasto, meditaatio, selibaatti jne. voivat olla jollekin yksilölle ihan muista syistä ajoittain hyödyllisiä, mutta niiden värähtelyjä kohottavalle vaikutukselle on nykyään paljon vähemmän tarvetta.
Ja kun värähtelyt ovat nousseet tarpeeksi, kohoaa koko ihmiskunnan tietoisuuden taso, mikä alkaa näkyä ei suinkaan välttämättä hengellisenä heräämisenä, vaan ihan vain rakkaudellisempana toimintana arkipäivässä, täysin riippumatta siitä onko henkilö johonkin uskova tai aivan ateisti.
Nyt olemme vielä sellaisessa murrosvaiheessa, että vanhoissa energioissa kiinni olevat ihmiset (ne paljonpuhutut 'vastavoimat' ovat vain näitä ihmisiä) ovat ahdistuneita tästä muutoksesta ja taistelevat sitä vastaan joskus kovinkin keinoin. Mitään seesteistä maailmanrauhaa ei siis välttämättä ole odotettavissa pikapikaa ensi vuonna tai edes ensi vuosikymmenellä, mutta nyt näkyvä kaaos ja väkivalta on vain vanhojen energioiden viimeinen yritys estää muutosta. Asiat voivat mennä vielä kaoottisempaankin ja pikaisesti katsottuna 'huonompaan' suuntaan, mutta ehkä jo seuraavan sukupolven aikana muutos alkaa todella näkyä.
Ja me voimme jokainen tukea tätä energioiden nousua ja ihmiskunnan tietoisuuden tason nousua tekemällä rakkaudellisia asioita ja valotyötä.