En muista olenko edes tänne aiemmin kirjoittanut mutta hieman häiritsee mitä unia uusi ystäväni näkee
Kyse on miehestä joka sattumalta näki töihin mennessään mieheni kuolleena 1.12.2012 aamulla.
Tutustuimme toisiimme paljon myöhemmin ja meistä on tullut tosi läheiset parin kuukauden sisällä.
Soitetaan päivittäin ja ollaan tavattu monta kertaa
Nyt kahden viikon aikana hän on alkanut nähdä minusta unia joissa seksi on aina pääaihe.
Minä olen niissä unissa dominoiva nainen eikä suoranaista yhdyntää tapahdu. Outoja ovat myös teemat hänen unissaan, esim minä olen mustiin pukeutunut vampyyri joka imee hänen munastaan verta ym
Vielä oudompaa on se, että tämä mies muistaa nähneensä unia viimeksi lapsuudessaan eli yli 25 vuotta sitten ja nyt tän meidän ihmekaveruuden aikana näitä unia on miltei joka yö.Teema sama - seksi
Hän ei vaan ole muistanut vuosikausiin mitään ja sit yllättäen muistaa monesta unesta heti aamulla. Itse pyysi vielä kysymään että tietääkö sun nettikaverit tällaisesta vai pitäiskö mennä jollekin päälääkärille
En ole nimittäin ikinä tavannut tällaista että toisen ihmisen kohtaaminen saa unet vahvistumaan/muistumaan mieleen. Mitä tällainen tarkoittaa?
Tiedän sen että hän on ihastunut mutta miten unet voi tulla vuosikausien unien muistamattomuuden jälkeen noin vahvoina?
Ei kukaan voi vaikuttaa toisen ihmisen uneen vaikka hän väittää että mä teen niin
Olen tehnyt hyvin selväksi jo alusta alkaen ettei tästä tule suhdetta ym mutta tosi mukava ihminen hän on.
Outoa