Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uuden tuttavuuden oudot unet  (Luettu 3556 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« : 19.05.2013 02:56:56 »

En muista olenko edes tänne aiemmin kirjoittanut mutta hieman häiritsee mitä unia uusi ystäväni näkee

Kyse on miehestä joka sattumalta näki töihin mennessään mieheni kuolleena 1.12.2012 aamulla.
Tutustuimme toisiimme paljon myöhemmin ja meistä on tullut tosi läheiset parin kuukauden sisällä.
Soitetaan päivittäin ja ollaan tavattu monta kertaa

Nyt kahden viikon aikana hän on alkanut nähdä minusta unia joissa seksi on aina pääaihe.
Minä olen niissä unissa dominoiva nainen eikä suoranaista yhdyntää tapahdu. Outoja ovat myös teemat hänen unissaan, esim minä olen mustiin pukeutunut vampyyri joka imee hänen munastaan verta ym
Vielä oudompaa on se, että tämä mies muistaa nähneensä unia viimeksi lapsuudessaan eli yli 25 vuotta sitten ja nyt tän meidän ihmekaveruuden aikana näitä unia on miltei joka yö.Teema sama - seksi
Hän ei vaan ole muistanut vuosikausiin mitään ja sit yllättäen muistaa monesta unesta heti aamulla. Itse pyysi vielä kysymään että tietääkö sun nettikaverit tällaisesta vai pitäiskö mennä jollekin päälääkärille  laugh

En ole nimittäin ikinä tavannut tällaista että toisen ihmisen kohtaaminen saa unet vahvistumaan/muistumaan mieleen. Mitä tällainen tarkoittaa?
Tiedän sen että hän on ihastunut mutta miten unet voi tulla vuosikausien unien muistamattomuuden jälkeen noin vahvoina?
Ei kukaan voi vaikuttaa toisen ihmisen uneen vaikka hän väittää että mä teen niin  Shocked buck2
Olen tehnyt hyvin selväksi jo alusta alkaen ettei tästä tule suhdetta ym mutta tosi mukava ihminen hän on.
Outoa  idiot2
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 19.05.2013 10:59:30 »

Meidän jokaisessa olemuksessa on jotain sellaista joka tuo toisille ihmisille jotakin. Sinä olet voinut olla vaikutukselta hänelle jotenkin avaavasti.
Itse huomaan kantavani mukanani jonkinsorttista aktivoitumisenergiaa, usein alkaa ihmisillä tapahtumaan elämässään eteenpäin menemistä ja innostan heitä jollain tasolla. Kaikilla meillä on jotakin annettavaa toisille  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.05.2013 11:09:10 »

Seksi unissa ei tarkoita aina seksiä, vaan yhteyden muodostumista toiseen ihmiseen. Nuo vampyyriteemat eivät nyt oikein hyviltä kuullosta, vähän kuin hänen unensa varoittaisivat, että välillenne on muodostumassa epäterve ja häntä kuluttava kytkös. Sinulla on varmasti vielä suruaika meneillään, joten vaikka hän olisikin kiinnostunut sinusta, niin tämänhetkisessä tilanteessa yhteydenpitonne myös kuluttaa häntä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2013 21:05:32 »

Kiitos vastauksistanne  Smiley Tämä vampyyriteema liittyy varmasti kirjaan jossa käsitellään tätä aihetta. Hän luki sitä muutaman päivän ja sitte tuli se uni jossa olin kiihottava vampyyrinainen. Seuraavassa unessa oli mukana toinen nainen jota opetin imemään tästä miehestä veret pois samasta kohdasta josta itse olin eiemmin niin tehnyt

Mielestäni jo se ettei muista uniaan vuosiin, on tosi outoa. Itse kun olen leffassa miltei joka yö ja muistan tosi tarkkaan.
Istuttiin puistossa hetki sitten ja hän oikeen haluaa näitä unia lisää. Tää vampyyriteema säikäytti hänet mutta ääneen vielä sanoi että haluaa mut uneen ensi yönäkin. Katsoi tosi pitkään moneen kertaan jolloin sanoin että toi häiritsee oikeesti.
Muuten tämä mies on ollut erittäin kohtelias ja hienotunteinen. Nämä unet ikäänkuin sekottavat hänet alueelle jonne ei ole pääsyä ja laittaa sen minun syyksi  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: