Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi härälle annetaan jousimiehiä?  (Luettu 3299 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tulilohikaarme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 21.05.2013 07:14:36 »

Härkä ja jousimies eivät liene millään muotoa paras mahdollinen yhdistelmä. Tästä huolimatta elämääni on annettu viime vuosina jousimiehiä, joista kaksi ovat ehkä elämäni merkittävimmät ihmiset tänä päivänä. Kumpaankin on lähes telepaattinen yhteys, molemmat saavat minun parhaat piirteeni esiin ja heidän kanssaan on todella helppo ja hyvä olla.
Toisen jousimiehen kuumerkki on härkä, kuten minun aurinkomerkkini. Toisella jousimiehellä on sama nouseva merkki kuin minulla. Nämäkö selittävät kaiken - mutta en saa samanlaista henkistä yhteyttä edes ihmisiin joiden syntymäkartta olisi härälle paljon sopivampi.
Omalla kartallani ei ole jousimiestä ollenkaan. Kuumerkkini on vesimies.
Kummatkin tärkeät jousimiehet on annettu elämääni oudon sattuman kautta. Lisäksi jousimiehiä  on ilmestynyt elämääni viime vuosina muitakin - ja tulleet johonkin melko tärkeään rooliin elämässäni. Mistä etsiä selitystä kartalta tälle jousimiesten ilmestymiselle?
tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #1 : 21.05.2013 08:22:31 »

Tai jousimiehelle härkiä. En tiedä astrologiasta mitään, mutta kiinnostaa kuulla vastaus, koska kuulostaa niin samalta. Tosin minun elämässäni vain yksi härkä, joka tuli oudon sattuman kautta ja johon on lähes telepaattinen yhteys ja todella helppo ja hyvä olla. Oma kuumerkkini on rapu, tämän härän kuumerkki ehkä oinas (oinaiden kanssa tulen kyllä usein hyvin juttuun). Minä nouseva kaksonen ja hän nouseva rapu (nämä nyt ehkä kun en tiedä tarkkaa syntymäaikaa ja miten nää menee...).

Jouskaria hänellä ei tietääkseni ole missään eikä minulla härkää.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2013 08:27:21 kirjoittanut Riisimuro » tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2 : 21.05.2013 08:23:29 »

Mun vanhemmat olivat nuo yhdistelmä.... Toki eronneet, mutta viihtyivät yhdessä 25v., heillä on kaksi lasta yhdessä ja ovat edelleen sydänystävät.
Ei se aina mene niin yks yhteen tän astrologian kanssa..


/A
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2013 12:08:34 »

Itse  kuu jousimies ja ex  aurinko harka ja yhdessä oltiin 17 vuotta. Ei mikään mahdottomuus siis  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: