Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei sinä nikotiinin orja!  (Luettu 4527 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 21.05.2013 20:53:01 »

Nikotinisti, oletko kiinnittänyt huomiota siihen, että kenties puhallat enemmän euroja
savuna ilmaan, kun aikaa Täyteen Kuuhun on alle kuusi (6) vuorokautta?

Minä, sideman, olen poikkeuksellisen herkistynyt tupakan savun hengitys teitä
ärsyttävälle vaikutukselle. Jotenkin on tullut vuosien saatossa sellainen  vaikutelma,
että kun Auringon ja Kuun exactiin oppositioon on alle kuusi vuorokautta aikaa,
kaapuntilla häätyy "väistellä" tupakin savua ja sen hajua tavallista tiuhempaan!

buck2
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.05.2013 09:03:24 »

Tai sitten hajuaistisi herkistyy ko. ajankohtana, aivan yhtä mahdollinen vaihtoehto.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Patteri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 22.05.2013 13:21:03 »

Itse tupakoitsijana olen huomannut että kausiluontoisesti sitä palaa välillä huomattavasti enemmän ilman ulkoista syytä. Pitääkin alkaa kiinnittämään huomiota josko jotain korrelaatiota löytyisi.  Smiley
tallennettu

"Those who have the priviledge to know, have the duty to act" -Einstein
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2013 20:38:37 »

mä väittäisin kans et se on jotain omaa herkkyyttä ennemmin..
sillon kun vielä poltin, niin tuli korkeintaan täydenkuun aikaan poltettua enemmän iltaisin/öisin kun ei saanut nukuttua.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2013 20:50:12 »

Vuosia sitten muistaisin lukeneeni, että nikotiinin orjuuttava perustuu seuraavaan:
nikotiini aiheuttaa aivoissa uusien nikotiinireseptoreiden syntymistä.

Ei liene varmuutta siitä, väheneekö reseptoreiden määrä, kun nikotiinin tulo systeemiin
lakkaa vaikkapa tupakoinnkin lopettamisen vuoksi.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.05.2013 11:45:32 »

Vuosia sitten muistaisin lukeneeni, että nikotiinin orjuuttava perustuu seuraavaan:
nikotiini aiheuttaa aivoissa uusien nikotiinireseptoreiden syntymistä.

Ei liene varmuutta siitä, väheneekö reseptoreiden määrä, kun nikotiinin tulo systeemiin
lakkaa vaikkapa tupakoinnkin lopettamisen vuoksi.

Olen kuullut ihan samaa ja siitä johtuu sitten se, että tupakkaa voi äkisti tehdä mieli vaikka olisi lopettanut jo vuosikymmeniä sitten.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: