Täällä asteentarkkana
, tr-
12. huoneessa, ja
siis
6. huoneessa. Kiinnostus omaa hyvinvointia, ravitsemusta, luonnollisuutta kohtaan tässä muovisessa pikaruoka-kulutusyhteiskunnassa on kasvanut. 6. huonehan on se terveyden ja hyvinvoinnin huone.
Lisäksi, kun mulla on tuo
päällä (ja on vielä pitkään!).
kuvaa "fyysistä minää" ja
muutosta. Ja kun tuo tr-
vielä
6. huoneen natal-
:a. Voisiko näillä selittää keväällä alkaneen karppausintoni sekä sen, että olen keväästä laihtunut 10 kg? Karppaus ei tällä hetkellä ole ehkä niin radikaalia (en "lotraa" rasvalla, vaikken sitä pelkääkään - käytän täysmaitotuotteita ja voita), ehkä enempi keskittymistä luonnollisuuteen sekä ruoan alkuperään.
Tuon
:n ansiosta tunnen itseni enempi Skorpioniksi kuin Jousimieheksi tai miksikään muuksi...
Olo on salamyhkäisempi, suuret porukat ahdistavat, piilottelen syvimpiä tunteita, kun aikaisemmin pieraisin tunteeni reippaasti kaikkien nähtäväksi
Energiaa on - välillä ihan liikaakin! Raivopäistä ja arvaamatonta sellaista - nykyisin VAADIN liikuntaa, jotten käytä valtavia energiavarojani väärin (esim. romutin meidän pölynimurin, joka ei suostunut toimimaan
). Liikun nykyisin 4-5 kertaa viikossa. Olen salamyhkäinen, arvaamaton, täynnä voimakkaita tunteita, jotka pyrkivät pintaan, täynnä fyysisyyttä - unet ja ajatukset sisältävät nykyään vain seksiäseksiäseksiä...
Ja huono puoli on se, että pakotan asiat menemään omalla tavallani, en hyväksy kompromisseja - muuten ei hyvä seuraa... Vähän haitallinen aspekti ihmissuhteiden kannalta...
Rrrrrrakastan tätä hullua energiaa! Tuntuu siltä, että VIHDOINKIN mennään voimalla ja mitään säästelemättä!