Suski kirjoitti toka-sivulla
"Pluto 90 mars: kiukkua ja taisteluja. Voit joutua painostuksen kohteeksi. Joudut mahdollisesti taistelemaan työsi puolesta. Ei kannata riskeerata."Minua painostettiin hiukan vuosi sitten eka neliö-transiitin aikana. Jouduin myös hiukan
taistelemaan töideni vuoksi, enkä voinut jäädä paikkaan. Nuo riskeeraukset mietityttää.. Kun olisi aika pakko sellaisia ottaa. Eihän muuten mitään voi saada!
Ja viimeisenä, kiukut ja taistelut. Ei yhtään (en ainakaan muista) koko kuluneena vuonna! Ja tuo on mun kohdalla jo melkoinen muutos. Olisiko siis niin että olen
:n myötä sokeutumassa toimintatavoilleni. Niin ja
transiitti siis osuu 8.huoneeseen.
Tässä haluan näyttää teille mainion esimerkin ajattelumallistani. Tuossa ihan siivosti ja täysin itseltäni pimennossa kumosin omat ajatukseni. Eikä väliin edes mahtunut montaa lausetta...
Eli tuo "tekijä" on hyvä ottaa huomioon kun lukee "ajatuksiani". ..
Ja meni mulla kaks kertaa hermot viime vuonna, oikeen kunnolla. Mutta ei ollut ketään keneen sitä olisin puhtaalla omalla tunnolla purkanut niin siksi kai unohtu nuokin. Tapahtui transiitti
:n tehdessä yhtymää juurikin tuon nikin mainitseman ap-kartan T-ristin kärkenä olevalle
:lle. Toisen transiitteja en katsonut kun ahdisti silloin koko sotku.
Onneksi nyt alkaa uusi AP!
Kiitos nikki kun avarsit tuota vanhaa ap-karttaa lisää. On niin totta että on helpompi katsoa karttoja jälkikäteen ja todeta sitten mitä minkäkin ohituksen aikana on tapahtunut.
Ja KK, muistinkin sitten lukeneeni koiran hankintahalustasi, mutta luulin että se oli jo. Jotenkin tuli ajatus silloin että sulla osuu tuo "pehmeä" transiitti, siis
4 tai 8 huoneeseen.
Enceladus
noihin syöpä
uutisiin, viesteihin voisi viitata myös Ap-karttasi
, sanansaattaja molemmissa taustalla,ja tekijänäkin,
ja
yhdistetään myös
saattohoitoon. :n yhdistän sikiönkehitykseen, solujen jakautumiseen ja lisääntymiseen
ja tuo sinun neliösi on muuttuvissa merkeissä vielä. Ja uutisoimassa.
Tätä neliötä aattelin siksikin, että ystävälläni (sama syntymäpvm kuin sinulla) on myös tuo (ilman kuuta) ja lähisukulaisen syöpäuutinen. Hällä ei taas ole
:lle.
En sitten yhtään taas tajua, että vaikka mulla kuinka välähtää muistikuutiossa kun luin tuon, että tutulta tuntuu, niin sitten kun "joudun" yksin kuvioita pähkimään, multa aivan kuin katoaa kaikki jo opittu tieto ja "joudun" pohjaamaan siihen vanhaan 10 vuotta sitten luettuun, ehkä 10 kertaakin.
Nii, jouduin muokkaamaan boldauksia