Ennustava astrologia on ihan vierasta minulle, mutta eilen tutkailin transiittilistaani ja huomasin meneillään olevan
yhtymä
transiitin, se alkoi helmikuun lopussa ja päättyy toukokuun lopussa, ja aurinkoni on ensimmäisessä huoneessa. Onko tämä transiitti muuten aika nopea plutotransiitiksi, kun ymmärrsin että ne voivat kestää useamman vuodenkin? Mitä se tarkoittaa?
Oikeastaan voisi kiteyttää, että identiteettini on muuttumassa, en määrittele enää itseäni samojen asioiden kautta kuin aiemmin. Samaan aikaan teen sinnikkäästi aivan omin päin sitä, mistä nautin eniten sillä ajatuksella, että jonain päivänä ansaitsen siitä leipäni ja nyt minulla on ylellisyys vain harjoitella ilman paineita.
Tämä Emelian kirjoitus avasi asiaa kovasti
http://emelia.suntuubi.com/?cat=15&lang=fi&id=43Juuri tuo, että samaan aikaan kun luovutaan ja muututaan myös rakennetaan uutta nousi todella tärkeäksi ajatukseksi. Mielenkiintoista on nähdä mitä vielä tapahtuu vai pysyykö paino jo tehtyjen muutosten loppuunsaattamisesssa ja uusien tapojen hallitsemisessa.
Pluto-transiitithan kestää itsessään joitakin kuukausia, sitten saattaa esim. mennä hetki ja Pluto alkaa perääntyä ja transiitti alkaa toisen kerran. Ja kolmannen kerran transiitti tapahtuu taas, kun Pluto lakkaa perääntymästä ja alkaa taas kulkea eteenpäin. Nää kaikki transiitit tapahtuu tyypillisesti muutaman vuoden sisään.
Mulla oli
(mun aurinko on myös 1. huoneessa
, heh) 2007-2009 aikana ja jouduin itse kans identiteettiasioita käsittelemään. Klassiseen plutomaiseen tapaan mun identiteetti hajosi palasiksi (psykoosi, lapsuuden traumoja tuli esille yms. rankkoja juttuja) ja transiitin jälkeen lähdin aika lailla puhtaalta pöydältä identiteettiä rakentamaan. Kaikkea hienoa on kyllä tullu tajuttua siitä kuka mä oon, mitä mä haluan jne. Ehkä hienoin asia on se, että vaikka se Pluton transiitti oli todella painajaismainen niin sitä ennen mä en edes osannut kuvitella mitä on esim. se onnellisuus ja iloisuus mitä mä transiitin jälkeen aloin tuntea.
Sota on ohi, mut taistelu jatkuu.
Tällä hetkellä mulla on meneillään
mut aina välillä Pluto hellittää otettaan hetkeksi.. Nyt oon saanut lepäillä ehkä kolmisen viikkoa, 3.4. alkaa seuraava rutistus. Mä odotin tätä transiittia kauhulla, ajattelin että mun suhteet äitiin ja läheisimpään naisystävään saattais kariutua tai kokea jonkinnäköisiä konflikteja mut musta on tuntunu et ehkä enemmän tää transiitti liittyy mun parisuhteeseen ja siihen mitä mä ajattelen parisuhteista yleisesti ottaen (
, 5. huoneessa). Ja haluanko mä olla edes romanttisessa parisuhteessa joskus, mitä mulla on annettavaa jollekin ja mitä mä luulen jollain olevan annettavaa mulle ja onko se ees sen arvosta. Tämmösiä ajatuksia.
Uranus on neliöinyt mun aurinkoa tässä pari vuotta ja se itsessään on ollu kasvattava kokemus. Mulla on
ja ehkä sen vaikutuksesta mulla on paljon haaveita ja projekteja mielessä mut en saa aikaiseksi toteuttaa niitä. Nyt
-energia on alkanu potkia persiille et hommiin siitä mut silti mä vaan oon jotenkin "odottanu oikeaa hetkeä". Etenkin tää parisuhde, joka on jo vuoden ollu hajoamassa käsiin, mutta nyt kun Pluton vaikutuksen lähestyessä mä alan pikkuhiljaa tajuta et jotain tarttis nyt tehdä asialle ja mä oon todennäköisesti se, joka sille jotain tekee. Meidän suhteen alkuaikoina mä olin hirveen alistuvainen ja myötäilin mun miestä kaikessa, lähes marttyyrimaiseen tapaan mut sitten mun todellinen luonto alkoi pikkuhiljaa kuoriutua. Mun luonteelle on ollu tyypillistä aina et myötäilen, oon kohtelias ja huomaavainen ja näin, mut asiat on muuttunu TODELLA paljon
sekä
&
transiittien myötä. Oon edelleenkin sitä mieltä et täytyy olla kohtelias ja huomaavainen mut rajansa kaikella. Ei aina tarvi jättää omia tarpeita huomioimatta tms.
Hauskana nippelitietona mainitaan vielä, et Silent Hill -pelit alkoivat kiinnostaa mua akuutisti viimeisimmän Pluto-transiitin ollessaan huipussaan
Pakkohan sitä Plutoa on jotenkin tutkia ja mulle yllättävänä "terapiana" on olleet videopelit (en siis aikaisemmin oo näin paljon pelannut, ehkä se halu uppoutua niihin maailmoihin on myös tätä Pluton vaikutusta).
Meni ehkä ylianalysoimiseksi, mut menköön.
Voimia kaikille Pluton kanssa työskenteleville
Pohjalta me sitten noustaan korkeammalle ku koskaan!