Lizardi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #255 : 30.11.2012 00:16:32 » |
|
Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun. Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan. Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi. Vähän offtopicina tätä pakkaa sekoittaa samaan aikaan alkaen helmikuussa 2013 . Uranus liikkuu huoneessa kolme ja aurinko edelleen siellä kahdeksannessa huoneessa. Siihen päälle vielä ensi keväänä toukokuussa alkaa (huone 6). Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 01:07:15 kirjoittanut Lizardi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #256 : 30.11.2012 10:48:26 » |
|
Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen No nuo transiitithan vähän ounastelevat muutosta ja jos mahdolliset opiskelut vaatisivat muuttoa (ehkä jopa toiselle paikkakunnalle), niin siinähän se muutos sitten olisi. Uudet kuviot ja uudet ympyrät. Minä veikkaan enemmän onnistumista kuin epäonnistumista tässä tapauksessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizardi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #257 : 01.12.2012 00:19:24 » |
|
Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen No nuo transiitithan vähän ounastelevat muutosta ja jos mahdolliset opiskelut vaatisivat muuttoa (ehkä jopa toiselle paikkakunnalle), niin siinähän se muutos sitten olisi. Uudet kuviot ja uudet ympyrät. Minä veikkaan enemmän onnistumista kuin epäonnistumista tässä tapauksessa. Hauskaa, että mainitset muuton. Olen siis muuttamassa varmasti ensi vuoden puolella keväällä tai viimeistään kesällä pääsykokeen jälkeen. Riippuu miten on aikaa silloin Niin voihan nuo transiitit laittaa liikkeelle oikeanlaista energiaa, joka luo tarpeen tehdä selkeitä muutoksia omaan elämään ja lopulta auttaa kevään opiskeluissa. Etenkin tutkailin tuota transiittia. Syntymakartan mars minulla tasan (tai asteen päässä) 5 ja 6 huoneiden rajalla. Olen siksi tulkinnut marsin enemmän sen kuutos huoneen mukaan ja eikös se ole juuri työhön liittyvä huone? Voisi tuoda lisää tarmoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #258 : 02.12.2012 22:16:47 » |
|
Minulla on myös, - ,--kolmas ohitus meneillään, pitäisi liittyä positiivisesti työasioihin,-varsinkin jos on pannut asioita vireille, ja kannattaa seurata , transiitteja ne antaa lisä latausta, oli tr. luonne mikä tahansa. Voisiko muutkin kertoa kokemuksia,-- tai jos on muuten tietämystä, olisi tosi mielenkiintoista. Ihanaa kuulla jotain positiivista tämän kaiken epävarmuuden keskellä. En tiedä mikä minulla on mutta passiivisempaa ja murehtijaa märehtijää saa tällähetkellä etsiä. Minulla alkaa MC 7.12 ja hyvä kuulla että jotain positiivista kun viimeaikoina on tuntunut etten kelpaa mihinkään vaikka kuinka haen ja koulutusta ja kokemusta on... Olen kyllä töissä mutta haluaisin edetä urallani edes sen verran kun on mahdollista. Tosin uudelleen 15.12 alkava voi pistää kapuloita rattaissiin....
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #259 : 25.12.2012 12:47:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #260 : 27.12.2012 20:03:07 » |
|
Minulla on :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13 yhtymä Jotain työhön liittyvää veikkaisin? En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa? t. Iloinen Lumikki Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun. Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan. Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen [/quote] Täällä on yksi, jolla on samat kuviot heti ensimmäisen kerran vuonna 2013, mutta eri huoneissa. Minulla on jo päällä (tarkka tammikuussa) ja tulossa maaliskuussa vielä Pluto on 6. huoneessa ja Uranus 10. huoneessa. Aurinko on AP kartan 4:n huoneessa. Työpaikka lähti jo alta pari viikkoa sitten. Kuvittelisin muuton olevan tulossa ja muutenkin tuntuu työkuviot menevän täysin uusiksi. Lisäksi on 12. huoneessa ja nyt on päällä sen Osaako joku kertoa jotain muuta? Parisuhdetta ei ole, joten se ei voi päättyä [/quote]
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #261 : 29.12.2012 12:02:32 » |
|
[/quote] Ihanaa kuulla jotain positiivista tämän kaiken epävarmuuden keskellä. En tiedä mikä minulla on mutta passiivisempaa ja murehtijaa märehtijää saa tällähetkellä etsiä. Minulla alkaa MC 7.12 ja hyvä kuulla että jotain positiivista kun viimeaikoina on tuntunut etten kelpaa mihinkään vaikka kuinka haen ja koulutusta ja kokemusta on... Olen kyllä töissä mutta haluaisin edetä urallani edes sen verran kun on mahdollista. Tosin uudelleen 15.12 alkava voi pistää kapuloita rattaissiin.... [/quote] Itse olen kokenut pluton trinin MC:lle työelämän rakenteita voimaannuttavana. Ikään kuin seuraisi omakotitaloprojektin valmistumista. Tuntui, että iso urakka on päällä, mutta niin se mökki vaan nousee Myös uranus neliö merkurius on koettu lähimenneisyydessä. Se toi arkeen kiirettä! Oli paljon arkielämän mietittävää, ja stressiä pukkasi. Siinä oli vähän vastaava tilanne kuin jos sinulle tulee yllätysvieraita, niin koetat samaan aikaa imuroida, laittaa kahvia porisemaan ja samalla myös huomaat, että pakastimesi on poksahtanut. Se ei tuntunut kapuloilta rattaissa,vaan että oli monta asiaa, jotka vaativat huomiotasi - yleensä nopealla varoitusajalla. Selviytymisstrategiana on sopeutuminen ja joustavuus. Kannattaa ottaa b-vitamiinia ja hemmotella hermojaan sopivissa väleissä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #262 : 29.12.2012 12:28:27 » |
|
Minulla on :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13 yhtymä Jotain työhön liittyvää veikkaisin? En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa? t. Iloinen Lumikki Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun. Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan. Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen Lumikki, kysyit tuosta pluton neliöstä venukseesi, joka on väljässä yhtymässä aurinkoon. Vastaus on kyllä. Ajallisesti vaikutus saattaa heittää, sillä jos yhtymä on väljä, sinulla on voinut jo olla kyseinen neliö. Tai sitten se on vasta tulossa. Oletan jälkimmäistä. Olen hyvin kiinnostunut Pluton transiiteista, koska ne ovat jollain tapaa ambivalentteja. Niin kuin Emilia tuossa ylempänä totesi, Pluton vaikutusta ei edes huomaa, kun ne ovat päällä, vaan vasta sitten kun ne ovat ohi. Jos kuitenkin omassa elämässään tutkailee astrologiaa enemmän kuin sellainen, joka sitä ei seuraa, joitain johtopäätelmiä Pluton vaikutusaikanakin voi rakennella. Itselläni on päällä Pluton oppositio aurinkooni. Siinä lienee jotain samansuuntaista kuin neliössäkin. Plutossa on mielestäni aina kyse oman voiman haltuunotosta. Se voi tapahtua menetysten, aggression, kuoleman, sodan, julmuuksien kautta. Jotenkin olen nykyään taipuvaisempi sellaiseen ajatteluun, että me ihmiset valitsemme jollain tasolla kokemamme asiat kehittyäksemme. Näin ollen ne haasteet, joita ihminen kokee haastavien Pluto-transiittien aikana, ovat juuri niitä, joita henkiset muskelimme tarvitsevat kehittyäksemme. Vanha viisaus pätee tässäkin: kenellekään ei anneta määräänsä enempää. Yksinkertainen esimerkki: henkilö on kyllästynyt työhönsä. Hänen mielestään työ ja hänen henkilökohtainen elämänsä ovat ristiriidassa. Hänet mahdollisesti irtisanotaan, ja hän joutuu kokoamaan minänsä, mielensä ja elämäntapansa uudelleen. Tämä on pitkä prosessi, jonka jälkeen henkilö huomaa uudistuneensa ja tajuaa, että työpaikan menettäminen olikin onnen potku! Nyt hän on vapaa seuraavaan elämänvaiheeseen, jota ei voisi kokea, ellei Pluto olisi ollut mukana muutosagenttina. Tätä ajatustapaa peilaten voisin arvioida näin lonkalta Lumikki sinun tapauksessasi, että nyt kohtaat Pluton tietyt haasteet minääsi (aurinko) kohdistuen. Tulet enemmän itseksesi. Pidä tätä hyvänä asiana- menethän henkisesti eteenpäin! Sen jälkeen koet mahdollisesti arvomaailmaasi ja ihanteitasi (venus) kohdistuvat puhdistukset.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #263 : 01.01.2013 13:51:46 » |
|
Itselläni tr.- edelleen liikuskelee 12. huoneessa. Paljon itsetutkiskelua olen joutunut tekemään, paljon miettimään, kuka olen ja hahmottamaan omaa persoonaani. Jostain syystä harrastan paljon analysointia, niin omien kuin muidenkin ihmisten käytösmalleja yms. - liikaakin vajoan välillä omaan ajatusmaailmaani! Mulla on ollut lisäksi päällä -transiitti, nyt mennyt voimakkain vaihe jo ohitse. Olen joutunut pohtimaan, onko työ ja materia kaikki kaikessa, mitä loppujen lopuksi hyödyn niistä (laskusolmu- kun helposti tuppaa uhraamaan kaikki henk.kohtaiset suhteet työn ja materian edessä) ja miksi en olisi tyytyväinen siihen, mitä jo omistan - loppupeleissä kun materia ei seuraa meitä hautaan. Olen oppinut nauttimaan siitä, mitä mulla jo on sen sijaan, että tuntisin jatkuvaa turhautumista siitä, mitä ei ole ja mitä pakonomaisesti haluan (vaikken välttämättä tarvitse) Toinen vaikutus on se, että olen alkanut turhautumaan, jos asioissa ei ole selvää päämäärää ja nauttimaan rutiineista, arjen pienistä valopilkuista sekä järjestelmällisyydestä kaikessa ( 6. huoneessa...). Ajelehtimisen aika lienee ohitse. Niin, jos vielä saisi sen lopullisen järjestelmällisyyden aikaiseksi, siinä voi mennä hetki (sanoo Jupiterin ja Neptunuksen lapsi)... Niin, ja terveyteen liittyvät asiat ovat nousseet mielenkiinnon ja työstämisen kohteeksi - tässä lienee vaikuttaa mm. kiinnostus ruokavalioon (aloitin 2011 karppaamisen), ruoan alkuperään ja luonnollisuuteen. Sekä kiinnotus luonnon tarjoamaan ravitsemukseen on noussut korkealle agendassani (nytkin pakkanen pursuaa metsästä haettuja marjoja, sieniä sekä itseammuttua hirvipaistia sekä on siellä pari rusakonpoikastakin) Jotenkin tunnen näissä asioissa olevani kokonaisempi Monissa muissa asioissa työstettävää vielä riittää... ei jätä rauhaan vieläkään, -transiitti kun muodostuu koko ajan vaan entistä ajankohtaisemmaksi - saas nähdä, mitä se tuo tullessaan... Innolla kyllä odotan
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Lizardi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #264 : 06.01.2013 20:57:45 » |
|
Minulla on :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13 yhtymä Jotain työhön liittyvää veikkaisin? En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa? t. Iloinen Lumikki Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun. Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan. Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi. Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen Lumikki, kysyit tuosta pluton neliöstä venukseesi, joka on väljässä yhtymässä aurinkoon. Vastaus on kyllä. Ajallisesti vaikutus saattaa heittää, sillä jos yhtymä on väljä, sinulla on voinut jo olla kyseinen neliö. Tai sitten se on vasta tulossa. Oletan jälkimmäistä. Olen hyvin kiinnostunut Pluton transiiteista, koska ne ovat jollain tapaa ambivalentteja. Niin kuin Emilia tuossa ylempänä totesi, Pluton vaikutusta ei edes huomaa, kun ne ovat päällä, vaan vasta sitten kun ne ovat ohi. Jos kuitenkin omassa elämässään tutkailee astrologiaa enemmän kuin sellainen, joka sitä ei seuraa, joitain johtopäätelmiä Pluton vaikutusaikanakin voi rakennella. Itselläni on päällä Pluton oppositio aurinkooni. Siinä lienee jotain samansuuntaista kuin neliössäkin. Plutossa on mielestäni aina kyse oman voiman haltuunotosta. Se voi tapahtua menetysten, aggression, kuoleman, sodan, julmuuksien kautta. Jotenkin olen nykyään taipuvaisempi sellaiseen ajatteluun, että me ihmiset valitsemme jollain tasolla kokemamme asiat kehittyäksemme. Näin ollen ne haasteet, joita ihminen kokee haastavien Pluto-transiittien aikana, ovat juuri niitä, joita henkiset muskelimme tarvitsevat kehittyäksemme. Vanha viisaus pätee tässäkin: kenellekään ei anneta määräänsä enempää. Yksinkertainen esimerkki: henkilö on kyllästynyt työhönsä. Hänen mielestään työ ja hänen henkilökohtainen elämänsä ovat ristiriidassa. Hänet mahdollisesti irtisanotaan, ja hän joutuu kokoamaan minänsä, mielensä ja elämäntapansa uudelleen. Tämä on pitkä prosessi, jonka jälkeen henkilö huomaa uudistuneensa ja tajuaa, että työpaikan menettäminen olikin onnen potku! Nyt hän on vapaa seuraavaan elämänvaiheeseen, jota ei voisi kokea, ellei Pluto olisi ollut mukana muutosagenttina. Tätä ajatustapaa peilaten voisin arvioida näin lonkalta Lumikki sinun tapauksessasi, että nyt kohtaat Pluton tietyt haasteet minääsi (aurinko) kohdistuen. Tulet enemmän itseksesi. Pidä tätä hyvänä asiana- menethän henkisesti eteenpäin! Sen jälkeen koet mahdollisesti arvomaailmaasi ja ihanteitasi (venus) kohdistuvat puhdistukset. Minä taisin kysyä tuosta transitoivan pluton neliön vaikutuksesta . Meni varmaan vähän sekaisin, kun Lumikki lainasi samaa teksitä Hyvä tietää, että pluto vaikuttaa samalla siihen venukseen. Aloin nyt katsomaan noita transiittejani muutaman vuoden haitarilla ja minulla on näemmä ollut avautuva neliö vuosien 2008-2010 välillä. Eli se olisi ilmeisesti mennyt. Enpä ole tuostakaan ollut siihen aikaan tietoinen, mutta nyt voin tunnistaa tiettyjen asioiden liittyvän todennäköisesti siihen transiittiin. Samoihin aikoihin on kyllä ilmeisesti ollut pari muutakin vahvaa transiittia. En ole ihan varma mihin tämänhetkinen vaikuttaa, mutta olen alkanut yhtäkkiä uudelleen pohtimaan mitä alkaisin opiskelemaan. Luulin että olin jo päättänyt! Tämä siis voisi olla osa pluton tuomista teemoista? Tietyllä tavalla kyllä tiedostan tarvitsevani tätä transiittia ja uskon sen lopulta tuovan jotain hyvää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2013 21:00:01 kirjoittanut Lizardi »
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #265 : 13.01.2013 16:59:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
keltasirkku
Vieras
|
|
« Vastaus #266 : 20.01.2013 18:43:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
|
« Vastaus #267 : 23.01.2013 20:58:53 » |
|
Minulla on nyt päällä oppositio ja en ole koskaan ollut niin kasvokkain oman naisellisuuteni pimeiden puolien kanssa. Pintaan nousee todella epämielyttäviä piirteitä esille ja olen jaksanut näitä hämmästellä. Kova metsästysvietti päällä ja seksuaalinen vireys todella korkealla. Olen myös saanut kosketuksen naisten kollektiiviseen tuskaan ja yhteen aikaan en saanut lohtua kun Barry Longin kirjoituksista. Ihmisenä ja naisena oleminen on niin uskomattoman monipuolinen ja haastava että ihan hengästyn välillä. Mitään suhdetta en ole kyennyt rakentamaan, siihen ei voimavarat ole riittänyt. Kaikki pinnallinen kivaa onnistuu mutta niitten varaan on turha lähteä ruusuja hakemaan. Erittäin haastava aikaa ja nähtäväksi jää mitä jää käteen, jos mitään muuta kun sydänsuruja
|
|
|
tallennettu
|
You were born to be real not to be perfect.
|
|
|
Sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #268 : 29.01.2013 13:41:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilian
Kohtuuastroilija
-All Is One-
|
|
« Vastaus #269 : 31.01.2013 13:52:40 » |
|
Olen Ebenian kanssa samaa mieltä ettei todellakaan tarvitse alkaa pelkäämään Pluton transiitteja. Niistä on vain selvittävä. Esimerkiksi kun minulla on nyt tämä transiittina, siihen liitetään usein mahdollisuus menetyksiin tai hankaluuksiin liittyen johonkuhun läheiseen naiseen, eli todennäköisimmin äitiin, anoppiin, mummoon tai vastaavaan, mutta minulle ei ole tullut mieleen missään vaiheessa pelätä äitini menettämistä. Hän on hyvässä kunnossa vaikka täyttääkin vuoden kuluttua jo 75 vuotta. Eli aina ei ole kyse kuolemasta, vaikka voi ollakin... Olen kylläkin kuullut paljon tietoa muilta joilla on tämä transiitti on paljon huolta läheisistään. Omalla kohdallani 1996-1997 oli puolestaan menossa puolestaan toi tullessaan yllätyksekkään tapahtumaketjun, jonka lopuksi menetin isäni. Sitä ei voinut ennakoida, mutta näin jälkeen päin sen voi hyvin nähdä. Tässäkin täytyy aina muistaa, että Pluton transiittia ja sen luonnetta kuvaa hyvin paljon myös sen sijoittuminen syntymäkartalla. Omalla kartallani se on 8. Huoneessa, joten se toimii minun kohdallani 8.Huoneen teemojen luonteisesti. Ebenian kohdalla muutos kohdistuu elämänpäämääriin ( ) ja transiittia on myös kuvattu henkilökohtaisella tasolla lopulta hyvin myönteiseksi transiitiksi, vaikka yhtymä jännitteinen onkin... Koska on yleensä aloittava transiitti, sillä sanotaan kohdalla olevan enemmänkin voimauttava vaikutus. Yleisesti Pluton transiiteista Aurinkoon sanotaan että ne määrittävät elämäntarkoitusta. Omalla kohdallani ei tuo transiitti elämäni aikana tule toteutumaan.. muita Pluton transiitteja Aurinkoon kyllä on ollut, viimeisimmäksi joka päättyi syksyn puolivälissä ja oli kyllä oikein myönteinen, mutta menetti merkitystään tämän toisen transiitin varjossa. Minkään transiitin takia ei tarvitse kärsiä.
Tähän kommentoin sen verran, että jos jotain oikein kovasti rakastaa ja sen puolesta elää ja tuntee, niin aivan varmasti voi myös kärsiä. Kärsimystä, kipua tai tuskan tunnetta toisen puolesta tai vuoksi kun ei valitettavasti voi valita. Tässäpä tuli selvennystä, minä ainakin pitäisin näitä pluton transiitteja puhdistavina, vaikeina mutta tarpeellisina. Mielenkiinnolla odotan tuota- tai no sehän alkoi tänään- transiittia
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
|
|
|
|