Tällä pimatsulla koittaa kohta
, tarkka ohitus vasta tammikuussa mutta marraskuussa pitäisi jo alkaa tuntua, tuossa 19. päivän tienoilla.
En tiedä liekö Pluton vaikutusta, mutta on ollut ehkä elämäni tähän astisin rankin, haastavin ja vaativin aika. Piti katsoa totuutta silmiin. Elokuussa perheenjäsenen kuolema, viikko ennen sitä tapasin uuden ihmisen jonka energia on niin magneettisa että pistää oikein väsyttämään, tästä parin kuukauden päästä lapsuuden kodin menetys.. Ja mä kun aattelin että sekstiili olisi jotenkin
hyvä asia? Vai vaikeuksien kauttako voittoon? ei pliiiis enää
Odotan kyllä toimintaa, mun elämässä ei ole tapahtunut vuosi kausiin oikeasti mitään merkittävää, sanotaanko että positiivisia asioita, sellasia suuria
hyviä asioita. Aina menty sieltä pohjamutien kautta.
Samaan aikaan mulla alkaa vahva
, kestää myös noin vuoden eteenpäin. Siis pitääkö mun edelleen jatkaa tätä elämää vaan haaveillen, haluaisin jo jotain konkreettista tapahtuvan. Yritystä on ollut, mutta se ei aina riitä ja vastoinkäymiset väsyttää.
Haluaisin rakastua, päästä opiskelemaan, voimia aloittaa harrastuksia (niitä
henkisen puolen voimia)... En enää mitään pelkkää syvällistä pohdintaa ja mietiskelyä, vaan TOIMINTAA!! elämä suoraan sanottuna maistuu kuivalta puulta
toivotaan parasta ja pelätään pahinta...