Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsen syntymä kartalla  (Luettu 11693 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.05.2013 12:36:37 »

Heips,

Sitä vaan kysyisin että näkyykö tulevan lapsen syntymä äidin kartalla? Mistä sen näkee, kuinka tulkita karttaa?
Mulla on tunne että joskus oon nähny ketjun aiheesta, mutta en sitä löytänyt. Itsellä alkaa laskettu aika lähestyä, siksikin kiinnostaa näkyykö tämä tuleva lapsi mun kartalla, koska omaan silmään ei osu "uutta" kartalla.. Enkä osaa tarpeeksi taiten tulkita tuota karttaa.
tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2013 12:49:39 »

Muistaakseni kannattaa katsella transiitteja.  Mutta minkä ja mihin kohdistuvia?  Oon mäkin tästä kuullu tai lukenut jostain mutta eipä muistu mieleen.  Joku muu varmaan muistaa ja tietää.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2013 12:54:12 »

Tämmösen löysin äkkiseltään haulla
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=1370.0
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.2013 14:37:59 »

^Kiitos meimi, minäpä syvennyn tuonne nyt alkuun  Wink
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2013 11:18:50 »

Heips,

Sitä vaan kysyisin että näkyykö tulevan lapsen syntymä äidin kartalla? Mistä sen näkee, kuinka tulkita karttaa?
Mulla on tunne että joskus oon nähny ketjun aiheesta, mutta en sitä löytänyt. Itsellä alkaa laskettu aika lähestyä, siksikin kiinnostaa näkyykö tämä tuleva lapsi mun kartalla, koska omaan silmään ei osu "uutta" kartalla.. Enkä osaa tarpeeksi taiten tulkita tuota karttaa.

chiron transiitit ainakin antaa viestiä, mut saattaa kohdistua joittenkin 'poikimis'-planeettojen keskipisteeseenkin. Yks tuttu aikanaan yritti omasta tahdostaan katsoa mulle lasta syntyväksi. Hämmästelin, mitä se yleensä hänelle kuuluu.
Ois ollut eri asia, jos olisin pyytänyt. Mutta näitä tulkki-tehtailijoita on kyllä liiaksikin tässä maailmassa. Ehkä oma elämänsä niin p*run kuivaa, että pitää sotkeentua muittenkin elämän suunnitteluun. Katsoa sellaistakin, mitä ihminen itse ei edes ehtisi toteuttaa.

Asioitten on hyvä tulla sisäsyntyisesti...

...niinkuin sinulle, kun tilaus sisässä ja toimitusta vailla! Lycka till.  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 27.05.2013 15:30:04 »

^ hahaa, meitä on moneen junaan. Jospa tuttavasi löysi jotain sisältöä elämäänsä kurkkimalla sun elämään  buck2
mutta, kiitos sullekin vastauksesta, on mielenkiintoista tutkia omaa karttaa ja löytää uusia "ulottuvuuksia"  Cheesy
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #6 : 27.05.2013 20:54:18 »

Skorpionina astrologian biologinen puoli kiehtoo joten latelen tässä mieleen muistuvia indikaattoreita:

1.Vitoshuoneen hallitsijan sijainti ja aspektit sekä ko. huoneessa mahdollisesti majailevat planeetat kertovat jotain muksujen määrästä ja mahdollisesta luonteesta. Onko hallitsija esim. yhtymässä tai oppositiossa johonkin planeettaan? Määrittelee sekä tulevaa/tulevia lapsia että itse lisääntymistapahtumaa (harkittu lapsi, vahinkolapsi, iltatähti, jne.)

2.Transiitit nataalikartan Cerekselle viittaavat sekä hedelmöitymiseen tai sen mahdollisuuteen että raskaana olemiseen.

3.Varsinaisena "synnytystransiittina" pidetään kuitenkin Marsin ja Jupiterin transiitteja naisen nataali-Marsille ja nataali-Jupiterille, koska kyseessähän eräänlainen biologinen urheilusuoritus (verta, hikeä ja kyyneleitä) sekä uuden alku.

4.DNA-asteroidi ja siihen sekä sen merkin hallitsijaan missä asteroidi sijaitsee, kohdistuvat aspektit, koska viime kädessä kyse on solunjakautumisesta ruumiin sisällä. Tosin samalla asteroidilla voidaan ennakoida esimerkiksi kaikenlaisia mutaatioita, kuten syöpiä, joten pienellä varauksella suhtautuisin. (Syynään itse ko. asteroidia juuri tällaisista lääketieteellisistä syistä.)

Että tällaisia pikku vihjeitä. angel angel
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 30.05.2013 13:58:56 »

^ hahaa, meitä on moneen junaan. Jospa tuttavasi löysi jotain sisältöä elämäänsä kurkkimalla sun elämään  buck2
mutta, kiitos sullekin vastauksesta, on mielenkiintoista tutkia omaa karttaa ja löytää uusia "ulottuvuuksia"  Cheesy

Totta. Kaveri oli niin laskelmoiva ja sosiaalisia tilanteita ymmärtämätön, että pistin tuttavuudenkin jäihin 'toistaiseksi' - hänen lastensa ollessa läsnä ja kerroin tarkalleen miksi. Eipä voi hra Utelus kellekään valehdella miksi en enää pidä minkäänlaista yhteyttä. Nytpä uskonkin, että se aikajana yltää tästä elämästä erkaantumissajankohtaani, ainakin tuntuu siltä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 30.05.2013 15:14:46 »

Skorpionina astrologian biologinen puoli kiehtoo joten latelen tässä mieleen muistuvia indikaattoreita:

3.Varsinaisena "synnytystransiittina" pidetään kuitenkin Marsin ja Jupiterin transiitteja naisen nataali-Marsille ja nataali-Jupiterille, koska kyseessähän eräänlainen biologinen urheilusuoritus (verta, hikeä ja kyyneleitä) sekä uuden alku.

Eli nämä ilmenee kuinka kartalla? Huomaat varmaan että oon pihalla kuin lumiukko näissä asioissa  uglystupid2

tallennettu

Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.2013 15:15:33 »

Totta. Kaveri oli niin laskelmoiva ja sosiaalisia tilanteita ymmärtämätön, että pistin tuttavuudenkin jäihin 'toistaiseksi' - hänen lastensa ollessa läsnä ja kerroin tarkalleen miksi. Eipä voi hra Utelus kellekään valehdella miksi en enää pidä minkäänlaista yhteyttä. Nytpä uskonkin, että se aikajana yltää tästä elämästä erkaantumissajankohtaani, ainakin tuntuu siltä.

Parempi varmaan niin, ainakin jos ei oo ottanu opikseen ja jättää toisten elämät rauhaan  knuppel2
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #10 : 30.05.2013 17:33:09 »

Eli nämä ilmenee kuinka kartalla? Huomaat varmaan että oon pihalla kuin lumiukko näissä asioissa  uglystupid2

Eli transitoivan Marsin aspekti nataali-Marsille tai Jupiterille, tai transitoivan Jupiterin aspekti nataali-Marsille merkitsee itse synnytystapahtumaa - edellyttäen, että on sitä ennen yleensäkin raskaana. Itse raskauteen taas viittaa aktiivinen nataali-Ceres eli siihen kohdistuvat transiitit. Esim. astro.comiin omaa karttaa väsäämään ja sieltä näkee onko ns. "osumia."
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 30.05.2013 18:42:35 »

Raskauden alkaessa ovat myös Kuu ja akselit tyypillisesti vahvojen transiittien vaikutuksen alaisia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 09.06.2013 14:02:45 »

Positiivisen testin tehdessä transitoiva neptunus oli täsmälleen samassa asteessa radix-kuun kanssa (joka myös vitoshuoneen hallitsija), khiron nousuakselin tuntumassa, jupiter IC-akselilla ja silmään pisti myös juno täsmälleen samassa asteessa kuin noususolmu.

Ceres oleilee radixilla nelosessa, eli jupiter kulkee sen ohi raskauden aikana ja lasketun ajan tienoilla jupiter on siirtymässä vitoshuoneeseen, aurinko noususolmuni päällä, juno nousulla, neptunus yhä kuuhun yhtymässä, khiron peruutellut hieman kauemmas noususta sekä transitoiva saturnus yhtymässä radix-marsiin. Ja koska myös jupiter oleilee nelosessa, on käsillä myös jupiterin paluu.

Voisiko näistä päätellä, että raskaus jatkuu ja kaikki menee hyvin?  smitten smitten

muok. luinkin väärin kato vegan viestistä marsin transiittipariksi saturnuksen, mutta hmm.. lasketun ajan tienoilla jupiter on 10 asteen orbilla kolmiossa marsiin. Varsin väljä orbi.. Voisiko tulkita niin, että synnytys todennäköisimmin tapahtuu tiukimman orbin aikana? Ja kolmion ollessa kyseessä ei olisi vaikea synnytys? *ristii kädet*  :Smiley Smiley

muok2. tarkka jupiterin ja marsin kolmio toteutuu sen verran aikaisin, että vauva syntyisi keskosena. Voisiko todennäköinen synnytyksen laukaisija taas olla tässä tapauksessa marsin päälle tarkasti siirtyvä saturnus?

« Viimeksi muokattu: 09.06.2013 14:11:20 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.06.2013 14:31:35 »

Onnea odotukselle Ave^^!

Neptunus pysynee melko tarkasti Kuun päällä koko raskauden ajan, eli sehän näkyy teillä sitten synastriassakin, kunhan lapsi syntyy. Minulla Neptunus oli koko raskauden ajan MC:llä ja vaikka hän Oinas-poika onkin, niin Kalojen merkki on varsin vahva hänen kartallaan.

Minulla oli lasketun ajan paikkeilla potentiaalisia Jupiter-Mars-synnytystransiitteja, mutta eipä poika suostunut silloin tulemaan maailmaan. Ainoat tarkat transiitit synnytyspäivänä olivat Merkuriuksen yhtymä Kuulle ja em. Neptunuksen yhtymä MC:lle. Poika syntyi 2 viikkoa lasketun ajan jälkeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Vieras
« Vastaus #14 : 09.06.2013 19:13:40 »

Ainakin tuo kato vegan mainitsema Marsin ja Jupiterin transiitti pitää paikkansa mun äitini kohdalla, sillä meidän välisessä synastriassa mun Jupiter on tarkassa yhtymässä äitini Marsiin - orbi on ainoastaan noin 4 kulmaminuuttia. Lisäksi karttani Saturnus-Uranus yhtymä on yhtymässä hänen Cerekseen ja mun Ceres on yhtymässä hänen Chironiin.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: