Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 09.05.2006 22:14:05 » |
|
PS. ettehän pahastu kun hypin säännöissä... : Gigianne on joo antanut itsestään aika rock´n roll kuvan. Mutta toisaalta mieleeni muistui se hänen jossain viestissään mainitsema Lumikki. Hänellä varmasti on se oma herkkä ja haavoittuvakin puolensa. Joka tapauksessa erittäin sydämellinen ja aito. Aivan nappiin meni *Nikita* ! Minunkin kohdallani pätee hyvin sanonta: Ei ole koiraa karvoihin katsomista tai ulkokuori pettää. Eli ulospäin voinkin vaikuttaa "kovikselta" tms. vaikken sisimmässäni sitä olekaan. Ikuinen rebel kylläkin... Ja aito ja sydämellinen. Heh, kyllä se vaan niin on, että ikäkin "pehmentää", vaikka hautaan asti olenkin hevi/rock-nainen... ROCK'N' ROLL !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Q
|
|
« Vastaus #16 : 09.05.2006 23:01:56 » |
|
*Nikita* vielä uinuva ihana KUKKA, joka osaa olla HERKKÄ ja ymmärtäväisen LEMPEÄ, mutta myös tarvittaessa napakka ja TOPAKKA varreltaan, joka on SUORA
täysikuu voiko olla täysikuu muuta kuin NAISELLINEN, lempeän PEHMEÄ ja YSTÄVÄLLINEN kaikille? omistakin vaivoistaan ja vaikeuksistaan huolimatta MUKAVA ja luonnon kauneutta arvostava RAKASTAVA taikaolento
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 10.05.2006 04:37:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 10.05.2006 08:39:22 » |
|
INTI on myös hän herkkä ja luultavasti nauttii lasten seurasta erityisen paljon. Hmm kuten myös aikuisten seurasta... hmm no siis toisin sanoen luultavasti ei ole erakkoluonne. En keski nyt yhtäkkiä muuta. Tuo sosiaalisuus tuli päällimmäisenä mieleen. Minäkin hypin säännöissä... Mahtavaa, lapset onkin tärkeimpiä olioita maailmassani. Erakkoluonne kylläkin olen, mutta vain vasen puoleni, oikea puoleni on taas supersosiaalinen... Miten kaikilla meneekin niin hyvin nämä arvaukset... jA nIKITA on mullekin tooosi herkkä, vähän ujo, menee piiloon kun sattuu mutta rohkeasti tulee ulos ja päättää että piru vie eipäs satu. Naisellinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 10.05.2006 09:58:10 » |
|
Remppa, mistä sä voit tietää että mä olen kauheessa pastillikoukussa?? Tää on aika hauskaa, kun mun kohdalla kaikki on mennyt melkein täydellisen pelottavan oikein!! Rempasta mulle tulee mieleen sellanen vähän hulivili poikatyttö, tekee kaikkia miehekkäitä juttuja ja puhuu ronskia kieltä, mutta sisimmässään hänellä on paljon vaaleanpunaisia tyttömäisiä haaveita... Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori. Täysikuu on äidillinen ja lempeä, mutta tomera. Hän rakastaa pitkiä iltakävelyjä lämpiminä syysiltoina, kun hämärä on laskeutunut. Nikita on tyttömäinen ja raikas. Innostuu uusista asioista. Ehkä hieman ujo, mutta saa varmuutta päivä päivältä. Herkkä ja näkee kauneutta joka puolella... Nikita kuuntelee iloista ja tanssittavaa musiikkia. Katja-Q on älykäs ja looginen. Perehtyy asioihin perinpohjin. Hän on erittäin kohtelias. Hänellä on realistinen näkemys elämästä ja hän tykkää kissankellonsinisestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 10.05.2006 10:10:22 » |
|
Taria on viisas ja äidillinen. Ohjaa ja neuvoo toisia mielellään. Tasapainoinen. Rakastaa maanläheisiä värejä ja tekee käsitöitä.
Hannuli on monilahjakas ja kunnianhimoinen. Lämmin persoona, herkkä mutta silti rempseä. Tykkää ukonilmasta. Erittäin sosiaalinen.
Tähtikeinu on viattoman oloinen. Ehdottoman rehellinen. Empaattinen. Katselee paljon leffoja lähimpien ystävien/perheenjäsenten kanssa.
Sorry et mäkin luistan näistä omista säännöistäni, mut on niin hauskaa keksiä kaikista jotain, vaikka ei ole oikeestaan minkäälaista käsitystä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 10.05.2006 10:41:56 » |
|
Remppa, mistä sä voit tietää että mä olen kauheessa pastillikoukussa?? Tää on aika hauskaa, kun mun kohdalla kaikki on mennyt melkein täydellisen pelottavan oikein!! Rempasta mulle tulee mieleen sellanen vähän hulivili poikatyttö, tekee kaikkia miehekkäitä juttuja ja puhuu ronskia kieltä, mutta sisimmässään hänellä on paljon vaaleanpunaisia tyttömäisiä haaveita... Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori. Täysikuu on äidillinen ja lempeä, mutta tomera. Hän rakastaa pitkiä iltakävelyjä lämpiminä syysiltoina, kun hämärä on laskeutunut. Nikita on tyttömäinen ja raikas. Innostuu uusista asioista. Ehkä hieman ujo, mutta saa varmuutta päivä päivältä. Herkkä ja näkee kauneutta joka puolella... Nikita kuuntelee iloista ja tanssittavaa musiikkia. Katja-Q on älykäs ja looginen. Perehtyy asioihin perinpohjin. Hän on erittäin kohtelias. Hänellä on realistinen näkemys elämästä ja hän tykkää kissankellonsinisestä. hei joo,,,se on ikäväkyllä noin.....mun kielenkäyttö on kauheeta mutta en tarkoita kellee pahaa sillä...ja oikeesti musta ois pitän varkilla tulla poika mutta olkoon meneehän tää likanakin kai
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 10.05.2006 10:52:30 » |
|
Gigiannesta mulle tulee mieleen sellainen tosi aloitteellinen ihminen.. Gigianne haluaa olla erilainen ja erottuukin joukosta omaperäisellä tyylillään... Hän on hyvin herkkä, mutta juuri se on hänen vahvuutensa! Kun gigianne on yksin kotona, hän puhuu ja naureskelee itsekseen niin kuin joku hajamielinen professori. Huh, osuitpas sinäkin ihan oikeaan, valonkantaja ! Tuosta aloitteellisuudesta en kyllä aina menisi ihan takuuseen... Muuten osui ihan nappiin !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #23 : 10.05.2006 11:20:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 10.05.2006 11:44:22 » |
|
No kyllähän nuo teidän mielikuvat varmasti paikkansa pitävät. Kun olen hyvällä tuulella niin olen tyttömäinen ja tanssahtelen ympäriinsä. : Pidän makeasta, mutta elämäni makein asia tähän mennessä on ollut kyllä suklaa. Muuten ollut elo aika suolaista... joskus jopa kitkerää ja hapanta... Amatsooni... hui! Haluaisin olla pikemminkin eteerinen... Mutta ole nyt tyypillisellä Jousimies, nousu Rapu ruumiinrakenteella eteerinen... hah hah hyvä vitsi. Se kissamainen oli aika ihana... miau : Kiitos teille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 10.05.2006 11:58:59 » |
|
TäysikuuHieman mystinen, mutta tukevasti omilla jaloillaan seisova rohkea ja naisellinen nainen. Pohdiskelija joka miettii syntyjä syviä. Elämäntaitoa ja kokemusta kertynyt monella saralla. Henkiselläkin. Katja QRehti ja rehellinen, vahvat mielipiteet omaava nainen, joka osaa kirjoittaa hyvin ja selkeästi. Lempeä ja äidillinen koti-ihminen. Tällaisia tuli mieleen. Toivottavasti tajusin oikein, että piti kahdesta edellisestä (siis joista ei vielä "tulkintaa") laittaa... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #27 : 10.05.2006 18:49:29 » |
|
Olen itse hiukan arka ottamaan osaan kaikkiin keskusteluihin. Vaikka joskus haluaisi ottaa osaa keskusteluihin, minulta vaan ei asiat/jutut lähde luistamaan. Minusta kaikki astrolaiset ovat samanlaisessa asemassa. En voisi luokitella ketään huonommaksi tai paremmaksi. Kaikki astrolaiset ovat omalla tavallaan ihastuttavia persoonia, vaikka heitä ei näe lainkaan. 1. RAKASTETTAVIA 2. YMMÄRTÄVÄISIÄ 3. LÄMMIN SYDÄN 4. YSTÄVÄLLISIÄ 5. HUOLEHTIVIA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 10.05.2006 19:05:37 » |
|
Elämänilo, positiivinen. KIITOS!! Lisäisin listaan myös utelias... en pystynyt näkemään tuota kuvaa, jos siinä viestissä oli joku kuva. Odessa, ihanaa että uskaltauduit heittämään kommenttia. Luultavasti olet itse toiset hyvin huomioon ottava, rauhallinen ja luotettava. älä suotta arkaile, olet epäilemättä lämmin ja sydämellinen ihminen, jolla on paljon ajatuksia herättävää sanottavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #29 : 10.05.2006 19:13:57 » |