Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134537 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #60 : 11.05.2006 14:08:12 »

Remppa, jos kieli tuottaa sinulle ongelmia niin laita vain saamasi viesti tänne näkyville (kopioi teksti - liitä) ja täällä on monta enkeliä, jotka mielellään kääntävät viestin suomeksi.
 Smiley

Tuossa linkissä näkyikin olevan pareille, mutta  www.iawake.com ja sieltä löytyy ei-paritulkintaa ja edelleen täältä varmasti löytyy halukkaita kääntäjiä.  Wink

Edit vielä kerran... tarkempi osoite.

http://www.iawake.com/iam/angel/general/index.php
« Viimeksi muokattu: 11.05.2006 14:11:48 kirjoittanut *Nikita* » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #61 : 11.05.2006 15:41:07 »

Elmänilo on kuin äitini...hänestäkin olen heti ensi metreillä luonut kuvan....avara ja suuren suuri syli. Nykyaikanen äiti teressa....pois lukien se huivi.
Joskus saattaa olla liiankin auttava ja helposti antaa kaikkensa jolloin on tyhjä olo ja silloin hänen yleisilme on väsynyt mutta eleillään antaa silloinkin apua ja turvaa.Hän hoitaa kaikki kodittomat kissat ja ruokkii puluja kaiken aikaa ja jos hänellä olisi pilli jolla soittaa niin mailman vähäosaset kulkisai äänen perässä ja hän edessä smitten

(http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif)

Mistä sää elämänilo noita enkeleitä löydät tai siis joo.näin linkin mutta kun joku ei tota kieltä hallitse Sad niin millaisen enkelin remppa voisi saada tai olla tai kuis vaan....nyt kun tota enkelin neuvoja tarttis taas oikeen roppakaupalla Sad
Hei "remppa11"

Tällaisena enkelinä sinut näen

(http://www.sun-angel.com/iam/angel/couples/25656.gif)

Tällaisen viestin sait:

POSITIIVISUUS

Positiivisuutesi vaikuttaa toisiin.
Positiivisuutesi tekee sinut iloisemmaksi,
terveemmäksi ja auttaa toteuttamaan itseäsi.
Ole positiivinen.
Enkelit ovat tietoisia positiivisuuden voimasta,
ja he myös tukevat pyrkimyksiäsi.

http://www.reikisivut.com/viesti/
Suomenkielinen enkelin viesti

Darling child.
You are a blessed gift to your world.
You have remembered the light
and lived the love far before
many of your brothers and sisters.
Let us work together now,
in union with each other,
and we will answer your spirit.
We will heal your environment
and uplift your family.
There is much more to do.
But first there is a lesson in beauty.
Beautify everything you can
in your world for the next few days.
Your home, your body, your work
and your thoughts.
Add color, art, dimension,
texture wherever you can.
It will bring peace to the eyes.
It will soothe the spirit.
And it will show you the way.
Remember always the beauty in nature.
It is there as a gift from God.
You can give that to others on many levels.
Beauty is love made manifest.
And you are a work of beauty manifest
as a gift to your world!

http://www.sun-angel.com/iam/angel/general/index.php
Angel Guidance

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 11.05.2006 16:18:04 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #62 : 11.05.2006 16:00:13 »

Kun Asterix tuolla tuli puheeksi niin minulle tulee hänestä mieleen sellainen erittäin hoikka, keskipituinen, pitkät punaiset hiukset omaava "keijutyttö" jolla on vaaleansiniset farkut ja keltainen paita. Erittäin kova puhumaan, jolla yllättävän voimakas ääni hentoon olemukseensa verraten, nauraa paljon ja on erittäin itsevarma tapaus.  Wink

Elämänilo, erittäin lempeä ja ystävällinen luonne, joka ottaa aina toiset huomioon. Innostuu helposti asioista ja on erittäin positiivinen, vaikka joskus ehkä hieman alakuloinen, mutta kuitenkin hetken alakulon jälkeen kokoaa energiansa ja jatkaa matkaa.  Smiley

Tällaisia ajatuksia piti vielä kertoa.  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #63 : 11.05.2006 16:12:10 »

Elämänilo, erittäin lempeä ja ystävällinen luonne, joka ottaa aina toiset huomioon. Innostuu helposti asioista ja on erittäin positiivinen, vaikka joskus ehkä hieman alakuloinen, mutta kuitenkin hetken alakulon jälkeen kokoaa energiansa ja jatkaa matkaa.  Smiley

Hei *Nikita*

Tällaisena enkelinä näen sinut

(http://www.sun-angel.com/iam/angel/general/27350.gif)

Angel Guidance

« Viimeksi muokattu: 11.05.2006 16:22:10 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #64 : 11.05.2006 16:34:23 »

Nyt kaipaisi uusia keskustelijoita tänne, ettei jäädä junnaamaan samoihin! Eli kaikki vaan mukaan!!  Smiley
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #65 : 11.05.2006 17:01:39 »

Lähtee ihan mutu-tuntumalla heistä tässä ketjussa, joiden kirjoituksia eniten olen lukenut.  Wink

Odessa on harkitseva, hiukan varovainen ja omaa kypsää elämänviisautta. Hänellä terve ote elämään ja jalat maassa.
Voisin kuvitella, että hänen kanssaan olisi mukavaa juoda hedelmäteetä hunajan kera ja jutella syviä henkisiä asioita ja ymmärtää maailmaa.  Smiley

Gigianne on valloittava ja vilkas, hyvällä tavalla ilkikurinen Enkeli, jolla on loistava huumori ja puhdas sydän täynnä rakkautta. Jos me olisimme olleet lapsuudessa ystäviä, niin hänen kanssaan olisimme tehneet kaikki hurjat ja hauskat temput ja kepposet ja kiinni jäädessämme selitelleet enkelimäisesti hymyillen kaikki parhain päin.  Cheesy

Elämänilo suutelee kaikki kyyneleet poskilta pois ja sanoo, että ei se mitään haittaa, kun on tullut kompuroitua elämän kivisellä polulla. Hänellä niin laaja ja iso sydän, että sinne mahtuu kaikki, jotka haluavat sinne tulla.
Hänellä hyvän tuulinen huumorintaju ja hän saa hymyn kaikkien kasvoille. Smiley

Rakkaudenenkeli on empaattinen ja sympaattinen ja ymmärtää kaiken. Hänellä kyky nähdä asiat monelta kantilta. Hän antaa vaikka viimeisen vaatteensa päältään tarvitsevalle. Hän on vahva ja rakkaudellinen, todellinen Enkeli.  Smiley

Valonkantaja on älykäs ja hauska oivaltaja, joka omaa terveen itsetunnon, joka uskaltaa laittaa itseänsä alttiiksi erilaisilla mielipiteillä ja kirjoituksilla. Hän kysyy vilpittömän suoraan, jos on kysyttävää ilman kiertoilmaisuja ja on innokas ja utelias tietämään ja ymmärtämään maailmasta ja universaalista kaiken mahdollisen. Cheesy

Jinxillä on aivan uskomattoman hyvä tilannetaju ja kyky lukea ihmisiä kuin kirjoja. Hänellä erittäin osuva ja hauska huumorintaju ja hän osaa nauraa myös itselleen. Hän terävä-älyinen ja nopea. Hän rakastaa hassutteluja ja näkee asioissa aina valoisammatkin puolet.
Hän ei helposti vaivu synkkyyteen ja jos niin tapahtuukin, niin varmasti sekin vahingossa ja sitä kestää kokonaiset 2 minuuttia, jolloin hän on ehtinyt jo käydä R-kioskilla hakemassa suklaata, ilmoittautumassa jooga-kurssille, tehdä treffit parhaan ystävän kanssa shoppailemaan, kuunnella uusimman hittibiisin (pikakelauksella), joka saa hyvälle tuulelle ja keittää pannullisen kahvia pahimpaan alavireeseen.  Cheesy

Ihania ja valloittavia persoonia kaikki.  smitten

Voi, kiitos. Olen täysin yllättynyt. Kiitos.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #66 : 11.05.2006 17:23:40 »

(http://www.cosgan.de/images/more/flowers/076.gif)
Kaikkia edellisiä on jo moneen kertaan arvailtu.. Joten totean että, olette kaikki
-tietäväisiä, tietoanne jakavia
-auttavaisia
-kannustavia
-rohkeita
-tunteellisia
-huumorintajuisia

Oikku67(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a194.gif)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #67 : 11.05.2006 18:06:50 »

Hei "Asterix The Kevät Gemini"

En tiedä mitä työksesi teet,
mutta intutioni mukaan olet "matkaopas"
tai joku matkailuun liityvä henkilö.

Tällainen enkeliopas olet

(http://www.sun-angel.com/iam/angel/couples/30280.gif)

http://www.sun-angel.com/iam/angel/couples/index.php
Angel Guidance for Couples

Aika hyvä intuitio sinulla. Wink Matkustelu on kyllä erittäin olennainen osa työtäni, kuten myös opastaminen, ohjaaminen ja neuvominen, mutta en ole matkaopas, eikä työni liity matkailualaan. Wink

Kiitos kaunis ihanasta Enkelistä!  smitten
Osui niin nappiin kuin olla ja voi.  Cheesy

Enkelihän sinä olet itsekin.  smitten

Kun Asterix tuolla tuli puheeksi niin minulle tulee hänestä mieleen sellainen erittäin hoikka, keskipituinen, pitkät punaiset hiukset omaava "keijutyttö" jolla on vaaleansiniset farkut ja keltainen paita. Erittäin kova puhumaan, jolla yllättävän voimakas ääni hentoon olemukseensa verraten, nauraa paljon ja on erittäin itsevarma tapaus.  Wink

Hmmm... taidat olla joku, jonka tunnen oikeassakin elämässä...? Wink
Kaikki, jotka tuntee minut, tietää, että ulkoiseen arki habitukseeni kuuluvat vaalean siniset farkut ja lempipaitani (josta en luovu koskaan ja annan perinnöksi tyttärelleni, jos sellaisen joskus saan) on Chloén vaalean keltainen paita, jossa banaanin kuva.  Cheesy
Hiukseni ovat tosin tuollaiset suklaan väriset vaaleilla raidoilla, joista suurin osa jää aina punertaviksi. Wink
Heh..! Cheesy Joo, nauran todella paljon.  2funny
Saan mm. sellaisia nauru-hepuli kohtauksia, joilla ei ole mitään rajaa ja jotka ei sitten ihan hevillä lopukaan seuraavaan 3-4 tuntiin.
  2funny Cheesy  2funny Cheesy

Voi mikä unohdus mulla on käynytkään Asterix hänestä mulla on ollut alusta asti oikeesti mielikuva Wink Pikkuinen nainen naururypyt silmillään.Hänellä miljoona ideaa samaa aikaa ja jokaista pikkasen jopa aloitettu totuttamaan. Koskaan hän ei jätä ketään kylmäksi vaan osaa oivan taidon....ilmesty paikalle ja jollain vippaskostilla saa porukan nauramaan.Yksin hän lataa akkujaan ja silloin hän jammaa villasukissaan ympäsriinsä naukkaillen smurffi limsaa smitten smitten

Heh..!  2funny Joo, ideoita on kyllä joka lähtöön, kuin myös hyviä aloituksia, mutta tuo loppuun saattaminen kaipaa vielä tuotekehitystä.  2funny Cheesy
Akkujani latailen todellakin yksin ja villasukat jalassa, -kesälläkin, vilukissa kun olen.  Cheesy

Kiitos ihanista ja lämpimistä kommenteistanne!  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 11.05.2006 18:27:36 »

Elmänilo on kuin äitini...hänestäkin olen heti ensi metreillä luonut kuvan....avara ja suuren suuri syli. Nykyaikanen äiti teressa....pois lukien se huivi.
Joskus saattaa olla liiankin auttava ja helposti antaa kaikkensa jolloin on tyhjä olo ja silloin hänen yleisilme on väsynyt mutta eleillään antaa silloinkin apua ja turvaa.Hän hoitaa kaikki kodittomat kissat ja ruokkii puluja kaiken aikaa ja jos hänellä olisi pilli jolla soittaa niin mailman vähäosaset kulkisai äänen perässä ja hän edessä smitten

(http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif)

Mistä sää elämänilo noita enkeleitä löydät tai siis joo.näin linkin mutta kun joku ei tota kieltä hallitse Sad niin millaisen enkelin remppa voisi saada tai olla tai kuis vaan....nyt kun tota enkelin neuvoja tarttis taas oikeen roppakaupalla Sad
Hei "remppa11"

Tällaisena enkelinä sinut näen

(http://www.sun-angel.com/iam/angel/couples/25656.gif)

Tällaisen viestin sait:

POSITIIVISUUS

Positiivisuutesi vaikuttaa toisiin.
Positiivisuutesi tekee sinut iloisemmaksi,
terveemmäksi ja auttaa toteuttamaan itseäsi.
Ole positiivinen.
Enkelit ovat tietoisia positiivisuuden voimasta,
ja he myös tukevat pyrkimyksiäsi.

http://www.reikisivut.com/viesti/
Suomenkielinen enkelin viesti

Darling child.
You are a blessed gift to your world.
You have remembered the light
and lived the love far before
many of your brothers and sisters.
Let us work together now,
in union with each other,
and we will answer your spirit.
We will heal your environment
and uplift your family.
There is much more to do.
But first there is a lesson in beauty.
Beautify everything you can
in your world for the next few days.
Your home, your body, your work
and your thoughts.
Add color, art, dimension,
texture wherever you can.
It will bring peace to the eyes.
It will soothe the spirit.
And it will show you the way.
Remember always the beauty in nature.
It is there as a gift from God.
You can give that to others on many levels.
Beauty is love made manifest.
And you are a work of beauty manifest
as a gift to your world!

Angel Guidance

Kiitos paljon elämänilo....toi olisi kyllä oikeesti tarpeen toi positiivisuus ja apu....nyt vaan taas kerran on pikkasen hakusessa ne ilon aiheet...vai tai kuis vaan ehkäpä kandes mun katella peiliin ja oppia jotain taas...mutta kuitenkin KIITOS smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #69 : 11.05.2006 18:51:51 »

Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #70 : 11.05.2006 19:08:47 »

Asterix, en usko että tunnemme, tai mistä sitä koskaan tietää... mutta olen kaupungilla nähnyt usein juuri kuvaamani tyylisen neitosen ja jostain tuli vain mieleeni sinä.  Smiley
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #71 : 11.05.2006 19:19:17 »

nikita, sinä olet sellanen haaveileva ja mietit tarkkaan ennen kuin teet jonkin asian...olet tumma ja vahva! Cheesy
Heh hee, tämähän on ihan hauskaa  Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Oikku67
Vieras
« Vastaus #72 : 11.05.2006 19:20:34 »

Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...
Hiukset on punaiset (värjätty tietty), oikeesti maantien ruskeat ja piikkisuorat, muutoin arvioit pelottavan oikein, hui coolsmiley Puhun usein ennen kuin ajattelen Embarrassed
Sait minut nolostumaan; "mitä rakastavin ja lämpimin" ihminen arvioilla.. Olen saanut ystäviltäni samanlaista palautetta, mutta kun on NIIN vaikeaa ottaa joitain kehuja vastaan..

Kiitos, valonkantaja sydäntä lämmittävistä arveluista! (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a010.gif)
Oikku67
(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #73 : 11.05.2006 20:00:39 »

Hei!

Minunkin tekee mieleni mielikuvaleikkeihin!

Tuolta nappaan noita viimeisiä 'nimiä'.

Nikitasta minulla on tullut kuva eräänlaisesta 'salaisesta agentista', en tiedä miksi. Sellainen, joka saattaa aika hiljaa sivustakin seurata tapahtumia ja tarkkailee ja lukee ihmisiä ja heidän elämisiään ja ottaa oppia, on kuin 'pikkuinen viisas varas'. Siis elämän oppien varas. Tulee kuva, että hän jo ymmärtää, ettei tässä elämässä tarvitse itse hakata päätään aina seinään, vaan voi ottaa oppia siitä kuinka muuta hakkaavat tai ei hakkaa.

Aquariuksesta tulee mieleen tämän ajan ihminen. Sellainen avarakatseinen, lojaali, valpas. Mutta ei niele kaikkea, omaa ehkä liiankin terävän kritiikin itsellänsä ja itsellensä, voi joku elämän herkku mennä ohi huomaamatta. Onneksi sitä ei tiedosta.

Valonkantajasta olen aina ajatellut, että hänen on täytynyt käydä läpi samat kanavointi- ja intuitiokurssit kuin minäkin. Tai joskus olen valonkantajan paperit saanut. No, tämänhän ei tarvitse olla kytköksissä mihinkään kursseihin, se nimi voi olla visio.  Valonkantajasta tulee mieleen myös opas. Ehkä jonkin sortin opettaja, ei ehkä varsinaisessa merkityksessä, vaan sellainen 'sieluopettaja', ehkä hänen itsensä huomaamatta asiaa.

Tässäpä jotakin.  Cheesy  Olenkohan missään osunut oikeaan....?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #74 : 11.05.2006 20:12:10 »

Voi kiitos metsätonttu!  smitten Toivottavasti tulkintasi pitää paikkansa... Minulle on kyllä muutama henkisen tien opettaja sanonut että minun tehtäväni on opastaa ja näyttää tietä ja minulla on voimakkaat parantajan lahjat...

Kiitos myös kaikille muille tulkinnoistanne, olen ollut niistä aivan otettu. Jotenkin on vaan viime päivinä itsetunto laahannut maassa ja käsitykseni itsestäni on ollut pieni ruikuttava tytönrääpäle, joka ei ole kehityskelpoinen missään asiassa ja pelkäsin, että kaikki muut ovat asiasta samaa mieltä... Hieman naurahdin Asterixin kirjoitukselle, jossa hän veikkasi että olen terveellä itsetunnolla varustettu...  Grin

Niin minä kyllä yleensä olenkin... Näitä tällaisia pari päivää kestäviä surkimus-olotiloja on vissiin kaikilla joskus... Kyl ne aina menee ohi.

Metsätonttu on sellainen maa-emo...  Smiley Lämmin ja mullantuoksuinen, pilke silmäkulmassa. Sympaattinen höppänä. Viisas ja hymyilevä. Kammoksuu väentungoksia ja meteliä...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: