Ajatus:
mietiskelevä
herkkä
itsepäinen
siisti
tasapainoileva ja usein tasapainoinen ainakin ulospäin
Hei, olittepa nopeita.
Inkivääri - kiitos, varsin hyvä yhteenveto!
Kai se täytyy myöntää tuo itsepäisyyskin tällä ykköshuonepainotuksella...tasapainoinen luulisin olevani myös sisältä, tai ainakin olisi vaikeaa olla sitä ulospäin jollei olisi myös sisäisesti. :
Ajatus - Ajatteleva, pohtiva. Toverillinen, tasa-arvoa editävä, kannustava. Aistii herkästi toisten tunnetilat, koska itsekin hyvin tunteellinen, vaikkei sitä ulospäin hirveästi näytä. Tykkää erikoisesta taiteesta ja turkoosista.
Pitänee paikkansa kaikki muu, paitsi että taiteessa pidän enemmän klassisesta tyylistä ja turkoosi ei valitettavasti kuulu lemppariväreihini.
Tunteellisuudesta piti vielä lisätä, että ehkä herkkä toisten tunteille on kuvaavampaa kuin tunteellinen, koska Veskari-kuuna pystyn myös tavallaan pitämään "älyllisen etäisyyden" tunteisiin.
AJATUS: Syvä kuin meri... Jalat syvällä maassa... luontoa lähellä... pää taivaissa... veikkaan että chakrat auki mutta hyvin maadoittunut.
Tutulta kuulostaa, luontoa toivoisin olevani vieläkin lähempänä, koska olen kasvanut maalla. Helsingissäkin olen aina yrittänyt asua niin "maalla", kuin täällä on mahdollista.
Chakrojen avoimuudesta en osaa sanoa, mutta maadoitus pitänee paikkansa sikäli, että vaikka Vihkimykseni ja Bruntonini olen lukenutkin, olen aika realisti kaikkien henkisten juttujen suhteen - koitan suhtautua kaikkeen avoimesti, mutta varauksella. Kahdestoista huone ja askendentti Kauriissa, nääs.
Tässä vastavuoroisesti jotain:
inkivääri: Tulee tietysti mieleen mauste, ripaus kirpeyttä ja eksotiikkaa. Voi näyttää vaatimattomalta, mutta lempeän tuju.
Sisältö tärkeämpää kuin ulkomuoto.
valonkantaja: Heeeei, valonkantaja...viaton et ole sinäkään...
Sorry, pyörähtää vaan aina tuo Tehiksen biisi päässä soimaan, kun näen nikkisi. Kyseinen kipale tuo muistoja eräästä elämän murrosvaiheesta. Assosioin valinnanvapauteen, ristiriitaan henkisen ja fyysisen välillä. Nuori ja fiksu tyttö.
INTI: Liki 600 viestiä kohta, etkä ole törmännyt kirjoituksiini?
Taidetaan siis liikkua ihan eri foorumiosioissa, mutta ei se mitään.
Mielikuvani sinusta on myös hiukan hataralla pohjalla, mutta tulee mieleen myös Intia, initiaatio, alku, aloitus. Oletko hyvä tekemään aloitteita?
Rehellinen, henkinen etsijä.