Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134515 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #135 : 16.05.2006 12:22:23 »

Elämänilo:
Timmylle terveisiä! Hän on kaiketi sellainen foorumilaisten oma "äiti hahmo".. Auttaa hädässä kuin hädässä ja kommentoi lähes kaikkea iloisilla ja pirteillä teksteillä.
Hei "jinx"

Kiitos
(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a194.gif)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jinx
Vieras
« Vastaus #136 : 16.05.2006 12:34:26 »

Elämänilo,
Eipä kestä!!!

JATKA SAMAAN MALLIIN!!!!
Piristät aina kivoilla kuvilla ja teksteillä..
(vaikka joitain se häiritseekin niin minua ei ainkaan lainkaan)

smitten smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #137 : 16.05.2006 13:19:16 »

Mutta INTI en muita et sua oisin kauheesti luonnehtin...vaikka mulle sä jo noista nimikirjaismista muodostut kersantti karoliinaksi...olet jyrkkä mielipiteineen,ja äänesi kajahtaa tykinsuusta,saat todella kuten kyseinen kappale kertoo...kokoon jonkun.... 2funny Mutta sitten himassa olet gollegepuvussa ja ruokit tiaisia ja luen annaa ,kastelet kukkia ja oletkin melkoinen viherpeukku smitten

HUI. hui ja hui. Tarvittaessa tosiaan kersanttikaroliina tykittää... mutta mulle juu tulee Anna, juttelen kukille, tiaisille ja hengille...  2funny

Mutta Elämänilo, KIITOS ENKELISTÄ... näit sielukkaan puoleni.

Jinx... osui oikeaan myös.

Minulle Elämänilo on tosi herkkä, superherkkä, ehkä jossain vaiheessa elämää kovia kokenut ihminen, joka yrittää nyt piirtää rajojaan itsensä ympärille ja suojelemiseksi.  angel

REMPPA... Nimestä tulee mieleen remppamies, mutta oletkin nainen... sellainen rationaalinen, poikamainen mimmi, joka pärjää tilanteessa kuin tilanteessa. Syvällä syrämen kohdalla on pieni pallukka, joka voisi olla sielusi, joka huutaa rationeelisen mielesi yli, että kuuntelisit minuakin useammin.
 Cool

JINX: Mullekin tulee mieleen purkka. Sellainen laivapoika, joka syö purkkaa. Seilaa elämän merillä, aikamoinen omien polkujensa tallaaja, luulen. Huutelee mastosta ja kiusoittelee muita ja täydestä sydämestään rakastaa.   crazy2

RAKKAUDEN ENKELI: Täydellinen äitihahmo, Amma, Äiti Teresa... pelkkää rakkautta.  smitten

LARI: Kaunis mies, kauni sielu, ystäväpiiri saattaa olla liian materialistinen niin kaunosieluiselle pojalle...  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.05.2006 13:21:55 kirjoittanut INTI » tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #138 : 16.05.2006 13:22:54 »

Minkä ihmeen takia kaikki yhditää Jinxiin purkan?  Cheesy  Cheesy  Cheesy
Ei ei ei!!! Haudatkaa semmoiset ajatukset kokonaan!!!

INTI; Hienosti sanottu minusta. Kiitos!!!
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #139 : 16.05.2006 13:24:24 »

Mihin muuten CorvusLeoni on kadonnut???  Undecided
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #140 : 16.05.2006 13:54:40 »

Nyt olisi kai aika arvioida muita... Alotetaanpas sitten:
Gigianne:
Kaikki varmaan tietää tähän mennessä että Gigiannen lemmpari on Ozzy.. Hän on rockari hevari ja samaan aikaan pienten suojelia Smiley
Lainaus
Jep, näin on näreet ! Samoin maarita osui myös oikeaan. Olen varmaankin ikuinen itseni etsiskelijä...  smitten

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #141 : 16.05.2006 13:57:00 »

Minäkin kaipailen CorvusLeoniksen teräviä kommentteja. Minne lie hävinnyt? Huh

No, nyt kun tänne ketjuun tuppauduin, niin saapi minuakin ruotia. Yritän ehtiä laittamaan tuollaiset hienot mielikuva-kuvailut myös teistä muista heti kun vaan vähän enemmän jää aikaa (väki sen kun lisääntyy ketjussa...). Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #142 : 16.05.2006 14:03:28 »

Valonkantaja:
Niinkuin tuossa sanoin niin samoilla aallloilla kaiketi ollaan...
Runosieluinen henkilö jolla on myös huumorintajua  Smiley

Juu... Runoratsu ei vaan oo oikeen laukannut viime aikoina... Ja huumorintajuinen olen kyllä. Tykkään nauraa kaikelle, erityisesti omalle hajamielisyydelle... Grin

IHAN pakko taas poiketa aiheesta ja kertoo... Lukitsin itseni eilen ulos, avaimet jäi kämppään! Undecided Ovenavausmaksu olis 20€... Tili lähes tyhjä... Soitin sitten yhelle miespuoliselle tutulle jolla on pikkurikollisen tausta, josko hän murtautuis mun kämppään.  Wink Tyyppi tuli paikalle ja heh... Päättikin kiivetä partsille. Sinne se sujahti alle minuutissa niinku joku apinamies, kolmanteen kerrokseen. Onneks on aina partsin ovi auki!!  2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #143 : 16.05.2006 14:13:53 »

Ajatus - Ajatteleva, pohtiva. Toverillinen, tasa-arvoa editävä, kannustava. Aistii herkästi toisten tunnetilat, koska itsekin hyvin tunteellinen, vaikkei sitä ulospäin hirveästi näytä. Tykkää erikoisesta taiteesta ja turkoosista.

Inkivääri - Ei mitään aavistustakaan, mutta käytetään nyt intuitiota... Wink Inkivääri on räväkkä persoona joka tykkää matkustelusta ja on aina valmis kuuntelemaan muiden murheita ja olemaan lohduttavana olkapäänä...

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #144 : 16.05.2006 15:02:04 »

AJATUS: Syvä kuin meri... Jalat syvällä maassa... luontoa lähellä... pää taivaissa... veikkaan että chakrat auki mutta hyvin maadoittunut.

idiot2 Mitään en tiedä enkä ole kirjoituksiin juuri törmännyt kait.  :Smiley

Inkivääristä ei ole mitään mielikuvaa, mutta nimen perusteella tulee mieleeni INTIA, jooga, mietiskely, analyysi, äly...

HIH!
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #145 : 16.05.2006 19:22:33 »

Gigianne, hmph, no hän etsii innokkaasti itseänsä
ja varmaan pian jo löytääkin. Runoratsu laukkaa meidän kaikkien iloksi.
Lainaus
Niin... Siltä minustakin tuntuu... Mutta, mitäs ihmettä tuo hmph tarkoitti... ??  Wink
Hei laukkaa ratsu reima... (laulaa taas)

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #146 : 16.05.2006 19:54:01 »

Ajatus:

mietiskelevä
herkkä
itsepäinen
siisti
tasapainoileva ja usein tasapainoinen ainakin ulospäin

Hei, olittepa nopeita. Smiley Inkivääri - kiitos, varsin hyvä yhteenveto! Grin Kai se täytyy myöntää tuo itsepäisyyskin tällä ykköshuonepainotuksella...tasapainoinen luulisin olevani myös sisältä, tai ainakin olisi vaikeaa olla sitä ulospäin jollei olisi myös sisäisesti. :Smiley

Lainaus käyttäjältä: valonkantaja
Ajatus - Ajatteleva, pohtiva. Toverillinen, tasa-arvoa editävä, kannustava. Aistii herkästi toisten tunnetilat, koska itsekin hyvin tunteellinen, vaikkei sitä ulospäin hirveästi näytä. Tykkää erikoisesta taiteesta ja turkoosista.

Pitänee paikkansa kaikki muu, paitsi että taiteessa pidän enemmän klassisesta tyylistä ja turkoosi ei valitettavasti kuulu lemppariväreihini. Smiley Tunteellisuudesta piti vielä lisätä, että ehkä herkkä toisten tunteille on kuvaavampaa kuin tunteellinen, koska Veskari-kuuna pystyn myös tavallaan pitämään "älyllisen etäisyyden" tunteisiin.

Lainaus käyttäjältä: INTI
AJATUS: Syvä kuin meri... Jalat syvällä maassa... luontoa lähellä... pää taivaissa... veikkaan että chakrat auki mutta hyvin maadoittunut.

Tutulta kuulostaa, luontoa toivoisin olevani vieläkin lähempänä, koska olen kasvanut maalla. Helsingissäkin olen aina yrittänyt asua niin "maalla", kuin täällä on mahdollista. Smiley Chakrojen avoimuudesta en osaa sanoa, mutta maadoitus pitänee paikkansa sikäli, että vaikka Vihkimykseni ja Bruntonini olen lukenutkin, olen aika realisti kaikkien henkisten juttujen suhteen - koitan suhtautua kaikkeen avoimesti, mutta varauksella. Kahdestoista huone ja askendentti Kauriissa, nääs.

Tässä vastavuoroisesti jotain:

inkivääri: Tulee tietysti mieleen mauste, ripaus kirpeyttä ja eksotiikkaa. Voi näyttää vaatimattomalta, mutta lempeän tuju. Smiley Sisältö tärkeämpää kuin ulkomuoto.

valonkantaja: Heeeei, valonkantaja...viaton et ole sinäkään... Wink Sorry, pyörähtää vaan aina tuo Tehiksen biisi päässä soimaan, kun näen nikkisi. Kyseinen kipale tuo muistoja eräästä elämän murrosvaiheesta. Assosioin valinnanvapauteen, ristiriitaan henkisen ja fyysisen välillä. Nuori ja fiksu tyttö. Smiley

INTI: Liki 600 viestiä kohta, etkä ole törmännyt kirjoituksiini? Smiley Taidetaan siis liikkua ihan eri foorumiosioissa, mutta ei se mitään. Grin Mielikuvani sinusta on myös hiukan hataralla pohjalla, mutta tulee mieleen myös Intia, initiaatio, alku, aloitus. Oletko hyvä tekemään aloitteita? Smiley Rehellinen, henkinen etsijä.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2006 20:04:21 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #147 : 16.05.2006 19:59:39 »

Noniih.. Nyt kun vihdoinviimein muistan niin kommentoin vähän...  Grin

Rakkauden enkeli:
Herttainen "pikku tyttö" (vaikka onkin aikuinen nainen).. Syvällinen ja herkkä!

Ihanaa kun näit sisäisen lapseni. Syvällinen ja herkkäkin olen.  smitten

Inti kirjoitti:

Lainaus
Täydellinen äitihahmo, Amma, Äiti Teresa... pelkkää rakkautta.

Cry Nämä on kyllä ilon kyyneleitä. Kiitos! smitten

tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #148 : 16.05.2006 20:02:37 »

Minäkin Ajatusta kuvailisin...
Nimimerkkinsä veroinen ajattelija/pohdiskelija, joka ajattelee ennenkuin toimii.
Satunnaisesti toimii ennenkuin ajattelee...  Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #149 : 16.05.2006 20:15:14 »

Oli aika osuva tuo Ajatuksen valinnanvapaus, olen hyvin avoin eri valinnoille aina joka tilanteessa... Olen aina valinnut toisin, eikä se ole ollut provosointia, vaan sitä että ei minulla ole ollut tarvetta mennä massan mukana. Esimerkiksi pidin rippikoulua ja vanhojen tansseja hömpötyksenä, en osallistunut - herätin kummeksuntaa. Valitsen juuri niinkuin koen parhaaksi, en niin miten joku muu kokee parhaaksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: