Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134527 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #150 : 16.05.2006 20:30:55 »

Lainaus Elektra
Lari pohdit elämän tarkoitusta ja sitä, miten koet sen tällä hetkellä - olet tarkka siitä, mitä itsestäsi ulospäin ilmaiset

Totta joka sana. Olen nyt vapautunut  knuppel2 ja voisin ilman pelkoja kertoa teille itsestäni vaikka mitä. En kuitenkaan koe sitä niin tärkeäksi. Bittien tuhlausta olisi  2funny

Lainaus Inti
Kaunis mies, kauni sielu, ystäväpiiri saattaa olla liian materialistinen niin kaunosieluiselle pojalle...  Wink

Ruumiillisesta kauneudesta en niin tiedä, kun tukkakin on päälaelta harventunut Grin. Toki isäni oli jo tämän ikäisenä kalju (päälealta). Kaunis sielu on varmaankin totta. Olen ollut "piilossa" tuntemattomilta ihmisiltä näihin päiviin asti. Useat ihmiset ovat "havainneet" hyvän luonteeni vasta ajan kuluessa. Niinpä elämääni on ollut hankala tulla.

Useimmille ihmisille raha ja materiaali on tärkeää. Ei ehkä niinkään minulle. Olen tietoinen siitä että voisin ansaita 3-5€/h enemmän jossain toisessa paikassa, mutta minulla on kaikki mitä tarvitsen. Toki koti voisi olla maksettu ja isompi kuin nykyinen, mutta näin on ihan hyvä.

smitten Love me tender, love me true, all my dreams fulfill.
 smitten For, my darlin', I love you and I always will.
                         (Elvis Presley)
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #151 : 17.05.2006 21:25:23 »

Lainaus Elektra
Lari pohdit elämän tarkoitusta ja sitä, miten koet sen tällä hetkellä - olet tarkka siitä, mitä itsestäsi ulospäin ilmaiset

Totta joka sana. Olen nyt vapautunut  knuppel2 ja voisin ilman pelkoja kertoa teille itsestäni vaikka mitä. En kuitenkaan koe sitä niin tärkeäksi. Bittien tuhlausta olisi  2funny

Hienoa Lari, mukava kuulla, että osuin noin lähelle Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #152 : 18.05.2006 20:03:04 »

En olekkaan vähään aikaan vieraillut täällä. Kiva aihe! Jos joku haluaa saa arvuutella minkälainen Welhotar on  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #153 : 18.05.2006 21:05:53 »

Elektra. En ole tumma, kylläkin sovittelevasti päättäväinen.

Olet vahva persoona itsekin.

Remppa11 haluaa rempaltaan ylöspäin, oikein. Hellitä hetkeksi!

Valonkantaja, tasapainoinen, valoisa.

Nikita, älä vaadi itseltäsi liikaa(tuli sellainen tunne)

Welhotar, seikkailunhaluinen huimapää, tarkka kuitenkin.

smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #154 : 18.05.2006 21:31:55 »

Welhotar, seikkailunhaluinen huimapää, tarkka kuitenkin.

Sopii ihan hyvin muhun  smitten

Maaritasta tuli mieleen: iloinen, hyväntuulinen, hyväntahtoinen... ja tykkää leipomisesta? Paksut, pitkät hiukset.  Grin
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #155 : 19.05.2006 05:36:51 »

Welhotar  nainen kuin gaselli.Hänen harkitut liikkeet ja eleet,saavat päät kääntymään.Hänellä on arvoituksellinen katse josta ei osaa oikein tulkita millä tuulella ollaan. Mutta sitten tapahtuu yllätys avattuaan suunsa tulee sieltä pokka ilmee päällä hulavtonta leikkiä,hän jos kuka osaa laskea juttua ja käyttää mielikuvitustaan,porukan ilopilleri ja koomikko vastapainona ylväälle olemukselle, Mainio pakkaus joka juhlien ohjelman järkkäjä ja hauskuttaja smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #156 : 19.05.2006 16:31:24 »

Gasellimainen käynti saattaa olla muutaman huikan jälkeen  laugh Ei ainakaan tällä hetkellä, kun selkä on kipeenä. Huumorintajua kyllä löytyy ja tapana on saada kaverit nauramaan. Leikkiä tulee laskettua kaikista asioista, joka voi saada oudot ihmiset ihmettelemään. Kaikista hauskinta on nauraa itselle.

Rempasta tuli mieleen auttavainen, aina monta rautaa tulessa, suorapuheinen ja näppärä.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #157 : 19.05.2006 17:47:01 »

Hei Ystäväin

Selasin listaa ja meitä on jo kiva ryhmä koolla.

Valonkantaja   INTI    nikki    taria

hannuli     tähtikeinu     0408     Gigianne

remppa11    *Nikita*     täysikuu     Katja-Q

Rakkauden enkeli     Elämänilo     Odessa     Oikku67

Jinx     selkälokki     Asterix the kevät Gemini     aQguaris

metsätonttu     luminant meemand     taikuri      Perhonen   

Lari     maarita    saarra     Elektra

inkivääri   Ajatus   welhorar

Jatketaas leikkiä

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jinx
Vieras
« Vastaus #158 : 19.05.2006 18:22:43 »

Elektran nimimerkistä tulee mileen palkka murhaaja tai jokin vastaava viekäs tappaja... Cheesy Mutta et kai kuitenkaa ole sellanen?  Huh

Lari on varmaan suloinen ja mukava kaveri tyyppi jolla riittää mukavia juttuja kerrottavaksi kaikille.  Cool

Maarita... Hmm.. Olisikohan jokapaikanhöylä -ihmistyyppi kyseessä?  Wink

tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #159 : 20.05.2006 10:01:45 »

Maarithan on selvästi ruskiakutrinen ja aina lyhyenä hiukset.Hän urheilee miluusti ja kaikki vapaa ajat hänelläpyörii mielessä missä ois jotkuu urkka kisat,terveelliset elämäntavat ja sovittelevat mielipiteet.

Elektra.. 2funny toi jinxin veto oli nii hyvä että omat visiot meinaa mennä sekasin 2funny mutta mä luulen että hän se on sellainen toiminnan tyyppi,sitä kun ei sekuntteja ajatteluun hukata vaan höyryt päälle ja menoksi.Sit jos ei mennyt ohjeiden ja sääntöjen mukaan katellaan uusiksi..mikään pikku juttu ei masenna vaan siinä et hänet saa alakuloiseksi tarvitaan melkein mailmanloppu,ei nimittäin aikaa ole masentua, Smiley

Ajatus...en ole ennen huomannut sua,ellen ois luntannut elämänilon luntista(onneksi hän muistuttaa ketä meitä on smitten) mutta ajatus...hyvänen aika miyten hentoinen ja herkkä ihminen voi olla,niin piskuiset luuta ja ohuet jäsenet.Iho kuin maitoa ja katse loistaa suurista silmistä.Saan mieleeni keijumaisen naisen joka on todellinen vaikka siro ja herkkä. smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #160 : 20.05.2006 12:17:38 »

Elektran nimimerkistä tulee mileen palkka murhaaja tai jokin vastaava viekäs tappaja... Cheesy Mutta et kai kuitenkaa ole sellanen?  Huh

Kiitos Jinx, Osuit oikeaan Shocked Siis siinä, etten ole sellainen 2funny 2funny 2funny Kuvaus oli kuitenkin loistava, onhan minulla Pluto ascilla joten ärsytettynä katse voi milteipä tappaa. Wink Pasifisti olen ollut aina luonnoltani. Kiss

Elektra.. :... mutta mä luulen että hän se on sellainen toiminnan tyyppi,sitä kun ei sekuntteja ajatteluun hukata vaan höyryt päälle ja menoksi.Sit jos ei mennyt ohjeiden ja sääntöjen mukaan katellaan uusiksi..mikään pikku juttu ei masenna vaan siinä et hänet saa alakuloiseksi tarvitaan melkein mailmanloppu,ei nimittäin aikaa ole masentua, Smiley

Kiitos Remppa, tuo osuu hyvin kuvaamaan Kaksoskuumaista tapaani toimia   Cheesy Grin Masennuskausia on ollut ja mennyt, mutta niihin ei ole tosiaankaan tällä hetkellä aikaan. Ennen vain sattui, nyt sattuu ja tapahtuu Wink 2funny 2funny 2funny

tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #161 : 21.05.2006 22:37:41 »

Hei, listassa on niin paljon oudompia nimimerkkejä, että täytyy antaa vielä mielikuvituksen lentää ja kerron sitten mitä mielikuvia herää. Smiley

Tähän väliin täytyy nyt kommentoida noita mitä minusta on sanottu.

Kyllä se ilmeisesti näin pelkän tekstinkin kautta välittyy, että vaadin tosiaan joskus itseltäni ihan mahdottomia. Oliko se Nikki joka tuolla edellä heitti myös todella sellaisen tulkinnan että osu ja upposi.

Väkisinkin tuppaa tulemaan sellainen tunne, että kyllähän te minut tunnette.
 smitten

Edit nyt pitää korjata siis Taikurihan se oli, joka tuolla heitti sellaisen vision, että ihan siinä mykistyi.

Mitä tuohon vastauksiin tulee niin on vähän sellainen olo kuin se sana jota etsii on ihan kielen päällä, mutta ei vain suostu muodostumaan puheeksi. Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 21.05.2006 22:42:24 kirjoittanut *Nikita* » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #162 : 22.05.2006 07:29:06 »

Elektra on perusluonteeltaan jalat maassa, hyvä työntekijä, pitää eläimistä, huumoriakin löytyy

Nikita: herkkä, haluaa edetä henkisellä tiellä, temperamenttiakin löytyy, ei mikään muotitrendien seuraaja... ehkä pitää pienistä eläimistä

« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 07:30:46 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #163 : 22.05.2006 10:06:57 »

Hei teille kaikille, täälläpä menee oiva ketju  Cheesy huomasin sen vasta nyt Huh
Teille kaikille kiitos mukavista tulkinnoista toisistanne, positiivisista ja kannustavista  :Smiley
Nikki; sinunlaisen ystävän haluaisin  smitten
Rakkauden Enkeli; elämän opettaja  smitten
Elämänilo: isoäidin syli  smitten
Asterix; aarrearkku smitten
Gigianne; täysikuu smitten

Wink mateve
tallennettu

mateve
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #164 : 22.05.2006 10:17:49 »

Olisi hauska tietää, minkälaisen käsityksen ihmiset täällä saavat toisistaan (no joo, tottakai mietin nyt erityisesti itseäni... :Smiley )

Mutta jos kokeiltaisiin tällaista ketjua, että jokainen kirjoittaja laittaa edellisestä ja sitä edellisestä kirjoittajastaan viisi kuvailevaa sanaa (luoteenpiirteitä tai mitä vain sanoja) noin mututuntumalla ja jos ei ole mitään käsitystä, niin intuioon luottaen...  Cheesy

Ja kun minä olen ensimmäinen eikä tässä ole ketään edellä, niin "arvioitsen"  Wink kahta ensimmäistä vastaajaa myös, jottei mene epäreiluksi....
Smiley

Oletko valonkantaja tehosekoitin fani?Aina kun nään tuon sun  nimimerkin mulle tulee mieleen tehareiden biisi "hei valonkantaja viaton et ole sinäkään!"no joo.. asiaan..Olet ilmeisesti nuorihenkilö..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: