Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkähänlaisia me ollaan??  (Luettu 134496 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #180 : 23.05.2006 07:01:54 »

Huhhuh.. Toivottavasti tähän tuli nyt kaikki, ketkä on multa jäänyt väliin. Jos joku puuttuu niin nostakaa kauhea älämölö ja haastakaa oikeuteen.. Wink
...jahas ja käräjille tiemme vie... 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #181 : 23.05.2006 08:10:52 »

Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...

Oikku, senkin höperö... Minä oon "arvioinu" sut jo monta sivua sitten! Wink
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #182 : 23.05.2006 08:42:35 »

mateve
– Empaattinen ja iloinen, äidillinen, haluaa halata koko maailmaa ja parantaa jokaisen särkyneen sydämen. Oivaltanut täydellisesti sen, miten pienet ja yksinkertaiselta näyttävät asiat voivat olla suuria ja merkityksellisiä.

NO olipa 100% osuma vaikka P-kutinalla tehty, kiitos Valonkantaja  smitten  smitten  smitten

Wink mateve
tallennettu

mateve
Oikku67
Vieras
« Vastaus #183 : 23.05.2006 16:35:07 »

Oikku67, sinusta minulle tulee mieleeni tumma ja suoratukkainen nainen, rempseä, välitön, tempperamenttinen... Puhut joskus ennen kuin ajattelet, mutta olet mitä rakastavin ja lämpimin ihminen. Olet hyvä rohkaisemaan muita...

Oikku, senkin höperö... Minä oon "arvioinu" sut jo monta sivua sitten! Wink

Voi myhnä, niinpäs oletkin.. anteeksi Embarrassed Taidanpas olla "vanhuuden"höperö tai sit huomionkipeä.. (http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/yahoo.gif)
Oikku67(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/coeuranime.gif)

tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #184 : 23.05.2006 21:14:46 »

INTIhassu pieni keijutar
sisäisen rehevyyden maailmassa  :Smiley

hih. IHQua Cheesy
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #185 : 24.05.2006 09:47:50 »

Teidän kommentteja minusta:
Hannuli:
Perhonen ottaa aina toiset huomioon ja tekee kaikkensa, ettei kellään olisi paha olla. Ajattelee ensin, sanoo sitten.
 Smiley Kyllä !

Elektra:
Perhonen olet elämässäsi käynyt läpi transformaation ja siksi halua auttaa meitä, jotka vielä kotelossamme liemenä muhimme, että osaisimme energiamme oikein kohdistaa    idiot2  Grin

Valonkantaja:
perhonen
– Liitelee kepeästi, tuuli vie välillä mutta löytää kuitenkin aina kauneimman kukan luokse sinnikkäällä siipien lepattelulla. Lempeä ja myötätuntoinen.
 Grin Kyllä!

Täällä on jo paljon kuvailtu monia mutta vielä tässä muutama teille:

Lari:
Pohtii elämän tarkoitusta, herkkä ja tunnollinen. (kiva nimi, itselläni saman niminen poika
  Wink )

Remppa11:
Hyvä huumorintaju, oma-aloitteinen, käsistään kätevä ja pitää ulkoilusta.

Metsätonttu:
Tykkää luonnosta, saattaa istua määttäällä pitkään ja kuunnella metsän ääniä ja katsella luonnon kauneutta. Hyvä huumori.

Hannuli:
Herkkä, iloinen, pitää valtavasti luonnosta ja saattaakin lähteä eväsretkelle luonnon keskelle. Tykkää askartelusta ja muutenkin käsistään kätevä. Olisi kiva istahtaa nokatusten ja pohtia hänen kanssaan elämää
Smiley

Valonkantaja:
Aurinkoinen, valoinen ja iloinen ihminen. Kaunis ja osaa nauraa myös itselleen.

Ajatus:
Lempeä, iloinen, herkkä, auttavainen, pohdiskelija, hyvä auktoriteetti, ei jää helposti sanattomaksi.
Smiley.

Rakkauden Enkeli:
Herkkä, viehättävä, äidillinen, lapsille rajoja ja rakkautta jakava.

Elämänilo:
Lempeä isoäiti, tasapainoinen, omia kokemuksia jakava ja toisista huolta pitävä.

Inti:
Intuitiivinen, elää voimakkaasti tunteella, tykkää reissaamisesta.

Asterix:
Viehättävä, tyylikäs, vilkas mielikuvitus, ei osaa kauan olla paikallaan vaan  jatkuvasti menossa. Monta rautaa tulessa yhtäaikaa.

Gigianne:
Tykkää rock:n rollista, päällepäin saattaa näyttää kovalta mutta sisältä erittäin herkkä ja helposti haavoittuva. Omaa hyvän huumorintajun.

Oii.. sanompa ihan kaikille vaikka en erityisesti kaikkia "arvioikkaa" että olette tietoanne jakavia, rohkeita, kannustavia ja auttavaisia Grin

tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Jinx
Vieras
« Vastaus #186 : 24.05.2006 09:56:45 »

Aika jännää miten osaa kirjotusten perusteella "arvioda" muita aika osuvasti!  Cheesy Cheesy Cheesy

Hyvin hämmästyttävää että kun kirjotat jotain niin joku saa tietyn käsityksen siusta...  Grin

No ehkä kuitenkin pääasia ettei kukaan ajattelle pahaa!!! -Hyvää vaan!!!  smitten
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #187 : 24.05.2006 10:05:29 »

Grin

Jinx on aina yhtä mahdoton  Wink, aina sanavalmis ja osaa kiusoitella toisia  Wink. Omaa hyvän huumorintajun ja nauraa myös itselleen. Rempseä ja hauska. Voisin lähtee sun kans vähä "bailaamaa"  Grin  Grin  Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Jinx
Vieras
« Vastaus #188 : 24.05.2006 10:08:59 »

Minäkö mahdoton? No eikai nyt sentään   Grin
Sanot vaan Perhonen millon, niin oon heti valmis bailaamaan  coolsmiley

Kiitos mukavasta palautteesta!!!

tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #189 : 24.05.2006 10:33:13 »

Niinpä Jinx.. mutta heitetäänpä haaste: kuka uskaltaa mennä pintaa syvemmälle? Siihen mikä ei näy kirjoituksissa..
Minä aloitan sinusta Jinx: Vaikka olet iloinen, seurallinen ja syvällinen ja sinulla on hieno ajatusmaailma, ongelmakohtiasi ovat: sitoutumisen pelko, liiasta ajattelemisesta aiheutuvat huolet ja valinnan vaikeudet  Grin..  :)vai unohdetaanko koko Haaste?

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #190 : 24.05.2006 10:48:37 »

Oho...
Parempi varmaan kun en kirjota tänne enää mitää  2funny

Mistäs taria tiesit että olen sitoutumis kammoinen? Myönnetään että olet oikeassa! Huh huh...
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #191 : 24.05.2006 10:49:16 »

Inti:
Intuitiivinen, elää voimakkaasti tunteella, tykkää reissaamisesta.

No niin elääkin ja yrittää nyt jäädä jonnekin...  Wink

Ja perhosesta tulee mieleen öh värit... haipakka, rajaton näkijä ihminen, jolla kuitenkin hennot ääriviivat... lapset, onnellinen koti... ehkä yliherkkäkin mutta mieshenkilö saattaa tuoda rationaalisuutta... ehkä.   idiot2
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #192 : 24.05.2006 11:00:45 »

Jinx.. ystävät sanoo mua noidaks.. minkäköhän takia?   2funny
No on siinä sun kohdallas varmaan ihan loogista päättelyäkin.. Kaksos-nousukaurista  Wink..

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Jinx
Vieras
« Vastaus #193 : 24.05.2006 11:04:18 »

taria; siulla ilmeisesti sitten sama ongelmako?
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #194 : 24.05.2006 11:13:54 »

Sehän se vapauden kaipuu on kaksosten ongelma.. ahdistaa liiallinen sitominen  Wink

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: