Lainaus Valonkantaja
Lari
– Etsijä joka kulkee omaa polkuaan vahvasti oman sisäisen äänen johdattamana, pidetty ihminen mutta tuntee kuitenkin olevansa yksinäinen susi suuren massan keskellä.
Lari:
Pohtii elämän tarkoitusta, herkkä ja tunnollinen. (kiva nimi, itselläni saman niminen poika )
Niinpä. Aivan oikein ....
Etsijä tosiaan tällä hetkellä. Tunne on, että löydän. Sisäinen ääni on ihan hyvä, mutta masennuksen voitettua se tuntui vahvemmalta ja oikeammalta. Silloin tuntui siltä, että olen tullut sisäiseen, omaan uskoon. Reilu kuukausi sitten sain vastaukset kysymyksestä riippuen muutamasta minuutista pariin päivään. Silloin tunsi elävänsä. AAH IHANAA. Tosin ei nykyinen olotilakaan ole hassumpi. :
On tosi että en haluaisi satuttaa ketään. Jos vahingossa satutan ja tajuan tehneeni väärin, pyrin korjaamaan virheet. Usein tuntuu että minulla on huonompi olla, kuin sillä jota loukkasin.
hmmm.... pidetty ihminen. Kyllä taitaa olla niin, että olen. Hetken kun miettii niin en muista että olisin kuullut itsestäni negatiivisia juoruja. Kun lähimmäisillä on hätä, he ottavat minuun yhteyttä. Se ehkä kertoo enemmän kuin 854144 sanaa.
Taria?, haluaisitko sanoa minusta heikot kohdat. Rakennan tällä hetekllä itseäni hieman paremmaksi ja jos mieleen tulee jotain, niin voin tarvittaessa ottaa ne rakennuspalikoihini mukaan.
Nyt minua haluttaisi halata. Halataanko?.... joo